To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-09-01
Warszawa: Wykonanie i dostawa podzespołów elektronicznych Z-BL-v1, Z-DN-v1 i Z-UF-v1
Numer ogłoszenia: 138854 - 2016; data zamieszczenia: 01.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 142997 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Tele- i Radiotechniczny, ul. Ratuszowa 11, 03-450 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6192241, 6192512, faks 022 6192947, 6192512.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa podzespołów elektronicznych Z-BL-v1, Z-DN-v1 i Z-UF-v1.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa podzespołów elektronicznych Z-BL-v1, Z-DN-v1 i Z-UF-v1. Zamówienie obejmuje: 1.1. Wykonanie, uruchomienie oraz dostarczenie 400 szt. podzespołu elektronicznego Z_BL-v1 w określonych przez zamawiającego wersjach montażowych. 1.2. Wykonanie, uruchomienie oraz dostarczenie 3000 szt. podzespołu elektronicznego Z-DN-v1 w określonych przez zamawiającego wersjach montażowych. 1.3. Wykonanie, uruchomienie oraz dostarczenie 5000 szt. podzespołu elektronicznego Z-UF-v1. 2. Dostawy podzespołów mają być realizowane w partiach (sukcesywnie), stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego. Wymagany okres gwarancji: 36 ÷ 120 miesięcy od daty dostawy. 3. Zamawiający, zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych, korzysta z prawa opcji w ten sposób, że zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia zakresu zamówienia o 10%. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.21.14 - Zintegrowane obwody elektroniczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EVE TECH SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
EVE TECH SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- EVE TECH Sp. z o.o. Sp. k., ul. Kombatantów nr 1, 05-070 Sulejówek, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 370000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 374350,50
Oferta z najniższą ceną: 374350,50 / Oferta z najwyższą ceną: 374350,50
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,wykonanie remontu balkonów w następujących budynkach SMB ,,IMIELIN": Hawajska 3 - kl. VI (cztery lokale); Hawajska 5 - kl. II (pięć lokali); Hawajska 15 - kl. IV (dziewięć lokali); Hawajska 17 - kl. I (dwanaście lokali); Marca Polo 2 - kl. II (dziewięć lokali); Miklaszewskiego 14 - kl. V (pięć lokali); Szczuki 2 - kl. II (trzy lokale); Warchałowskiego 1 - kl. I (osiem lokali); kl. II (dwanaście lokali); Warchałowskiego 2 - kl. II (pięć lokali); kl. IV (osiem lokali); Warchałowskiego 9 - kl. I (dziewięć lokali); Warchałowskiego 11 - kl. II (osiem lokali); Wasilkowskiego 9 - kl. II (dwa lokale); Wasilkowskiego 14 - kl. II (jedenaście lokali)
- Usunięcie nieprawidłowości związanych z nieodpowiednim stanem technicznym wałów rzeki Pichny
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego ul. Hallera 23a Nakło nad Notecią P/1/349/B polegająca na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, ociepleniu dachu i ścian budynku oraz modernizacji c.o.
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych, realizowana w 4 częściach
- Kompleksowa modernizacja oficyny budynku mieszkalnego przy ul. Stalowej 35 wraz z izolacją fundamentów budynku frontowego. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.12.2025
- Sukcesywne dostawy leków.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.