To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-06-10
Aleksandrów Łódzki: Wykonanie usługi prowadzenia stałej konserwacji komunalnej sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Aleksandrów Łódzki i części wsi Rąbień
Numer ogłoszenia: 138802 - 2015; data zamieszczenia: 10.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 113218 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Aleksandrów Łódzki, Pl. Kościuszki 2, 95-070 Aleksandrów Łódzki, woj. łódzkie, tel. 042 7121018, 7121620, faks 042 7121780.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi prowadzenia stałej konserwacji komunalnej sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Aleksandrów Łódzki i części wsi Rąbień.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i utrzymanie urządzeń sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Aleksandrów Łódzki i części wsi Rąbień w okresie od 1 lipca 2015 r. do 30 czerwca 2018 r. 2. W skład komunalnej sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Aleksandrów Łódzki (załącznik nr 2.1 do SIWZ) wchodzą: a) kanały (rurociągi) podziemne o średnicach od 0,1 do 1,4 m - 15 633 mb; b) studzienki rewizyjne o różnych średnicach - 337 szt.; c) studzienki wpustów ulicznych - 280 szt.; d) wyloty rurociągów podziemnych do otwartych odbiorników wód - 9 szt.; e) przykanaliki do wpustów ulicznych oraz do pierwszych studzienek na nieruchomościach doprowadzających wody opadowe do sieci systemem lokalnych k.d., lub do granic tych nieruchomości; f) otwarte odbiorniki wód opadowych i roztopowych (rowy) - załącznik nr 2.3 do SIWZ - pkt 1 - 6. 3. W skład komunalnej sieci kanalizacji deszczowej na terenie wsi Rąbień (załącznik nr 2.2 do SIWZ) wchodzą: a) kanały (rurociągi) podziemne o średnicach od 0,1 do 0,3 m - 3903 mb; b) studzienki rewizyjne o różnych średnicach - 99 szt.; c) studzienki wpustów ulicznych - 6 szt.; d) wylot i otwarty odbiornik wód opadowych i roztopowych (rów) - załącznik nr 2.3 do SIWZ - pkt 7 - 9. 4. Do zakresu zamawianych usług wchodzą następujące prace: 1) okresowe - przynajmniej jeden raz w kwartale - dokonywanie szczegółowych przeglądów rurociągów kanalizacyjnych, wpustów ulicznych i studzienek rewizyjnych kanalizacji deszczowej; 2) systematyczne czyszczenie studzienek kanalizacyjnych oraz syfonów wpustów ulicznych z namułu i zanieczyszczeń stałych, a w miarę potrzeby również rurociągów kanalizacyjnych, w sposób zapewniający stałą i pełną drożność sieci; 3) utrzymywanie czystości krat na wylotach kanałów do rowów (kanałów otwartych), stanowiących odbiorniki wód opadowych i roztopowych a także uzupełnianie krat brakujących lub uszkodzonych); 4) systematyczne dokonywanie przeglądów eksploatacyjnych i czyszczenie 4 separatorów substancji ropopochodnych wymienionych w załączniku nr 2.1 do SIWZ (poz. 39, 43 i 44) - nie rzadziej, niż co 6 miesięcy i niezwłoczne przekazywanie zamawiającemu protokołów z przeglądów eksploatacyjnych; 5) utrzymywanie bieżącej, stałej drożności rowów - odbiorników wód opadowych i roztopowych, a przynajmniej jeden raz w roku - na jesieni (wrzesień - listopad) - bieżącej ich konserwacji na odcinkach o długości określonej w załączniku nr 2.3 do SIWZ, licząc od wylotów kanałów deszczowych. Pod pojęciem konserwacji bieżącej należy rozumieć wykaszanie skarp na całej ich powierzchni z wygrabieniem i kopieniem porostu, usuwanie zakrzaczeń i odrostów korzeniowych drzew i krzewów, nisko zwisających gałęzi, przeszkód wodnych (w tym powalonych drzew) oraz ich wywiezienie lub spalenie, wykonywanie drobnych napraw skarp (wyrwy), a także usuwanie namułu z osadników piaskowych, przepustów i dna cieków oraz rozplantowywanie lub wywóz odkładów; 6) oznakowanie i zabezpieczanie miejsc wystąpienia uszkodzeń sieci kanalizacji deszczowej powodujących zagrożenie dla ruchu pieszego i pojazdów oraz wymianę uszkodzonych lub uzupełnianie brakujących z różnych przyczyn pokryw włazów studzienek kanalizacyjnych i kratek wpustowych, na własny koszt w ilości rocznej nie większej niż: 3 szt. pokryw włazów; 5 szt. kratek wpustowych; 7) sporządzanie półrocznych, w układzie kalendarzowym, pisemnych informacji o zakresie przeprowadzonych przeglądów, o których mowa w pkt 1, stanie technicznym komunalnej sieci kanalizacji deszczowej, zakresie rzeczowym i ilościowym wykonanych w trakcie półrocza robót konserwacyjnych i napraw, stwierdzonych przypadkach podłączeń przykanalików wprowadzających ścieki komunalne lub przemysłowe do sieci kanalizacji deszczowej. Informacje te będą składane Zamawiającemu nie później, niż w miesiąc po upływie półrocza; 8) zamykanie istniejących przykanalików wprowadzających ścieki komunalne lub przemysłowe do sieci kanalizacji deszczowej na podstawie otrzymanej od Zamawiającego dyspozycji (do 10 przypadków rocznie); 9) niezwłoczne, telefoniczne lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, z potwierdzeniem na piśmie, zawiadamianie Zamawiającego o uszkodzeniach i ich rozmiarach, stwierdzonych na rurociągach kanalizacji deszczowej lub innych elementach sieci oraz o przypadkach wprowadzania ścieków komunalnych lub przemysłowych do sieci kanalizacji deszczowej. Dotyczy to również uszkodzeń, których usuwanie nie jest objęte niniejszym zamówieniem, np. załamanie kręgów w rurociągu lub zapadnięcie studzienki czy pozalimitowe uzupełnianie kratek lub pokryw włazów; 10) inne prace tu niewymienione, a związane z prawidłowym funkcjonowaniem kanalizacji deszczowej z wyłączeniem robót opisanych w pkt 5. 5. Przedmiot zamówienia nie obejmuje następujących robót: a) naprawy, przebudowy lub renowacji załamanych (zniszczonych) odcinków rurociągów kanalizacji deszczowej, b) naprawy uszkodzonych lub zniszczonych ścian studzienek kanalizacyjnych, c) naprawy nawierzchni drogowych, o ile potrzeba ich wykonania powstała z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, a nie na skutek niewykonywania lub nienależytego wykonywania obowiązków określonych w pkt. II.4. 6. Lokalizację sieci kanalizacyjnej i jej inwentaryzację oraz lokalizację odbiorników wód opadowych i roztopowych przedstawiają załączniki nr 2.1, 2.2, 2.3 do SIWZ. 7. Wykonawca obejmie również, bez zmiany wynagrodzenia, konserwacją i utrzymaniem sieci i urządzenia kanalizacji deszczowej na terenie miasta Aleksandrów Łódzki i części wsi Rąbień wybudowane i oddane do eksploatacji w okresie trwania umowy o długości sieci i ilości urządzeń nie przekraczających 5% przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał możliwość przystąpienia do oznakowania i zabezpieczenia miejsc wystąpienia awarii (w tym uszkodzenia lub braku kratek czy pokryw włazów) w ciągu 3 godzin od powzięcia informacji o jej wystąpieniu oraz usuwania tych uszkodzeń w czasie nie dłuższym niż 72 godziny od powzięcia informacji o wystąpieniu zdarzenia. 9. Czas w jakim Wykonawca zobowiązany jest do usuwania uszkodzeń na skutek awarii, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które będzie oceniane zgodnie z punktem XIV SIWZ. 72 godziny to maksymalny, dopuszczalny przez Zamawiającego czas w jakim Wykonawca jest zobowiązany do usuwania występujących uszkodzeń, licząc od powzięcia informacji o wystąpieniu zdarzenia. Wykonawca może zaoferować krótszy czas usuwania uszkodzeń, przy czym nie może być on krótszy niż 36 h. Jeżeli Wykonawca w złożonej ofercie wskaże czas, w jakim zobowiąże się do usuwania uszkodzeń krótszy niż 36 h, to Zamawiający, do celu porównania ofert przyjmie 36 h. Do umowy również zostanie wprowadzone zobowiązanie do usuwania uszkodzeń w czasie nie dłuższym niż 36 godzin od powzięcia informacji o wystąpieniu zdarzenia - pomimo proponowanego w ofercie przez Wykonawcę krótszego terminu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PGKiM Sp. z o.o., ul. 1 Maja 28/30, 95-070 Aleksandrów Łódzki, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 334800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 356040,00
Oferta z najniższą ceną: 283524,84 / Oferta z najwyższą ceną: 777600,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przegląd i konserwacja urządzeń klimatyzacji, wentylacji mechanicznej i klap przeciwpożarowych na terenie kompleksów wojskowych w Garnizonach Toruń i Inowrocław.
- "Odwodnienie ulic - modernizacja, remonty, konserwacja i czyszczenie w roku 2025"
- Usługa sukcesywnych wymian taśm w przenośnikach taśmowych wraz z dostawą asortymentu do ZUOK "Orli Staw"
- Przeglądy i naprawy drzwi automatycznych
- 19/PA/2025 Roboty budowlane w branży ogólnobudowlanej - drobne naprawy, remonty, bieżąca konserwacja, oraz pogotowie techniczne - w nieruchomościach zarządzanych przez "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy
- ZZP.260.1.16.2025 - Wykonanie modernizacji sprawdzarek biletowych przy kołowrotach na stadionie Motor Lublin Arena
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.