Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-10
Kraków: wykonanie remontu wewnętrznych instalacji elektrycznych i teletechnicznych w budynku biurowym Małopolskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie ul. Szlak 73
Numer ogłoszenia: 138854 - 2007; data zamieszczenia: 10.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Inspektorat Rejonowy w Krakowie, ul. Szlak 73, 31-153 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6344033 wew. 131, fax 012 6188010.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzmiuw.krakow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.mzmiuw.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontu wewnętrznych instalacji elektrycznych i teletechnicznych w budynku biurowym Małopolskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie ul. Szlak 73.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remontu wewnętrznych instalacji elektrycznych i teletechnicznych w budynku biurowym Małopolskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie ul. Szlak 73
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca powinien spełniać następujące warunki: 1. wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania (rozpocząć oraz zakończyć) o udzielenie zamówienia co najmniej 1 roboty budowlane polegające na wymianie instalacji elektrycznej w budynku, o wartości robót (brutto) co najmniej 300.000,00 zł, UWAGA 1. Postępowanie zostało wszczęte w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych równocześnie zamieszczając na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej. 2. dysponować osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych - wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 3. być ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) nie mniejszą niż 200.000,00 zł, 4. spełniać pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełniania warunków: 1) ocena spełnienia warunku, o którym mowa w pkt 1 , będzie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w części B pkt 3 i 4 - z wykazu, o którym mowa w części B pkt 3 (Załącznik 3 do siwz), powinno wynikać, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej 1 roboty budowlane polegające na wymianie instalacji elektrycznej w budynku, o wartości robót (brutto) co najmniej 300 000,00 zł; dokumenty, o których mowa w części B pkt 4 , powinny potwierdzać, że co najmniej 1 roboty budowlane zawarte w wykazie zostały wykonane należycie, 2) ocena spełnienia warunku, o którym mowa w pkt 2 , będzie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w części B pkt 5 i 6 siwz - z wykazu, o którym mowa w części B pkt 5 (Załącznik 4 do siwz) powinno wynikać, że w specjalności wymienionej w pkt 2 , Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; dokumenty, o których mowa w części B pkt 6 , powinny stwierdzać, że osoby wykazane w wykazie posiadają uprawnienia budowlane, o których mowa w pkt 2 , 3) ocena spełnienia warunku, o którym mowa w pkt 3 będzie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w części B pkt 11 - z dokumentu (polisy lub innego dokumentu) powinno wynikać, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) nie mniejszą niż 200 000,00 zł, 4) ocena spełnienia pozostałych warunków, o których mowa w pkt 4 , będzie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w części B pkt 2, 7, 8, 9 i 10 , oraz oświadczenia, o którym mowa w części B pkt 1 (Załącznik 2 do siwz) - z dokumentów oraz oświadczenia powinno wynikać, że Wykonawca spełnia pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Część B Wykonawca powinien złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik 2 do siwz), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, o których mowa w pkt 1 ogłoszenia (Załącznik 3 do siwz) - wykaz powinien zawierać wartość robót, daty ich wykonania oraz miejsce wykonania, 4) dokumenty (referencje, listy referencyjne lub dokumenty o podobnym charakterze) potwierdzające, że co najmniej 1 roboty budowlane zawarte w wykazie, o którym mowa w pkt 3, zostały wykonane należycie, 5) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, posiadających uprawnienia, o których mowa w pkt 2 ogłoszenia (Załącznik 4 do siwz) wpisanych na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 6) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, wykazane w wykazie, o którym mowa w pkt 5, posiadają uprawnienia budowlane, 7) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 9) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 10) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 11) polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) nie mniejszą niż 200.000,00 zł, UWAGA 1. Dokumenty, o których mowa w pkt 2, 4, 6, 7, 8, 9, 10 i 11 mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, tzn. opatrzone datą (datą poświadczenia, nie zaś jakąkolwiek inną datą znajdującą się na kserokopii dokumentu, choćby pochodziła z dnia poświadczenia), napisem (za zgodność z oryginałem) oraz podpisane przez osoby podpisujące ofertę lub przez osoby upoważnione do poświadczenia zgodności z oryginałem kserokopii dokumentów - w takim przypadku wraz z dokumentami Wykonawca powinien przedłożyć dokumenty, z treści których wynika umocowanie do dokonania tej czynności, o ile nie wynika ono z innych dokumentów składanych wraz z ofertą. W przypadku, gdy dokument składa się z więcej niż jednej strony, kserokopia każdej strony powinna być poświadczona za zgodność z oryginałem, w sposób opisany wyżej. UWAGA 2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, powinno być podpisane przez osoby podpisujące ofertę. UWAGA 3. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania, oraz dokumenty, o których mowa w pkt 2, 7, 8, 9 i 10 powinien złożyć każdy z Wykonawców. UWAGA 4. a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2, 7, 8 i 10 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, b) zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 9 składa zaświadczenie właści-wego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamie-szkania osoby, której dokumenty dotyczą, c) dokumenty, o których mowa w uwadze 4 lit. a tiret 1. i 3. oraz lit. b powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w uwadze 4 lit. a tiret 2. powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. UWAGA 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w uwadze 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzmiuw.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie, 31-153 Kraków, ul. Szlak 73.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie, 31-153 Kraków, ul. Szlak 73.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia Narodowego Centrum Nauki
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania z BO pn.: "FontanNowa Huta - przywróćmy Nowej Hucie fontanny".
- Modernizacja boiska przy Szkole Podstawowej nr 119, przy ul. Czerwieńskiego 1 w Krakowie - wymiana istniejących nawierzchni na nowe wraz z elementami towarzyszącymi w trybie zaprojektuj i wykonaj.
- Dostawę specjalistycznych narzędzi do ewakuacji wirnika generatora turbozespołu Siemens SST-300 w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy przejazdu rowerowego i przejścia dla pieszych wraz z sygnalizacją świetlną na ul. Półłanki - Program Budowy Ścieżek Rowerowych
- Modernizacja filii CK Dworek Białoprądnicki - KK Wola: budowa zewnętrznej windy, przebudowa otworu drzwiowego, remont pomieszczeń, instalacji wod-kan., c.o., elektrycznej i klimatyzacji.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA 2 PIĘTRA BUDYNKU OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO Z ZAMIESZKANIA ZBIOROWEGO (INTERNAT) NA SZKOŁĘ ORAZ ROZBUDOWA O WINDĘ
- Implementacja systemów energetycznych opartych na odnawialnych źródłach energii dla SOiA
- Budowa parkingu i drogi pożarowej na os. Pawlikowskiego 11 w Żorach oraz przebudowa oświetlenia ulicznego
- Przebudowa i rozbudowa bud. użyt. pub. zlokalizowanego przy Szkole Podstawowej im. Ks. Kan. M. Lipskiego w Osuchowie w związku z tworzeniem klubu dziecięcego w ramach programu Aktywny maluch 2022-2029
- Dostosowanie Centrum Aktywności Turystycznej i Kulturalnej "Domku Pastora" w Łomży ul. Krzywe Koło 1 na potrzeby Urzędu Stanu Cywilnego
- Remont instalacji elektrycznej wraz z robotami malarskimi i wymianą drzwi w Zespole Szkół Nr 1 w Bochni - etap IIIA
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.