Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-01
Dęblin: Dostawa środków czystości, drobnego sprzętu gospodarczego oraz materiałów jednorazowych 30/11/N
Numer ogłoszenia: 138680 - 2011; data zamieszczenia: 01.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4219 , 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 0-81 5519510, 5517818, faks 0-81 5519536.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.5wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości, drobnego sprzętu gospodarczego oraz materiałów jednorazowych 30/11/N.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa środków czystości, drobnego sprzętu gospodarczego oraz materiałów jednorazowych na potrzeby Jednostki Wojskowej Nr 4219 w Dęblinie. Szczegółowo przedmiot zamówienia został określony poniżej oraz w załączniku Nr 1 do siwz tj. formularzu ofertowym. 2. Dostarczone produkty muszą być nowe i posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania oraz odpowiadać wszystkim cechom określonym w siwz oraz formularzu ofertowym. 3. Dostarczone produkty będą posiadały parametry określone w specyfikacji oraz wymagane atesty lub karty charakterystyki. 4. Dostarczony asortyment będzie posiadał termin ważności określony w siwz oraz w załączniku nr 1 do siwz (formularzu ofertowym). 5. Dostarczone produkty będą posiadały etykiety (instrukcje użytkowania) w języku polskim. 6. Dostarczony asortyment będzie posiadał parametry i właściwości określone w opisie przedmiotu zamówienia oraz w formularzu ofertowym. 7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały na własny koszt i niebezpieczeństwo do magazynów zamawiającego znajdujących się na terenie Jednostki Wojskowej Nr 4219 w Dęblinie. 8. O terminie dostawy wykonawca powiadomi zamawiającego (telefonicznie) z co najmniej jednodniowym wypowiedzeniem. 9. Przyjęcie materiałów odbywać się będzie w dniach pracy zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy zamawiającego 800-1300. 10. Zamawiający wymaga aby wszystkie materiały z grupy I były profesjonalnymi preparatami z przeznaczeniem do gastronomii i posiadały atesty PZH. 11. Zamawiający wymaga aby wykonawca dołączył do oferty (grupa I) foldery- prospekty oferowanych produktów, zawierających opis produktu, opis jego stosowania, przeznaczenie, warunki bezpieczeństwa oraz karty charakterystyk (odnośnie środków czystości). 12. Wykonawca zobowiązuję się dostarczyć materiały posiadające następujące terminy ważności: grupa I - 20 miesięcy od daty dostawy, grupy: V, VI, VII- 12 miesięcy od daty dostawy. 13. Środki czystości z grupy III powinny być wyprodukowane w bieżącym roku. 14 Środki czystości z grupy IV powinny być wyprodukowane w III kwartale 2011r. 15. Zamawiający wymaga aby opakowania towarów nie posiadały uszkodzeń mechanicznych. 16. Zamawiający zastrzega sobie w toku badania ofert możliwość wezwania wykonawcy do przedstawienia próbek, opisów, fotografii, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego. 17. Wykonawca zobowiązuje się do oddzielnego wystawienia faktur VAT dla poszczególnych grup..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.96.00.00-1, 33.70.00.00-7, 19.51.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jednostka Wojskowa 4219 w Dęblinie lotnisko Budynek 205, pok. 4, 08-521 Dęblin. pocztą po wpłacie 10,00 zł na konto 86101013390000971391500000. Pisemną prośbę należy przesłać łącznie z dowodem wpłaty.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.5wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4219 w Dęblinie lotnisko Budynek 205, pok. 4, 08-521 Dęblin. pocztą po wpłacie 10,00 zł na konto 86101013390000971391500000. Pisemną prośbę należy przesłać łącznie z dowodem wpłat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2011 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Jawna (pok. nr 20) Jednostki Wojskowej 4219 , lotnisko bud. 205, 08-521 Dęblin...
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawę środków czystości, drobnego sprzętu gospodarczego oraz materiałów jednorazowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa środków czystości, drobnego sprzętu gospodarczego oraz materiałów jednorazowych na potrzeby Jednostki Wojskowej Nr 4219 w Dęblinie. Szczegółowo przedmiot zamówienia został określony poniżej oraz w załączniku Nr 1 do siwz tj. formularzu ofertowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.96.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa środków czystości, drobnego sprzętu gospodarczego oraz materiałów jednorazowych 30/11/N.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa środków czystości, drobnego sprzętu gospodarczego oraz materiałów jednorazowych na potrzeby Jednostki Wojskowej Nr 4219 w Dęblinie. Szczegółowo przedmiot zamówienia został określony poniżej oraz w załączniku Nr 1 do siwz tj. formularzu ofertowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa środków czystości, drobnego sprzętu gospodarczego oraz materiałów jednorazowych 30/11/N.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa środków czystości, drobnego sprzętu gospodarczego oraz materiałów jednorazowych na potrzeby Jednostki Wojskowej Nr 4219 w Dęblinie. Szczegółowo przedmiot zamówienia został określony poniżej oraz w załączniku Nr 1 do siwz tj. formularzu ofertowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawę środków czystości, drobnego sprzętu gospodarczego oraz materiałów jednorazowych 30/11/N.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa środków czystości, drobnego sprzętu gospodarczego oraz materiałów jednorazowych na potrzeby Jednostki Wojskowej Nr 4219 w Dęblinie. Szczegółowo przedmiot zamówienia został określony poniżej oraz w załączniku Nr 1 do siwz tj. formularzu ofertowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa środków czystości, drobnego sprzętu gospodarczego oraz materiałów jednorazowych 30/11/N.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: . Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa środków czystości, drobnego sprzętu gospodarczego oraz materiałów jednorazowych na potrzeby Jednostki Wojskowej Nr 4219 w Dęblinie. Szczegółowo przedmiot zamówienia został określony poniżej oraz w załączniku Nr 1 do siwz tj. formularzu ofertowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.96.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawę środków czystości, drobnego sprzętu gospodarczego oraz materiałów jednorazowych 30/11/N.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa środków czystości, drobnego sprzętu gospodarczego oraz materiałów jednorazowych na potrzeby Jednostki Wojskowej Nr 4219 w Dęblinie. Szczegółowo przedmiot zamówienia został określony poniżej oraz w załączniku Nr 1 do siwz tj. formularzu ofertowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: dostawę środków czystości, drobnego sprzętu gospodarczego oraz materiałów jednorazowych 30/11/N zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: . Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa środków czystości, drobnego sprzętu gospodarczego oraz materiałów jednorazowych na potrzeby Jednostki Wojskowej Nr 4219 w Dęblinie. Szczegółowo przedmiot zamówienia został określony poniżej oraz w załączniku Nr 1 do siwz tj. formularzu ofertowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.51.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Dostawa materiałów promocyjnych z podziałem na zadania
- Dostawa baterii / akumulatorów do platform FPV
- Dostawa urządzenia produkującego modele 3D z termoplastów w technologii addytywnej
- "Zakup materiałów biurowych, papieru do drukarek, niszczarek oraz laminatorów na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie" SPRAWA NR 9/25/P
- Dostawa materiałów papierniczych, papieru do ploterów, papieru dla drukarni oraz pudeł archiwizacyjnych z podziałem na zadania
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA WORKÓW NA ODPADY
- ZP/21/2025 - Dostawa części zamiennych do pojazdów mechanicznych, akumulatorów, chemii samochodowej i ogumienia
- "Zakup i dostawa środków czystości na potrzeby SP ZOZ w Hajnówce"
- Dostawa środków czystości
- "Dostawa środków czystości - część 2 - środki czyszczące".
- TPm-23/25 sukcesywna dostawa środków czystości, worków oraz worków na odpady medyczne na potrzeby UMP z podziałem na 3 części
więcej: Produkty z gumy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.