To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-02-10
Iława: Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Iławie przy ul. Mikołaja Kopernika 4B oraz terenu przynależnego do budynku
Numer ogłoszenia: 13881 - 2016; data zamieszczenia: 10.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 15922 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Iławie, ul. gen. Andersa 2, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 648-32-41, faks 0-89 648-32-41 wew. 61.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Iławie przy ul. Mikołaja Kopernika 4B oraz terenu przynależnego do budynku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Iławie przy ul. Mikołaja Kopernika 4B oraz terenu przynależnego do budynku, zgodnie z projektem umowy (zał. nr 3 do siwz); zakresem obowiązków pracowników ochrony - zał. nr 1 do projektu umowy stanowiącego zał. nr 3 do siwz, zakresem obowiązków pracowników ochrony wykonujących zadania konwojowe - zał. nr 2 do projektu umowy stanowiącego zał. nr 3 do siwz oraz zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2014r. poz. 1099). 2. Usługa ochrony osób i mienia odbywać się będzie w budynku Sądu Rejonowego w Iławie zlokalizowanego w Iławie przy ul. Mikołaja Kopernika 4B, jn.: 1) Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia: a) w dniach od poniedziałku do piątku każdego tygodnia w godzinach od 07:00 do 15:30 (w poniedziałki od 07:00 do 18:00 ) - przez 3 osoby, w tym: - do obsługi bramki magnetycznej (wejście główne ) - 1 osoba, - do obsługi i nadzoru monitoringu - 1 osoba, - do zabezpieczenia porządku i bezpieczeństwa na terenie budynku i terenu posesji - 1 osoba, b) w godzinach od 15:30 do 07:00 dnia następnego (od wtorku do piątku) i od 18:00 do 07:00 dnia następnego (w poniedziałki) - 1 osoba, c) w soboty, niedziele i święta - całą dobę - 1 osoba; 2) Transport i konwojowanie wartości pieniężnych: Z Sądu Rejonowego w Iławie, ul. Mikołaja Kopernika 4B do banku właściwego do obsługi sądu (teren m. Iława) codziennie (na żądanie w ciągu 2 godzin od zgłoszenia). Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy planu transportu i konwojowania wartości pieniężnych, który musi uzyskać zatwierdzenie Zamawiającego. 3) Grupy interwencyjne - monitorowanie lokalnych systemów alarmowych zainstalowanych w chronionym budynku, w tym alarmu p.poż, wraz z niezbędnymi interwencjami podejmowanymi przez grupę interwencyjną na każdy wyemitowany przez dany system sygnał. 3. Zakres zamówienia obejmuje: 1) ochronę obiektu przed włamaniem; 2) ochronę przed zaborem lub uszkodzeniem wyposażenia obiektu oraz dokumentów będących własnością Zamawiającego; 3) kontrolę wszystkich osób wchodzących i wychodzących do i z obiektu w czasie godzin pracy instytucji; 4) zabezpieczenie porządku i bezpieczeństwa na terenie obiektu Zamawiającego, w tym patrolowanie terenu przynależnego do obiektu objętego przedmiotem zamówienia; 5) kontrolę wszystkich pracowników Zamawiającego oraz innych osób (przy wcześniejszym pisemnym powiadomieniu przez Zamawiającego) wchodzących i wychodzących do i z obiektów poza godzinami pracy instytucji; 6) wykonywanie czynności ochrony i dozoru poprzez obsługę istniejących systemów kontrolnych i zabezpieczających, tj. obsługę bramek magnetycznych oraz sytemu monitoringu; 7) monitorowanie sygnałów systemu alarmowego i p.poż w systemie całodobowym i podejmowanie interwencji przez załogi interwencyjne w przypadku otrzymania sygnału alarmowego; 8) transport i konwojowanie wartości pieniężnych; 9) zapewnienie każdorazowego przyjazdu grupy interwencyjnej w czasie do 10 minut, licząc od chwili wezwania przez pracownika Zamawiającego lub pracownika ochrony, bądź od momentu otrzymania sygnału wyemitowanego przez monitorowane lokalne systemy alarmowe i p.poż chronionych obiektów. 4. Wymagania dotyczące pracowników ochrony: 1) Zamawiający wymaga aby osoby, które będą kierować ochroną obiektów podczas realizacji przedmiotu zamówienia posiadały poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową Zamawiającego oznaczonych klauzulą co najmniej poufne, a pozostali pracownicy ochrony wyznaczeni do realizacji przedmiotu zamówienia posiadali poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową Zamawiającego oznaczonych klauzulą co najmniej zastrzeżone. Osoby, które uzyskały poświadczenie bezpieczeństwa po terminie wejścia w życie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 grudnia 2010r. w sprawie wzorów poświadczenia bezpieczeństwa (Dz.U. z 2015r. poz. 220), przedstawiają poświadczenie wg wzoru określonego tym rozporządzeniem. Poświadczenia bezpieczeństwa wydane przed terminem wejścia w życie w/w rozporządzenia zachowują ważność przez okres wskazany w przepisach, na podstawie których posiadane poświadczenia bezpieczeństwa zostały wydane. Osoby jakimi wykonawca będzie dysponował celem wykonania przedmiotu zamówienia, muszą posiadać ważne poświadczenia bezpieczeństwa przez cały okres realizacji umowy. W przypadku zmiany którejkolwiek z osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia w trakcie trwania umowy, wraz z wnioskiem o zmianę danej osoby, wykonawca musi każdorazowo przedłożyć ważne poświadczenie bezpieczeństwa dla osoby, którą zamierza wprowadzić do realizacji usługi. 2) Kierownikiem ochrony obiektu musi być osoba wpisana na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej prowadzoną przez Komendanta Głównego Policji. 3) Osoby wykonujące zadania konwojowe muszą być wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej prowadzoną przez Komendanta Głównego Policji. 4) Zespół interwencyjny muszą stanowić osoby wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej prowadzoną przez Komendanta Głównego Policji. 5) Pracownikami ochrony muszą być osoby wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej prowadzoną przez Komendanta Głównego Policji. 6) Pracownicy ochrony muszą być jednolicie umundurowani oraz wyposażeni w imienny identyfikator ze zdjęciem przypiętym do munduru w widocznym miejscu. 7) Pracownicy ochrony, kierownik ochrony obiektu, pracownicy wykonujący zadania konwojowania oraz osoby wchodzące w skład zespołu interwencyjnego muszą posiadać legitymację kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej. 8) Zamawiający wymaga aby pracownicy ochrony byli wyposażeni przez Wykonawcę w ręczny wykrywacz metalu na wejściach do chronionych obiektów Zamawiającego. 9) Zamawiający wymaga aby każdy pracownik ochrony był wyposażony w środki przymusu bezpośredniego dopuszczone do stosowania ustawą z dnia 24 maja 2013r. o środkach przymusu bezpośredniego i broni palnej (Dz.U. poz. 628 z późn. zm.), w tym: kajdanki, ręczny miotacz gazu w żelu, pałkę wielofunkcyjną typu TONFA, paralizator elektryczny. Pracownicy ochrony wykonujący zadania konwojowe muszą być wyposażeni w odpowiedni pojazd oraz w broń palną, kamizelki kuloodporne i hełmy kuloodporne. 10) Zamawiający wymaga aby każdy pracownik ochrony był wyposażony w środki łączności wewnętrznej i zewnętrznej bezprzewodowej. Wykonawca musi mieć przyznaną częstotliwość radiową oraz posiadać radiotelefony i telefony komórkowe. 11) Zespół interwencyjny musi dysponować odpowiednim pojazdem umożliwiającym natychmiastową interwencję, być wyposażony w środki łączności wewnętrznej i zewnętrznej oraz środki przymusu bezpośredniego dopuszczone do stosowania ustawą z dnia 24 maja 2013r. o środkach przymusu bezpośredniego i broni palnej. 12) Pracownicy wykonujący zadania konwojowania muszą dysponować odpowiednim pojazdem umożliwiającym prawidłowe wykonanie powierzonych zadań, być wyposażeni w środki łączności wewnętrznej i zewnętrznej oraz środki przymusu bezpośredniego dopuszczone do stosowania ustawą z dnia 24 maja 2013r. o środkach przymusu bezpośredniego i broni palnej. 13) Pracownicy ochrony muszą być zobowiązani do: a) wykonywania poleceń wydawanych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego, dotyczących bezpieczeństwa osób i ochrony mienia; b) prowadzenia: - książek pełnienia służby przeznaczonych do rejestrowania zdarzeń mających wpływ na chroniony obiekt oraz zawierających rejestr osób przebywających w chronionym obiekcie poza godzinami pracy instytucji; - książek wydawania kluczy, udostępnianych Zamawiającemu do wglądu na każde jego żądanie; c) znajomości regulaminów organizacyjnych chronionego obiektu, przepisów BHP i przeciw pożarowych; d) zapoznania się z topografią chronionego obiektu, a w tym w szczególności w zakresie: rozmieszczenia urządzeń i sprzętu do ochrony pożarowej, zabezpieczeń instalacji: elektrycznej, wodociągowej, centralnego ogrzewania, kanalizacyjnej, systemów alarmowych (przeciwpożarowego, przeciwwłamaniowego, przeciw napadowego, monitoringu) oraz innych urządzeń i instalacji; e) w czasie powstania zdarzeń nadzwyczajnych i awaryjnych podjęcia działań organizacyjnych zapobiegających powstaniu szkód materialnych, dokonywanie ujęcia sprawców zdarzenia i przekazanie ich policji, a w razie awarii powiadomienie właściwych służb technicznych oraz upoważnionych pracowników Zamawiającego; f) przeciwdziałania zakłóceniom porządku na chronionym terenie (wewnątrz i na zewnątrz) i podejmowania interwencji w przypadku zakłócenia porządku, w szczególności niedopuszczanie do wejścia lub wjazdu na teren chronionego obiektu osób i pojazdów nieupoważnionych lub osób i pojazdów zastrzeżonych przez określone osoby z kierownictwa Sądu Rejonowego w Iławie; g) znajomości obsługi zainstalowanych w obiekcie elektronicznych systemów alarmowych, zabezpieczeń oraz monitoringu zgodnie z wymogami użytkownika; h) zachowania tajemnicy mającej wpływ na bezpieczeństwo Zamawiającego i prowadzonych przez niego spraw urzędowych, zarówno w trakcie trwania umowy jak i po jej wygaśnięciu. 5. Inne postanowienia: 1) Celem prawidłowego przygotowania i złożenia oferty, Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej w obiekcie objętym ochroną. Termin przeprowadzenia wizji musi być uzgodniony z osobą wskazaną do kontaktu z Wykonawcami (§ 7 ust. 14 siwz). 2) Zamawiający wymaga wykonywania przedmiotu zamówienia na najwyższym, satysfakcjonującym Zamawiającego poziomie jakościowym, w godzinach i w składzie osobowym niezbędnym do wykonywania czynności ochrony osób i mienia, nie mniejszych niż wynikających z załączników nr 1 i 2 do projektu umowy stanowiącego zał. nr 3 do siwz. 3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu obowiązków pracowników ochrony w szczególności poprzez zmniejszenie liczby punktów - posterunków lub ich składu osobowego oraz zmianę godzin wystawiania posterunków lub pełnienia patroli. 4) Zamawiający wymaga aby Wykonawca przez okres obowiązywania umowy posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 3.000.000,00 PLN (słownie: trzy miliony złotych) oraz ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku wartości pieniężnych w transporcie na wartość co najmniej 150.000,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.02.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SOLID SECURITY SPÓŁKA CYWILNA"
jakie przetargi wygrała firma
"SOLID SECURITY SPÓŁKA CYWILNA"
- SOLID SECURITY Sp. z o.o., ul. Postępu 17, 02-676 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 389628,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 249266,88
Oferta z najniższą ceną: 249266,88 / Oferta z najwyższą ceną: 249266,88
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z IŁAWY
- Artykuły sypkie ( 1 /2025 )
- Artykuły spożywcze ( 1 /2025 )
- Tłuszcze ( 1 /2025 )
- Usługa kompleksowego prowadzenia nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami na terenie miasta Iława
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1212N Tynwałd - Rudzienice - Gierłoż - Turznica na odc. Rudzienice - Mątyki
- "Pielęgnacja i wycinka drzew i krzewów rosnących na terenie miasta Iławy"
więcej: przetargi w Iławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA IBPRS-PIB W PODZIALE NA ZADANIA
- FIZYCZNA I TECHNICZNA OCHRONA MIENIA Z DOZOROWANIEM TERENÓW MUZEUM BUDOWNICTWA LUDOWEGO W SANOKU TJ. PARKU ETNOGRAFICZNEGO PRZY UL. RYBICKIEGO 3 ORAZ BUDYNKÓW PRZY UL. TRAUGUTTA 3
- Ochrona fizyczna i monitorowanie systemów zabezpieczenia technicznego obiektów oraz ochrona imprez i meczy ligowych dla Urzędu Miasta Chorzów oraz Jednostek podległych" - podzielona na 2 części
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY FIZYCZNEJ W TRAKCIE MECZÓW ŻUŻLOWYCH GKM GRUDZIĄDZ S.A. W SEZONACH 2025-2026
- Usługi ochrony osób i mienia
- Usługę ochrony osób i mienia Wrocławskiego Teatru Lalek we Wrocławiu w okresie 24 miesięcy
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.