Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-24
Nowogród Bobrzański: USŁUGA W ZAKRESIE PRZEGLĄDU, OBSŁUGI TECHNICZNEJ I NAPRAWY
SYMULATORÓW I TRENAŻERÓW DO CZOŁGU LEOPARD 2A4
Numer ogłoszenia: 138784 - 2008; data zamieszczenia: 24.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 3036, Zawiszy Czarnego, 66-011 Nowogród Bobrzański, woj. lubuskie, tel. 068 3276555 w. 108, 167, fax 068 3216201.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA W ZAKRESIE PRZEGLĄDU, OBSŁUGI TECHNICZNEJ I NAPRAWY SYMULATORÓW I TRENAŻERÓW DO CZOŁGU LEOPARD 2A4.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie przeglądu, obsługi technicznej i naprawy podzespołów: - 3 kpl. symulatorów strzelań do czołgu LEOPARD 2A4 typu ASPT - 2 kpl. trenażerów do czołgu LEOPARD 2A4 typu AAT 1. Zakres przeglądu dla 3 kpl symulatorów strzelań do czołgu LEOPARD 2A4 typu ASPT a) Usługa powinna obejmować przedsięwzięcia organizacyjno - techniczne, których realizacja ma zapewnić utrzymanie stałej gotowości technicznej symulatorów gwarantującej jego zdolność do użycia zgodnie z przeznaczeniem. b) Usługa winna być wykonana na podstawie uzgodnień z Szefem Oddziału Bazy Szkoleniowej i zatwierdzonej przez Szefostwo Służby Uzbrojenia i Elektroniki Inspektoratu Sił Zbrojnych Metodyki przeglądu i obsługi rocznej symulatorów strzelań do czołgu LEOPARD 2A4 typu ASPT, która winna uwzględniać między innymi niżej wymienione warunki i czynności: 1) Kontener urządzenia: przegląd filtra HF i w razie konieczności jego naprawa i uszczelnienie, przegląd klimatyzacji kontenera w tym sprężarki i jej automatyki oraz sprawdzenie szczelności, ewentualnie uzupełnienie czynnika chłodzącego, sprawdzenie systemu przyłącza zasilania, sprawdzenie i pomiar napięć zasilacza sieciowego, sprawdzenie obwodu awaryjnego, sprawdzenie linii uziemienia. 2) Stanowisko Instruktora: przegląd maszyny matematycznej SIM (BASI), przegląd systemu wizualizacji DIDI 4, przegląd okablowania w tym stanu izolacji i połączeń, przegląd wzmacniacza mocy, przegląd systemu komunikacji i akustyki, przegląd urządzenia obsługowo liczącego. 3) Pomieszczenie walki: przegląd maszyny matematycznej SIM (BASI), przegląd wyposażenia mechanicznego, przegląd niesprawności urządzeń obsługowych i wskaźnikowych, przegląd optyki w tym dalmierza EMES/FERO i panoramicznego peryskopu celu, przegląd urządzeń dystrybucji sygnałów, przegląd systemu komunikacji i akustyki, przegląd urządzenia napędu awaryjnego. 4) Pomiary elektryczne: pomiar skuteczności zerowania obwodów prądowych, sprawdzenie prądu zwarciowego i urządzeń zabezpieczających, pomiary rezystancji izolacji linii zasilających 220/380 VAC kontenera, wykonanie protokołów pomiarowych oraz usunięcie niesprawności. 5) Kontrola działania całego systemu w tym: włączenie symulatora ASPT, przeprowadzenie testu softwarowego,przeprowadzenie testu działania dla trzech wybranych ćwiczeń, przeprowadzenie testu dla opcji Dzień i Noc, przeprowadzenie testu komunikacji z pomieszczeniem walki, przeprowadzenie testu optyki, przeprowadzenie testu kanałów dźwiękowych, przeprowadzenie testu komunikacji głosowej. 2. Zakres przeglądu dla 2 kpl. trenażera do czołgu LEOPARD 2A4 typu AAT a) Usługa powinna obejmować przedsięwzięcia organizacyjno - techniczne, których realizacja ma zapewnić utrzymanie stałej gotowości technicznej symulatorów gwarantującej jego zdolność do użycia zgodnie z przeznaczeniem. b) Usługa winna być wykonana na podstawie uzgodnionej z Szefem Oddziału Bazy Szkoleniowej i zatwierdzonej przez Szefostwo Służby Uzbrojenia i Elektroniki Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych Metodyki przeglądu i obsługi rocznej trenażerów wieży do czołgu LEOPARD 2A4 typu AAT, która powinna zostać opracowana na podstawie instrukcji nr TDv 6920/066-12 i uwzględniać między innymi niżej wymienione warunki i czynności: 1) sprawdzenie szczelności i likwidacja ewentualnych wycieków oleju z układu zasilania hydraulicznego: 2) sprawdzenie układu zasilania energią elektryczną 3) sprawdzenie działania wyłącznika awaryjnego NOT AUS 4) sprawdzenie komputerowego układu testującego czołg RPP 18 5) sprawdzenie wskaźnika wielofunkcyjnego układu RPP 18 6) sprawdzenie pulpitu sterującego układem elektronika symulatora uzbrojenia 7) sprawdzenie stanu i pewności mocowania urządzenia sterującego 8) sprawdzenie stanu i prawidłowości pracy napędu naprowadzania w poziomie 9) sprawdzenie działania układów: sterowania komputerem i sterowania rodzajem funkcji, sterowania działonowego, sterowania zespołem wyrzutni zewnętrznej i granatników, układu symulacji awarii wg listy symulowanych awarii, adjustacji armaty, wprowadzania odchyłek, 10) sprawdzenie stanu przyrządu wychwytującego w tym łoża karbowego 11) sprawdzenie działania wyłącznika NOT AUS w miejscu dowódcy oraz stanu i pewności połączeń kablowych 12) sprawdzenie działania wyłącznika NOT AUS w miejscu instruktora oraz stanu i pewności połączeń kablowych 13) sprawdzenie i konserwacja naboi ćwiczeniowych 14) sprawdzenie stanu oraz pewności mocowania zbiornika ciśnieniowego oraz pneumatycznego uszczelniania wieży 15) sprawdzenie lasera i elektroniki lasera 16) sprawdzenie dodatkowego oświetlenia EMES/FJA 17) sprawdzenie stanu i konserwacja symulatora uzbrojenia w tym: łożyska rolek sań transportowych, szyn ślizgowych, zębatki liniowej, kleszczy wyrzucających, czujnika - rura z przodu, czujnika -rura z tyłu, czujnika -klin zamykający u góry, czujnika 1 (fotokomórki), łożyska rolkowego klina zamykającego, rowków prowadzących klin zamykający, 18) sprawdzenie systemu naprowadzającego w tym: poziomu cieczy hydraulicznej i ewentualne uzupełnienie lub wymiana, ciśnienia wstępnego azotu, 19) sprawdzenie stanu i pewności zamocowania: krat, samochodów i poręczy ochronnej, pokryć antypoślizgowych, 20) wykonanie kontroli bezpieczeństwa: trenażera AAT, symulatora uzbrojenia, 21) kontrola działania całego systemu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.10.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi Kod CPV wg słownika 2008: 50.10.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne A. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; B. Zamawiający odrzuca ofertę (zgodnie z art. 89 ustawy), która: - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia; - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert; - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny; - w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia Wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny; - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: a) formularz ofertowy - załącznik nr 1; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; d) oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy (są zawarte w formularzu ofertowym); e) zaświadczenie w języku polskim od producenta urządzenia uprawniające do prowadzenia przeglądu, obsługi rocznej i naprawy podzespołów symulatora i trenażera; f) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100.000,00 zł lub jej równowartości wyrażonej w innej walucie. W celu obliczenia równowartości sumy gwarancyjnej zamawiający zastosuje średni kurs NBP na dzień upływu terminu składania ofert. Średnie kursy walut dostępne są pod adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, iż: 1) nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Każdy z w/w wymienionych dokumentów musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Wszystkie wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/y uprawnioną/e do podpisania oferty z dopiskiem Za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa nr 3036 66-011 Nowogród Bobrzański budynek nr 745, pokój nr 15 - Sekcja zamówień publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2008 godzina 11:30, miejsce: Jednostka Wojskowa nr 3036 66-011 Nowogród Bobrzański Budynek nr 735 - kancelaria jednostki.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.