eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy TargWykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.Budowa nowego cmentarza w Nowym Targu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-27

Nowy Targ: Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: Budowa nowego cmentarza w Nowym Targu.
Numer ogłoszenia: 138833 - 2014; data zamieszczenia: 27.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Nowy Targ , ul. Krzywa 1, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2611244, faks 018 2662312.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowytarg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: Budowa nowego cmentarza w Nowym Targu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: Budowa nowego cmentarza w Nowym Targu. 2. Zakres robót budowlanych będzie obejmował między innymi w szczególności: 1/ DROGĘ ETAP I cz.1: (orientacja: załącznik graficzny nr 1): a) budowa drogi dojazdowej do cmentarza na długości ok. 300 mb - kontynuacja od istniejącego fragmentu drogi - (ul. Lotników - Biedronka) - do końca planowanego zjazdu na parking po zachodniej stronie wejścia głównego cmentarza, z odwodnieniem i oświetleniem, jezdnia szer. 6m, o nawierzchni asfaltowej z krawężnikami betonowymi po obu stronach i chodnikiem szer ok. 2 m tylko po jednej stronie (południowej) o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm, b) budowę ok. 280 mb kolektora kanalizacji deszczowej w drodze dojazdowej do cmentarza na odcinku jak pkt a - rury z tworzywa dwuścienne SN8, zasadniczo o średnicy 800 mm (w tym ok. 10 mb średnicy 600mm), 2/ CMENTARZ ETAP I cz.1: (orientacja: załącznik graficzny nr 1) - Uwaga! załącznik nie uwzględnia terenu niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie wykonania przyłączy i doprowadzenia mediów do przedmiotowej części cmentarza i terenu pod budowę zbiornika retencyjnego. a) budowę kompleksową cmentarza (ok. 1,5 ha) z wejściem głównym (ok. 110 m2)- w tym między innymi: aa) przyłącz kanalizacji sanitarnej - ok. 160 mb - rury fi 160 mm PCV-U, bb) przyłącz wodociągowy ok. 230 mb z żelbetową komora wodomierzową, rury PEHD fi 63 mm x 5.8 cc) kompleksowe odwodnienie tej części cmentarza z doprowadzeniem wód do kolektora w drodze dojazdowej do cmentarza, w tym między innymi rurociągi fi 800 mm - ok. 280 mb, fi 400 mm - ok. 175 mb, fi 250 ok. - 200 mb, fi 200 - ok. 370 mb (+ ok. 60 mb przykanaliki), ok. 28 wpustów, odwodnienie liniowe ok. 118 mb, zbiornik retencyjny żelbetowy prostopadłościenny o gabarytach 15,60 x 6,60 x 2,35 m, dd) mała architektura - między innymi: ogrodzenie mur pełny z kamienia gr. 50 cm, wysokość ok. 1,8 m - łącznie ok. 52 mb, ogrodzenie systemowe metalowe, o rozstawie słupków ok. 2,6 m, na podmurówce z kamienia i łącznej wysokości ok. 1,8 m (wys. podmurówki ok. 50 cm) - ok. 130 mb, bramy przesuwne szer. 3,5 m - 2 szt, szer. 4 m - 1 szt, ogrodzenie systemowe panelowe wys. ok. 1,8 m, rozstaw słupków ok. 2,6m, panele mocowane do czoła słupka ocynkowane, słupki w fundamencie betonowym, cokół prefabrykowany deska betonowa prosta wysokości 20 cm - ok. 443 mb, ławki parkowe z fundamentem 10 szt, kosze 10 szt, ee) budowa oświetlenia tej części cmentarza (w tym między innymi: 28 słupów oświetleniowych h=5m + oprawy z linią kablową oraz linią kablową zasilającą od układu pomiarowego oraz z szafą sterowniczą), ff) wykonanie instalacji wodociągowej tej części z trzema zdrojami ulicznymi i doprowadzeniem wody z komory wodomierzowej, gg) budowa w zakresie branży drogowej wejścia głównego i alejek między innymi: - ok. 4600 m2 nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm w tym ok. 700 m2 kostka kolorowa na podbudowie z kruszywa, ułożenie ok. 2.360 mb obrzeża betonowego 30x8 cm, hh) sadzenie drzew i krzewów - łącznie ok. 235 nasadzeń. 3/ Kanalizację opadową w ul. Lotników wraz z doprowadzeniem wód do pot. Czerwonka. Budowa ok. 360 mb kolektora kanalizacji deszczowej fi 800 - rury z tworzywa dwuścienne SN8 z piaskownikiem i separatorem - w ul. Lotników (ok. 200 mb) i dalej z doprowadzeniem kolektora do potoku Czerwonka po terenie zielonym (ok. 160 mb), oraz wykonanie wylotu i umocnienie skarp potoku Czerwonka na odcinku ok. 10 mb, 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dokumentacja projektowa opracowana przez: 1/ dla pkt. 2 ust. 1 i 2 - firmę: V - CAD Wojciech Popiel, ul. Proszowicka 14, 31-228 Kraków. Uwaga! Dokumentacja obejmuje również zakres wykraczający poza przedmiot niniejszego zamówienia, a to w szczególności: a) Część cmentarza z domem przedpogrzebowym, murami kolumbariowymi, śmietnik, zbiornik ppoż, b) Parkingi przy drodze dojazdowej, c) Znacznie większy zakres drogi dojazdowej i cmentarza niż przedmiotowy ETAP I cz. 1. 2/ dla pkt. 2 ust. 3 - firmę: PROBUD -Sp z o.o. ul. Boya Żeleńskiego 4, 33-100 Tarnów. 4. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1/ roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez: a) dla pkt. 2 ust. 1 i 2 - V - CAD Wojciech Popiel, ul. Proszowicka 14, 31-228 Kraków, b) dla pkt. 2 ust. 3 - PROBUD -Sp z o.o. ul. Boya Żeleńskiego 4, 33-100 Tarnów. z zachowaniem warunków wynikających z norm technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z wymogami sztuki budowlanej w stanie umożliwiającym użytkowanie, 2/ roboty należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, 3/ rozliczenie budowy kosztorysowe, przy składnikach cenotwórczych podanych w ofercie do przetargu, 4/ wynagrodzenie wykonawcy będzie płatne w oparciu o harmonogram rzeczowo finansowy poprzez faktury częściowe wystawione na podstawie protokołów odbioru częściowego, 5/ zamawiający może uregulować w roku 2014 wynagrodzenie wykonawcy w części około 50%, pozostała część wynagrodzenia płatna będzie w roku 2015. 6/ wskazane są oględziny terenu budowy przez Wykonawcę, 7/ wykonawca udzieli minimum 5-letniej gwarancji na wykonane roboty, zamontowane urządzenia i wbudowane materiały z wyłączeniem poziomego oznakowania drogowego dla którego oferent udzieli minimum rocznej gwarancji, 8/ wszelkie niezbędne materiały zabezpiecza wykonawca, 9/ pokrywy włazów żeliwnych muszą zawierać logo wodociągi i kanalizacja -nowy targ, 10/ wywóz i składowanie ziemi (w tym humusu) zabezpiecza wykonawca, 11/ materiały z rozbiórki w uzgodnieniu z zamawiającym będą kwalifikowane do utylizacji lub dalszego wykorzystania. Utylizację lub wywóz ze składowaniem tych materiałów zabezpiecza wykonawca, 12/ wykonawca zabezpieczy teren budowy, i umożliwi bezpieczną komunikację w niezbędnym zakresie zwykłych uczestników ruchu i pojazdów służb specjalnych i powiadomi o ewentualnych utrudnieniach podczas wykonywanych robót, 13/ wykonawca jest zobowiązany do uzyskania postanowienia o zmianie organizacji ruchu na czas budowy i jej wykonania w tym szczególnie na własny koszt opracuje, uzgodni, zatwierdzi i wprowadzi tymczasową organizację ruchu przed przystąpieniem do budowy kanalizacji opadowej w ul. Lotników, 14/ wykonawca poniesie wszelkie niezbędne koszty związane z realizacją robót budowlanych, w tym między innymi: koszty odbiorów geologicznych, wynagrodzenia projektanta w przypadku konieczności uzyskania jego akceptacji zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej, koszty niezbędnych badań i sprawdzeń, koszty związane z nadzorem sprawowanym przez zarządców sieci, itd., a wartość umowy zawiera również wartość tych robót i należne opłaty, 15/ wykonawca zapewni pełną obsługę geodezyjną inwestycji, wraz założeniem reperów roboczych i wytyczeniem głównych osi aż do uzyskania geodezyjnego operatu powykonawczego łącznie z klauzulą Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno Kartograficznej, 16/ w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz we wszystkich dokumentach stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót) wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i należy je rozpatrywać z wyrazem lub równoważne albo nie gorsze niż..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 45 000,00 zł (czterdzieści pięć tysiący złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj z 2007r. Dz. U. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank PeKaO S.A. I o/Nowy Targ Al. Tysiąclecia 35A konto nr 08124015741111000007897577. Kserokopię wpłaty lub kserokopię wadium w inne formie należy dołączyć do oferty. 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądzu (poręczenie, gwarancja) zatwierdzonej przez zamawiającego, odpowiednie dokumenty w formie oryginału muszą być złożone za potwierdzeniem u Pani mgr Ewy Balickiej pok. 109 I p. w terminie składania oferty. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 14 lipca 2014 r., do godz. 09.30. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 7. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą. 8. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną przez zamawiającego formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy powinni udokumentować zrealizowanie w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych dotyczących przedmiotu zamówienia obejmujących realizację robót polegających na budowie lub przebudowie dróg odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia lub podobnych na łączną kwotę co najmniej 3 000 000,00 zł oraz wykazać, że co najmniej dwie najważniejsze z tych robót zostały wykonane w sposób należyty i zgodny z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) wykonawca musi wykazać dysponowanie rozścielaczem mas bitumicznych na pełną szerokość jezdni 2) wykonawca musi wykazać możliwością zakupu asfaltobetonu w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotowego zamówienia lub posiadać wytwórnię masy bitumicznej mającą możliwość produkcji asfaltobetonów,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) wykonawca musi wykazać dysponowanie przy realizacji niniejszego zamówienia osobami z uprawnieniami bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalnościach: drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdz. XVIII ust. 6 pkt 3 SIWZ, oraz inny dokument potwierdzający umocowanie do podpisania oferty umożliwiający identyfikację i zgodność podpisu na ofercie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W związku z art. 144 ustawy zamawiający informuje, że zmiana postanowień w zawartej umowie może nastąpić w następujących przypadkach: 1/ zmiany kluczowych specjalistów przedstawionych w umowie - na pisemny wniosek zamawiającego lub wykonawcy w postaci pisemnej zgody, 2/ ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług pozostałej do zapłaty należności wynikającej z umowy po ustaleniu zakresu, którego dotyczy zmiana i zawarciu stosownego aneksu. 3/ zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy na pisemny, udokumentowany wniosek wykonawcy w razie wystąpienia jednej z następujących okoliczności: a) wstrzymanie robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, b) działania siły wyższej, za które uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w należyty sposób, c) wystąpią wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonawcy wykonanie robót. d) w przypadku wystąpienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych oraz innych nieprzewidzianych warunków fizycznych, a także błędów w dokumentacji projektowej i technicznej powodujących konieczność przerwania robót, e) opóźnienie w przekazaniu terenu budowy, f) opóźnienie w przekazaniu dokumentacji budowy (pozwolenia na budowę, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych, innych wymaganych przepisami, do których Zamawiający był zobowiązany), g) w przypadku wystąpienia kolizji między elementami wykonywanych robót a niezinwentaryzowanymi obiektami budowlanymi, h) w przypadku wystąpienia obiektów archeologicznych, geologicznych lub przyrodniczych podlegających obowiązkowi badania i ochrony na podstawie właściwych przepisów, i) w przypadku wystąpienia przeszkód geologicznych, których nie wykryto podczas badań poprzedzających projektowanie, j) w przypadku wystąpienia niewypałów i niewybuchów oraz substancji niebezpiecznych dla zdrowia i życia osób wykonujących budowę. 4/ zmiany danych teleadresowych wykonawcy, nazwy wykonawcy, osób reprezentujących firmę, - na wniosek zamawiającego lub wykonawcy w postaci pisemnej zgody zamawiającego, 5/ zmiany podwykonawcy, przy pomocy, którego wykonawca realizuje przedmiot umowy - na wniosek wykonawcy w postaci pisemnej zgody zamawiającego, 6/ rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie wykonawcy - na wniosek wykonawcy w postaci pisemnej zgody zamawiającego. 7/ nastąpiła istotna zmiana w dokumentacji projektowej dokonana na wniosek zamawiającego, 8/ zmiana harmonogramu realizacji robót na pisemny i uzasadniony wniosek wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowytarg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Nowy Targ, ul. Krzywa 1, 34-400 Nowy Targ lub za zaliczenie pocztowym..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2014 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Nowy Targ Sekretariat Burmistrza pok. nr 101 ul. Krzywa 1 34-400 Nowy Targ.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia o których mowa w Rozdziale VII ust. 2 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. 3. Ocena braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SIWZ. 4. Ocena braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. 5. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: rozpoczęcie od daty podpisania umowy zakończenie do 31 października 2015 r.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.