Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-01
Zaręba: Dostawa mięsa drobiowego i wyrobów z drobiu
do Zakładu Karnego w Zarębie.
Numer ogłoszenia: 138704 - 2011; data zamieszczenia: 01.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Zarębie , ul. Leśna 4, 59-800 Zaręba, woj. dolnośląskie, tel. 075 7229370, faks 075 7229398.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka sektora finansów publicznych-Zakład Karny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mięsa drobiowego i wyrobów z drobiu do Zakładu Karnego w Zarębie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa drobiowego i wyrobów z drobiu w następujących ilościach: 1. pasztetowa drobiowa - 720 kg (kod CPV-15131135-0) 2. polędwica drobiowa - 120 kg (kod CPV-15131135-0) 3.parówkowa drobiowa - 1200 kg (kod CPV-15131135-0) 4.mortodele z indyka - 960 kg (kod CPV-15131135-0) 5.kiełbasę śniadaniowa drobiowa parzona w osłonce barierowej lub równoważna-1776 kg (kod CPV-15131135-0) 6.ćwierci tylnych z kurcząt - 960 kg, (kod CPV-15112000-6) 7.wątrób z kurcząt - 540 kg, (kod CPV-15112300-9) 8.żołądków z kurcząt - 660 kg, (kod CPV-15114000-0) 9.serc z kurcząt - 660 kg, (kod CPV-15114000-0) 10.paróweczek drobiowych - 660 kg, (kod CPV-15131500-0) 11.pieczeni z drobiu - 1 320 kg, (kod CPV-15131500-0) 12.kiełbasy z indyka - 120 kg, (kod CPV-15131135-0) 13.serdelków drobiowych - 1 800 kg,(kod CPV-15131500-0) 14.piersi bez kości z kurcząt - 984 kg, (kod CPV -15112000-6) 15.porcji rosołowych z kurcząt - 816 kg, (kod CPV -15112000-6) 16.salcesonu drobiowego - 180 kg, (kod CPV -15131500-0) 17.mielonki drobiowej - 1 800 kg,(kod CPV -15131500-0) 18.szynka z indyka - 120 kg, (kod CPV -15131135-0) 19.polędwica drobiowa grubo mielona - 120 kg , (kod CPV -15131500-0) 20.udziec z indyka - 120 kg (kod CPV -15112000-6) w okresie od dnia 01 LIPCA 2011 roku do dnia 30 CZERWCA 2012 roku, loco magazyn żywnościowy Zakładu Karnego w Zarębie na koszt Wykonawcy. Dostarczany asortyment musi spełniać obowiązujące wymagania i normy jakościowe zgodnie z wymaganiami zawartymi w Polskich Normach i musi posiadać ważne terminy do spożycia, podaną informacją dotyczącą nazwy produktu, zawartości,wagi, terminu ważności oraz nazwy i adresu producenta. Asortyment musi być dostarczany odpowiednim środkiem transportu ,spełniającym obowiązujące wymogi sanitarne .Dostawy mają być realizowane partiami, po określeniu przez Zamawiającego wielkości dostawy, przy czym realizacja zamówienia musi nastąpić w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia na daną partię..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.35 - Wędliny drobiowe 15.11.23.00 - Wątróbki drobiowe 15.11.20.00 - Drób 15.11.14.00 - 15.11.14.00 15.15.31.50 - 15.15.31.50 .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający żąda od wykonawcy oświadczenia w formie załącznik nr 2 do siwz t.j. oświadczenie o spełnianiu wymagań zawartych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych .Ocena spełniania przez Wykonawców w/w warunku będzie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie metodą warunku granicznego spełnia /nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający żąda od wykonawcy oświadczenia w formie załącznik nr 2 do siwz t.j. oświadczenie o spełnianiu wymagań zawartych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych .Ocena spełniania przez Wykonawców w/w warunku będzie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie metodą warunku granicznego spełnia /nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający żąda od wykonawcy oświadczenia w formie załącznik nr 2 do siwz t.j. oświadczenie o spełnianiu wymagań zawartych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych .Ocena spełniania przez Wykonawców w/w warunku będzie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie metodą warunku granicznego spełnia /nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający żąda od wykonawcy oświadczenia w formie załącznik nr 2 do siwz t.j. oświadczenie o spełnianiu wymagań zawartych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych .Ocena spełniania przez Wykonawców w/w warunku będzie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie metodą warunku granicznego spełnia /nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający żąda od wykonawcy oświadczenia w formie załącznik nr 2 do siwz t.j. oświadczenie o spełnianiu wymagań zawartych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych .Ocena spełniania przez Wykonawców w/w warunku będzie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie metodą warunku granicznego spełnia /nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wypełniony formularz cenowy oraz oświadczenia zał.nr 2 do siwz
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w dziale kwatermistrzowskim Zakładu Karnego w Zarębie, ul. Leśna 4,59-800 lubań oraz na stronie www.sw.gov.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2011 godzina 08:00, miejsce: sekretariat Zakładu Karnego w Zarębie, ul. Leśna 4 ,59-800 lubań.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części: pieczywo i wyroby ciastkarskie; warzywa owoce i jaja; mrożonki; mięso i wędliny dla DPS Ruda Różaniecka
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 4 w Oleśnicy w 2025 roku
- Dostawa artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Tłuszczu na 2025 rok
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej im. Rudolfa Gila w Świętoszówce w 2025 r.
- Dostawa artykułów spożywczych 2024/2025
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.