Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-27
Wrocław: Wykonanie usług w zakresie usuwania śniegu, lodu i błota pośniegowego z chodników, ciągów pieszych i dróg oraz usuwania sopli i nawisów śnieżnych na nieruchomościach będących w zasobie OT BAMW we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 13884 - 2011; data zamieszczenia: 27.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Oddział Terenowy Biura Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu , ul. Zwycięska 14, 53-033 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3647374; 7661725 w. 224, faks 071 7661734.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług w zakresie usuwania śniegu, lodu i błota pośniegowego z chodników, ciągów pieszych i dróg oraz usuwania sopli i nawisów śnieżnych na nieruchomościach będących w zasobie OT BAMW we Wrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi usuwania śniegu, lodu i błota pośniegowego z chodników, dróg oraz sopli i nawisów śnieżnych na wyznaczonych nieruchomościach będących w zasobie OT BAMW Wrocław, a w szczególności: Zadanie 1 - Kudowa Zdrój odśnieżenie, odlodzenie i usuwanie błota pośniegowego na chodnikach przylegających bezpośrednio do nieruchomości przy ul. Mickiewicza, Zdrojowej i Słowackiego. Ogółem powierzchnia do odśnieżenia 284 m2 (wg szkicu sytuacyjnego nr 1). Zadanie 2 - Legnica odśnieżenie, odlodzenie i usuwanie błota pośniegowego na chodnikach przylegających bezpośrednio do nieruchomości przy ul. Rzeczypospolitej 114-116 na długości 160 mb (160mb x 2m), ul. Okrężnej na długości 135 mb (135mb x 2m) oraz odśnieżnie chodnika przylegającego do nieruchomości przy ul. Bielańskiej na długości 70 mb (70mb x 2m). Ogółem powierzchni do odśnieżenia 730 m2 (wg szkicu sytuacyjnego nr 2 i 2a). Zadanie 3 - Głogów ul. Wojska Polskiego - odśnieżenie, odlodzenie i usuwanie błota pośniegowego na chodniku przy ul. Wojska Polskiego przylegającego bezpośrednio do działek zabudowanych budynkiem nr 1 i 15 na długości 155 m (155mb x 2m). Ogółem powierzchnia do odśnieżenia 310 m2 (wg szkicu sytuacyjnego nr 3). Zadanie 4 - Wrocław ul. Mieszczańska - odśnieżenie, odlodzenie i usuwanie błota pośniegowego na chodniku przy ul. Mieszczańskiej 9 przylegającego bezpośrednio do działki zabudowanej budynkiem nr 50 na długości 64 mb (64mb x 2,5m). Ogółem powierzchnia do odśnieżenia 160,00 m2 (wg szkicu sytuacyjnego nr 4). Zadanie 5 - Wrocław ul. Graniczna - odśnieżenie, odlodzenie i usuwanie błota pośniegowego na chodniku przy ul. Granicznej 105 przylegającego bezpośrednio do działki zabudowanej budynkiem byłego klubu na długości 80 mb (80mb x 2,30m). Ogółem powierzchnia do odśnieżenia 184 m2 (wg szkicu sytuacyjnego nr 5). Zadanie 6 - Lądek Zdrój, - odśnieżenie, odlodzenie i usuwanie błota pośniegowego z chodnika przylegającego bezpośrednio do zabudowanej nieruchomości przy ul. Bema 2 (20mb x 2,5m) oraz podjazdu do nieruchomości 150 m2 a także odśnieżanie, odlodzenie i usuwanie błota pośniegowego z chodnika przylegającego do nieruchomości przy ul. Klonowej 13 na długości 25 mb (25mb x 2,5 m) . Ogółem powierzchnia do odśnieżenia 263 m2 (wg szkicu sytuacyjnego nr 6i 6a). Zadanie 7 - Jelenia Góra - odśnieżenie dróg wewnętrznych, tj ul. Kadetów, Kazimierskiego, Radarowej i części ul. Elewów. Ogółem powierzchnia do odśnieżenia 8 881,00 m2 , zgodnie z załączonym szkicem sytuacyjnym nr 7. Zadanie 8 - Jelenia Góra ul. 1 Maja - odśnieżanie, odlodzenie i usuwanie błota pośniegowego przed bramą wejściową od strony deptaku przy ul. 1 Maja 56 na długości 12 mb (12mb x 3m), odśnieżenie w pasie 2 m od bramy wejściowej od strony ul. 1 Maja wzdłuż budynku nr 1 na długości 70 mb (70mb x 2m). Ogółem powierzchnia do odśnieżenia 176 m2. Ponadto usunięcie sopli i nawisów śnieżnych z dachu budynku nr 1 na długości 45 mb (wg szkicu sytuacyjnego nr 8). W ramach realizacji przedmiotu zamówienia w wybranej części - zadania ( od 1- do 8) Wykonawca zobowiązany będzie do: a) Odśnieżania, odlodzenia i usuwania błota pośniegowego z chodnika lub przejścia przylegającego bezpośrednio do nieruchomości będących w zasobie Zamawiającego, wymienionych w zadaniu nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8. b) Odśnieżania dróg będących w zasobie Zamawiającego, wymienionych w zadaniu nr 7. c) Usuwania nawisów śnieżnych i zwisających sopli lodowych z dachów i daszków nad wejściami do budynków zarządzanych przez Zamawiającego, wymienionych w zadaniu nr 8. d) Spryzmowania usuniętego śniegu w miejscu wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego w obrębie danego budynku lub też jego wywiezienie na zlecenie Zamawiającego (dopuszcza się zlecenie przekazane pisemnie, telefonicznie lub za pośrednictwem poczty e-mail) w miejsce lub miejsca wyznaczone przez służby miejskie. 1. Przedmiotowy zakres zamówienia realizowany będzie tylko i wyłącznie w przypadku zaistnienia warunków atmosferycznych i okoliczności uzasadniających konieczność wykonania prac określonych powyżej. 2. Wykonawca będzie realizował zamówienie na podstawie przekazywanych mu przez Zamawiającego zleceń. Dopuszcza się przekazanie zlecenia pisemnie, pocztą e-mail lub telefonicznie. W przypadku otrzymania zgłoszenia telefonicznego będzie ono potwierdzone przez Zamawiającego również pisemnie. 3. Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania zleceń (pisemnych, faksem, pocztą e-mail lub telefonicznie) w czasie maksymalnie 24 godzin od momentu przekazania zgłoszenia przez Zamawiającego w przypadku zleceń dotyczących usuwania sopli w możliwie najkrótszym czasie jednak nie dłuższym niż w ciągu 3 godzin od jego otrzymania, w tym również w soboty, niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy. 4. Pryzmy śniegu nie mogą przylegać bezpośrednio do elewacji odśnieżanego budynku oraz nie mogą utrudniać ruchu pieszego i samochodowego. Pryzmy nie mogą także uniemożliwiać korzystania z wyjść ewakuacyjnych z budynków. 5. W przypadku braku wskazania odpowiednich miejsc, w które można by wywozić nadmiar śniegu Wykonawca zobowiązany będzie do wyszukania odpowiedniego miejsca i wywozu tam nadmiaru śniegu, przy czym nie może to skutkować dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego oraz Wykonawca bierze na siebie całą odpowiedzialność z tym związaną, w tym również finansową. 6. Wykonawca zobowiązany jest do należytego zabezpieczenia każdego miejsca zrzutu śniegu i sopli lodowych poprzez jego wygrodzenie i trwałe oznakowanie, zgodnie z przepisami BHP, w sposób uniemożliwiający wyrządzenie szkód w mieniu lub życiu i zdrowiu osób trzecich przebywających w obrębie danego budynku lub miejscu zrzutu. 7. Odśnieżanie, usuwanie śliskości może być realizowane przy użyciu sprzętu mechanicznego lub ręcznie. W celu usunięcia zlodzenia dopuszcza się posypywanie chodników chlorkiem sodu, wapnia lub magnezu. Jako materiał uszorstniający może być stosowny piasek. 8. W czasie wykonywania robót Wykonawca musi bezwzględnie przestrzegać wszystkich przepisów BHP oraz zachować szczególną ostrożność..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.30.00.00 - 90.30.00.00 .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o o Zamawiający uzna warunki udziału w postępowaniu za spełnione jeżeli, Wykonawca, który składa ofertę na a) Zadania od 1 do 8 - Wykonał ( a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) co najmniej jeden raz usługi odśnieżania, usuwania oblodzeń i błota pośniegowego o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 5.000,00 zł, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie b) Zadanie 8 Wykonał ( a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) co najmniej jeden raz usługi odśnieżania oraz usuwania sopli i nawisów śnieżnych o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 7.000,00 zł, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie c) Dysponuje osobami, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego - OT BAMW Wrocław ul. Zwycięska 14, pok. 209, IIp.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2011 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - OT BAMW Wrocław ul. Zwycięska 14 pok. 205, IIp..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Dostawa przenośnego symulatora pojazdu trakcyjnego do Zespołu Szkół Logistycznych we Wrocławiu
- Dostawę wraz z wdrożeniem systemu bezpieczeństwa - klastra routerów z funkcjami bezpieczeństwa dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Odnowienie kontraktów serwisowych i subskrypcji dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 26 Biur Powiatowych
- Remont gminnych lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Oddziału Regionalnego KRUS we Wrocławiu oraz podległych Placówek Terenowych.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odśnieżanie i usuwanie błota po opadach z dróg na terenie Gminy Biała Podlaska , usuwanie śliskości dróg oraz usuwanie śniegu w okresie listopad 2024 roku - kwiecień 2025 roku.
- Zimowe utrzymanie obiektów sportowych w Centralnym Ośrodku Sportu-Ośrodku Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem
- "Sprzątanie i utrzymanie terenów zewnętrznych oraz wewnętrznych wraz z pielęgnacją terenów zielonych przy obiektach będących w administracji "Aleksandrowski Program Mieszkaniowy" Sp. z o.o."
- Usługa w zakresie całodobowej ochrony i dozoru mienia przez koncesjonowaną firmę ochroniarską w siedzibie WUP Kielce na lata 2025-2026
- Zimowe utrzymanie ulic, dróg oraz parkingów gminnych na terenie miasta Krotoszyn w sezonie zimowym 2024/2025
- Usługa sprzątania obiektów oraz terenu Teatru Miejskiego im. Witolda Gombrowicza w Gdyni przy ul. Bema 26
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.