Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-24
Włocławek: DIZ / 28 / 2008
Numer ogłoszenia: 138838 - 2008; data zamieszczenia: 24.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki, ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 412-94-32, fax 054 4129432.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wloclawek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DIZ / 28 / 2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I Mięso wieprzowe i drobiowe 1 Łopatka wieprzowa b.k 7 000 kg 2 Wieprzowina b. k II 4 000 kg 3 Nerki wieprzowe 260 kg 4 Wątroba wieprzowa 800 kg 5 Słonina 300 kg 6 Kości różnokształtne wieprzowe 4 000 kg 7 Smalec luzem 1 200 kg 8 Udziec z indyka 7 000 kg 9 Filet z piersi kurczaka 640 kg 10 Udka z kurczaka, ćwiartki 4160 kg Zadanie II Wędliny i wyroby wędliniarskie podrobowe 1 Boczek wędzony b.k parzony 520 kg 2 Mielonka królewska 900 kg 3 Zwyczajna, chłopska itp. 200 kg 4 Parówkowa, parówki serdelki a 100 g 3000 kg 5 Podwawelska 420 kg 6 Polędwica z indyka 7300 kg 7 Szynkowa wieprzowa 2200 kg 8 Krakowska parzona 2400 kg 9 Kaszanka 500 kg 10 Pasztetowa 440 kg 11 Salceson ozorkowy 260 kg Zadanie III Mleko i produkty mleczarskie 1 Mleko spożywcze 2% a 5l 126800 l 2 Maślanka a 1l 600 l 3 Śmietana 30 % luz a 5l 2600 l 4 Ser biały półtłusty kraj. 7500 kg 5 Ser topiony krem. bez dodatków a 100g 2900 kg 6 Jogurt naturalny a 150g 2600 opak. 7 Jogurt owocowy a 150g 5200 opak. 8 Ser żółty 480 kg Zadanie IV Masło Masło mix tłuszczu zwierz. i rośl. a 200 g 40 000 opak. Zadanie V - Jaja kurze Jaja kurze o wadze powyżej 65 g 138600 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.11.30.00 - Wieprzowina Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.30.00 - Wieprzowina Oryginalny kod CPV: 15.11.22.00 - Kawałki drobiu Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.20.00 - Drób Oryginalny kod CPV: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie Kod CPV wg słownika 2008: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 01.24.20.00 - 01.24.20.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynność , jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wykonawca musi wykazać się prowadzeniem działalności gospodarczej w zakresie Opisanym w Rozdziale III, Wykonawca który nie prowadzi działalności w ww. branży zostanie wykluczony. 2.posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia w zakresie dostaw artykułami żywnościowymi Zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przed dniem wszczęcia postępowania - co najmniej 1 dostawy o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia - zadanie I - dostawy powyżej kwoty 100 tyś zł. - zadanie II - dostawy powyżej kwoty 50 tyś zł. - zadanie III - dostawy powyżej kwoty 100 tyś zł. - zadanie IV - dostawy powyżej kwoty 30 tyś zł. - zadanie V - dostawy powyżej kwoty 30 tyś zł. - za spełnienie warunku dysponowania potencjałem technicznym w zakresie dostaw artykułami żywnościowymi Zamawiający uzna posiadanie bądź dysponowanie pojazdem dopuszczonym do przewozu artykułów żywnościowych min. jeden pojazd 3.są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej - za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę posiadaniem polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej na kwotę nie mniejszą niż 50 000 zł brutto Zadanie I - 15 000 zł. Zadanie II - 10 000 zł. Zadanie III - 15 000 zł. Zadanie IV - 5 000 zł. Zadanie V - 5 000 zł. Nie posiadanie wystarczającej ilości środków finansowych spowoduje wykluczenie Wykonawcy4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b.zaświadczeń właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c. Wykaz zamówień publicznych w zakresie dostaw artykułów żywnościowych . Dostawy zrealizowane w ostatnich trzech latach z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykazane dostawy zrealizowane zostały z należytą starannością, min. 1 dostawa - zadanie I - dostawy powyżej kwoty 100 tyś zł. - zadanie II - dostawy powyżej kwoty 50 tyś zł. - zadanie III - dostawy powyżej kwoty 100 tyś zł. - zadanie IV - dostawy powyżej kwoty 30 tyś zł. - zadanie V - dostawy powyżej kwoty 30 tyś zł. d. Dokumenty potwierdzające należyte wywiązanie się z zadań wskazanych w załączonym wykazie. e. Dokument potwierdzający kupno bądź dzierżawę pojazdu przystosowanego do przewozu art. żywnościowych f. Polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej na kwotę nie mniejszą niż 50 000 zł brutto Zadanie I - 15 000 zł. Zadanie II - 10 000 zł. Zadanie III - 15 000 zł. Zadanie IV - 5 000 zł. Zadanie V - 5 000 zł. g. wypełniony formularz oferty , zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej SIWZ. h. wypełnione oświadczenie z art. 22 ustawy pzp wg Załącznika Nr 2. i. zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ j. upoważnienie do podpisania oferty fakultatywne .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.wloclawek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki, ul. Wieniecka 49,pok. 303, 87-800 Włocławek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki, ul. Wieniecka 49,pok. 303, 87-800 Włocławek.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mięso wieprzowe i drobiowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łopatka wieprzowa b.k 7 000 kg Wieprzowina b.k II 4 000 kg Nerki wieprzowe 260 kg Wątroba wieprzowa 800 kg Słonina 300 kg Kości różnokształtne wieprzowe 4 000 kg Smalec luzem 1 200 kg Udziec z indyka 7 000 kg Filet z piersi kurczaka 640 kg Udka z kurczaka, ćwiartki 4160 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wędliny i wyroby wędliniarskie podrobowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Boczek wędzony b.k parzony 520 kg Mielonka królewska 900 kg Zwyczajna, chłopska itp. 200 kg Parówkowa, parówki serdelki a 100 g 3000 kg Podwawelska 420 kg Polędwica z indyka 7300 kg Szynkowa wieprzowa 2200 kg Krakowska parzona 2400 kg Kaszanka 500 kg Pasztetowa 440 kg Salceson ozorkowy 260 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.22.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Mleko i produkty mleczarskie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mleko spożywcze 2% a 5l 126800 l Maślanka a 1l 600 l Śmietana 30 % luz a 5l 2600 l Ser biały półtłusty kraj. 7500 kg Ser topiony krem. bez dodatków a 100g 2900 kg Jogurt naturalny a 150g 2600 opak. Jogurt owocowy a 150g 5200 opak. Ser żółty 480 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Masło.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Masło mix ( tłuszczu zwierz. i rośl. ) a 200 g 40 000 opak..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Jaja kurze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jaja kurze o wadze powyżej 65 g 138600 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.24.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Przebudowa sygnalizacji świetlnej na Placu Wolności - wykonanie sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych przy skrzyżowaniu Plac Wolności na ul. P.O.W
- Budowa dróg na terenach inwestycyjnych przy ulicy Papieżka
- Poprawa efektywności energetycznej budynku nr 13 w Zakładzie Karnym we Włocławku
- Parking przy Mini Osiedlu Dziewińska
- "Przebudowa pokrycia dachowego wraz z termomodernizacją elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Zduńskiej 7 we Włocławku - Etap III. "
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Przebudowa i rozbudowa (Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznej) Wydziału Nauk o Zdrowiu Państwowej Akademii Nauk Stosowanych we Włocławku"
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów spożywczych do Internatu ZSOiZ w Ciechanowcu w 2025 roku
- Dostawa mięsa wołowego, królików, gryzoni i drobiu dla zwierząt w Miejskim Ogrodzie Zoologicznym w Łodzi Sp. z o. o. w 2025 r.
- Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 "Bajkowy Świat" we Wronkach od 02 stycznia 2025r. do 31 grudnia 2025r.
- Dostawa nabiału do Zakładu Karnego w Nowogardzie
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Oławie w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Dostawy różnych produktów spożywczych oraz artykułów mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej "Betania" w Lublinie
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.