To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-04-24
Bielsko-Biała: Wykonywania usług pralniczych dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej
Numer ogłoszenia: 138748 - 2014; data zamieszczenia: 24.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 125554 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Pediatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Sobieskiego 83, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 33828 40 00,828 40 40,828 40, faks 033 8151630.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywania usług pralniczych dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług pralniczych przez okres 24 miesięcy dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w ilości do 3,5 ton miesięcznie, dla następującego asortymentu: 1.Bielizna pościelowa - bawełniana (biała i kolorowa). 2.Bielizna dziecięca bawełniana (biała i kolorowa). 3.Pieluchy tetrowe. 4.Podkłady, worki bieliźniarskie. 5.Ręczniki, obrusy, serwety, koce, firany, mopy, poduszki, kołdry, materace. 6.Kitle lekarskie, garsonki, spodnie - bawełniane z domieszką tworzywa sztucznego, i inne Warunki graniczne wymagane od Wykonawców w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia: 1. Pralnia, w której wykonywane będą usługi pralnicze musi posiadać opinię sanitarną wydaną przez Stację Sanitarno - Epidemiologiczną do wykonywania usług pralniczych pościeli i bielizny szpitalnej. 2. Wykonawca do wykonania usługi będzie stosował środki piorące i wspomagające pranie dopuszczone przez Państwowy Zakład Higieny, dezynfekujące bakterie, wirusy, grzyby, prątki gruźlicy (świadectwa dopuszczenia należy załączyć do oferty). Stosowane środki nie mogą powodować uszkodzenia materiału, a szczególnie znacznego odbarwienia. 3. Wykonawca zapewni transport oraz wyposażenie techniczne i kadrowe dla wykonania usługi w ilości do 3500 kg prania miesięcznie. 4. Odbiór i dostarczenie prania odbywać się będzie 6 razy w tygodniu od godz. 700 do 1400, a przerwa w odbiorze prania w dni świąteczne nie może przekroczyć 48 godzin. W przypadku dni świątecznych wolnych od pracy, trwających dłużej niż 2 dni Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodatkowego wykonania usługi w danym dniu, tj. odbioru bielizny do prania dwa razy. 5. Wykonawca będzie pisemnie potwierdzał ilość kilogramów odebranego prania. Pieluchy Wykonawca rozliczy według ich wagi po wypraniu (suche). Potwierdzenie odbioru dokonywane będzie w magazynie Szpitala codziennie, na wykazie przygotowanym przez Zamawiającego i potwierdzane przez obie strony. 6. Transport bielizny odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy i tylko środkami przeznaczonymi do tego rodzaju transportu, posiadającymi opinię sanitarną Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej. 7. Pościel nieoznakowaną lub nową Wykonawca odpowiednio oznakuje na własny koszt, po wcześniejszej akceptacji wzoru przez Zamawiającego. 8. Dostarczone, czyste pranie musi być odpowiednio zapakowane, zgodnie z podziałem na poszczególne oddziały Szpitala i zachowaniem segregacji asortymentowej 9. Zamawiający nie przyjmie prania, które nie będzie spełniało wymogów jakościowych - czyste, suche, złożone, odprasowane, usztywnione, odpowiednio zapakowane. W przypadku zakwestionowanej partii prania, Zamawiający nie będzie ponosił kosztów związanych z powtórnym praniem, koszty te obciążać będą Wykonawcę w ramach reklamacji. 10. Materiały zniszczone nie z winy Wykonawcy, należy na bieżąco potwierdzać odrębnym protokołem kasacyjnym, podpisanym przez obie strony umowy, nie później niż w 3 dni po wykonaniu usługi. Wykonawca zobowiązuje się naprawić materiały, które uległy zniszczeniu w trakcie eksploatacji (np. przyszycie guzików, zacerowanie dziur itp.) 11. Na wniosek Zamawiającego asortyment zniszczony z winy Wykonawcy zostanie przez niego odkupiony i dostarczony do Szpitala..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.12.00 - Usługi prowadzenia pralni 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.50.00 - Usługi prasowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PP UNIPRAL Sp. z o. o., ul. 1 Maja 18 A, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 208259,58 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 205800,00
Oferta z najniższą ceną: 205800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 205800,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Dostawa ciągnika siodłowego z naczepą na potrzeby przeprowadzania egzaminów praktycznych w zakresie kategorii CE prawa jazdy dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Bielsku-Białej
- ZAKUP LEKKIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO- GAŚNICZEGO Z AGREGATEM WYSOKOCIŚNIENIOWYM I ZBIORNIKIEM WODY DLA OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W BIELSKU-BIAŁEJ KAMIENICY
- Przeprowadzenie prac związanych z aktualizacją ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego 0032 Lipnik.
- "Zagospodarowanie terenów zielonych: Miejska retencja - Ciek Wapienica (ul. Lajkonika) w zakresie projektu "Adaptacja do zmian klimatu na terenie miasta Bielska-Białej" FENX.01.02-IW.01-0014/23 (...)
- Realizacja zadań wynika. z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2025 (32 części)
- Modernizacja dachu hali sportowej (cz. wyższej) Szkoły Podstawowej nr 9 przy ul. Józefa Piłsudskiego 47 w Bielsku-Białej.
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pralniczych dla SP ZOZ MSWiA w Lublinie
- Kompleksowe usługi pralnicze na potrzeby Izby Wytrzeźwień w Sosnowcu
- Usługa prania bielizny szpitalnej wraz z dzierżawą sprzętu oraz wdrożeniem identyfikacji asortymentu szpitalnego systemem RFID dla Centrum Medycznego "Żelazna" sp. z o. o. 148-W-U-04-2025
- Pranie odzieży, bielizny, pościeli dla Domu Pomocy Społecznej w Radziechowicach w roku 2025-2026.
- Kompleksowe usługi pralnicze dla Szpitala Powiatowego im. A. Wolańczyka Sp. z o.o. w Złotoryi - II postępowanie
- Usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4/ Nowowiejska 26 B oraz terenu przyległego do tych budynków
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.