Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-08
Częstochowa: Wykonanie robót remontowo-budowlanych w budynku Oddziału ZUS w Częstochowie ul. Okólna 17/19
Numer ogłoszenia: 138692 - 2009; data zamieszczenia: 08.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie , ul. Dąbrowskiego 43/45, 42-218 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3689101.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowo-budowlanych w budynku Oddziału ZUS w Częstochowie ul. Okólna 17/19.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo-budowlanych w budynku Oddziału ZUS w Częstochowie ul. Okólna 17/19. 2. Roboty remontowo-budowlane obejmują następujący zakres rzeczowy robót: a) wymiana okien wykonanych z drewna klejonego, dwukolorowych /od zewnątrz brąz od środka białe/ wypełnionych szybą zespoloną o współczynniku przenikania ciepła U = 1,1 wraz z malowaniem ościeży okiennych wewnętrznych i zewnętrznych, b) uzupełnienie tynków cementowo-wapiennych zewnętrznych kat.III na ościeżach okiennych, c) opalanie z farby olejnej parapetów zewnętrznych, d) dwukrotne malowanie parapetów wewnętrznych i zewnętrznych 3. Szczegółowy zakres rzeczowy i ilościowy robót oraz sposób ich wykonania i odbioru zawierają: a) przedmiar robót - załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) rysunki okien do wymiany - załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, d) wzór umowy - załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 49.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający o udzielenie zamówienia muszą spełniać niżej wymienione warunki: 1. Określone przepisami art. 22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Pzp: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Określone przepisami art.22 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Pzp - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - brak istnienia przesłanek wskazanych przepisami art.24 ust.1 pkt 1 - 10 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Pzp, b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - brak istnienia przesłanek wskazanych przepisami art.24 ust.2 pkt 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Pzp. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia warunki określone w pkt 1 lit.b i lit.c mogą spełniać łącznie. 4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu: - w zakresie warunku wskazanego w pkt 1 lit.a ocena spełniania warunku nastąpi wg formuły spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdziale VII w pkt 1 oraz oświadczeń, o których mowa w rozdziale VII pkt 2 i 3, - w zakresie warunków wskazanych w pkt 1 lit.b,c ocena spełniania warunków nastąpi wg formuły spełnia/ nie spełnia na podstawie oświadczeń złożonych przez wykonawcę, o których mowa w rozdziale VII pkt 2 i 3, - w zakresie warunków wskazanych w pkt 2 lit.a ocena spełniania warunków nastąpi wg formuły spełnia/ nie spełnia na podstawie oświadczeń złożonych przez wykonawcę, o których mowa w rozdziale VII pkt 2 i 3, - w zakresie warunków wskazanych w pkt 2 lit.b ocena spełniania warunków nastąpi wg formuły spełnia/ nie spełnia na podstawie oświadczeń złożonych przez wykonawcę, o których mowa w rozdziale VII pkt 2 i 3..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy muszą dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 lit.a zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Pzp na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do formularza oferty lub w oparciu o wzór formularza. 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Pzp na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do formularza oferty lub w oparciu o wzór formularza. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia: a) dokumenty wskazane w pkt 1 oraz oświadczenie w zakresie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy Pzp, wskazane w pkt 2 składa każdy wykonawca, b) oświadczenie wskazane w pkt 3 w zakresie art.22 ust 1 pkt 1 - 3 ustawy Pzp wykonawcy składają łącznie, c) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) stosownie do art.23 ust.2 ustawy Pzp. winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Dokument pełnomocnictwa musi zostać złożony jako część oferty w formie oryginału, lub kserokopii poświadczonej Za zgodność z oryginałem przez mocodawcę lub notarialnie poświadczonej kserokopii. 5. Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty o których mowa w pkt 1 w formie oryginału lub w kserokopii potwierdzonej Za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy (osobę/osoby podpisującą(e) ofertę)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl/zampub.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZUS Oddział w Częstochowie
ul. Dąbrowskiego 43/45, 42-218 Częstochowa (budynek A, pokój nr 406, w godz. od 7.30 do 15.00, od poniedziałku do piątku).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2009 godzina 09:00, miejsce: ZUS Oddział w Częstochowie ul. Dąbrowskiego 43/45, 42-218 Częstochowa (budynek A, pokój nr 406).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami: - Ireneusz Karaś, Tomasz Kozieł - Wydział Inwestycji i Remontów, Częstochowa, ul. Dąbrowskiego 43/45 budynek A, pokój nr 406, tel. 034 368-94-66, faks 034 368-92-44, w godz. od 8.00 do 12.00 od poniedziałku do piątku w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia, - Ewa Szecówka - Samodzielny Referat Zamówień Publicznych, Częstochowa, ul. Dąbrowskiego 43/45, budynek A pokój nr 406, tel. 034 368-94-06, faks 034 368-92-44, w godz. od 8.00 do 12.00, od poniedziałku do piątku w zakresie procedury przetargowej.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Usługa kompleksowej organizacji dwóch wyjazdów studyjnych zagranicznych
- Dostawa mebli dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Budowa oświetlenia przejść dla pieszych
- DOSTAWA SPRZĘTU KUCHENNEGO ORAZ POJEMNIKÓW CATERINGOWYCH DO WYDAWANIA ŻYWNOŚCI
- II ETAP - Remont drogi powiatowej 1092 S w m. Rudniki w km 0+000 - 3+292, gmina Koniecpol.
- Kompleksowe ubezpieczenie Politechniki Częstochowskiej
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Remont sanitariatów i korytarza w Szkole Podstawowej nr 46 w Bydgoszczy
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- Termomodernizacja, remont dachu oraz kominów budynku mieszkalnego wielorodzinnego, położonego w Trzebiatowie przy ul. Długiej 7, wraz z robotami towarzyszącymi.
- "Budowa budynku wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Złotym Stoku"
- "Wymiana słomianego poszycia dachu w dwóch zabytkowych obiektach architektury drewnianej na terenie Muzeum Etnograficznego w Zielonej Górze - Ochli"
więcej: Instalowanie okien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.