eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystokDostawa wraz z monta¿em mebli biurowych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku z podzia³em na 4 czê¶ci.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2008-06-24

Bia³ystok: Dostawa wraz z monta¿em mebli biurowych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku z podzia³em na 4 czê¶ci.
Numer og³oszenia: 138864 - 2008; data zamieszczenia: 24.06.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Bia³ymstoku, ul. Jana Kiliñskiego 1, 15-089 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. 085 7485400, fax 085 7485627.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.umwb.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa wraz z monta¿em mebli biurowych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku z podzia³em na 4 czê¶ci..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z monta¿em mebli biurowych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku z podzia³em na 4 czê¶ci.

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg s³ownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.12.11.70 - Szafy metalowe Kod CPV wg s³ownika 2008: 39.14.13.00 - Szafy Oryginalny kod CPV: 36.15.12.00 - £awki Kod CPV wg s³ownika 2008: 39.11.36.00 - £awki .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Tak, ilo¶æ czê¶ci: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 1. O zamówienie mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki: a) posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ, b) posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalaj±cej na wykonanie zamówienia przy za³o¿eniu, i¿ zap³ata nast±pi w terminie do 21 dni, licz±c od dnia otrzymania faktury VAT po zrealizowaniu kompleksowej dostawy przedmiotu zamówienia okre¶lonego w da-nej czê¶ci, d) nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy Pzp, e) udziel±: - nie krótszej ni¿ 24 miesiêcznej gwarancji od daty podpisania bezusterkowego protoko³u odbioru, na oferowany przedmiot zamówienia we wszystkich czê¶ciach, f) posiadaj± odpowiedni serwis gwarancyjny reaguj±cy w czasie nie d³u¿szym ni¿ 3 dni robocze, licz±c od dnia zg³oszenia usterki (faksem), poprzez czas reakcji nale¿y rozumieæ czas , do up³ywu którego serwisant stawi siê w siedzibie koñcowego u¿ytkow- nika i przyst±pi do niezw³ocznego usuniêcia wszelkich usterek, g) pokryj± wszelkie koszty zwi±zane z naprawami gwarancyjnymi (koszty dojazdu, koszty przesy³ek kurierskich, etc.), h) w przypadku przyznania zamówienia publicznego, dostarcz±, wnios±, roz³aduj± i zmontuj± zamawiane meble w siedzibach koñcowych u¿ytkowników, w ramach ceny ofertowej, i) przed wykonaniem mebli, dokonaj± sprawdzenia wszystkich wymiarów w naturze oraz ustal± z U¿ytkownikiem ostateczn± kolorystykê mebli i tapicerek. 1.1. Ocena spe³nienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formu³y: spe³nia - nie spe³nia. 2. Wykonawca zostanie wykluczony z postêpowania, je¿eli chocia¿ jeden z w/w warunków nie zostanie spe³niony. 3. Z postêpowania o udzielenie zamówienia wykluczeniu podlegaj± równie¿ Wykonawcy, którzy: a) z³o¿± nieprawdziwe informacje maj±ce wp³yw na wynik prowadzonego postêpowania; b) nie z³o¿± o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu lub dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie tych warunków; c) nie zgodz± siê na przed³u¿enie okresu zwi±zania ofert±. 4. Ofertê Wykonawcy wykluczonego Zamawiaj±cy uzna za odrzucon±. 5. O wykluczeniu z postêpowania Zamawiaj±cy po wyborze oferty najkorzystniejszej nie-zw³ocznie powiadomi Wykonawcê podaj±c uzasadnienie faktyczne i prawne. 6. Wykonawcy ponosz± wszelkie koszty zwi±zane z przygotowaniem i z³o¿eniem oferty. 7. Oferta musi byæ napisana w jêzyku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inn±, czyteln± i trwa³± technik±, oraz podpisana przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania firmy na zewn±trz i zaci±gania zobowi±zañ w wysoko¶ci odpowiadaj±cej cenie oferty. Ka¿da zapisana strona oferty musi byæ ponumerowana kolejnymi numerami, a ca³a oferta zesta-wiona w sposób trwale po³±czony. 8. Nie dopuszcza siê jakichkolwiek poprawek, skre¶leñ w tre¶ci oferty wraz z za³±cznikami, bez jednoczesnego podpisania siê przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy przy naniesionych poprawkach, skre¶leniach, itp.
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce orygina³y (lub po¶wiadczone za zgodno¶æ z orygina³em odpisy lub kopie) o¶wiadczeñ i dokumentów: a) wype³niony formularz ofertowy (za³±cznik nr 1 do SIWZ); b) wype³niony szczegó³owy formularz cenowy (czê¶ci Nr 1, Nr 2, Nr 3 i Nr 4) - nale¿y podaæ ceny i warto¶ci, dok³adne modele (typ) oferowanego mebla oraz produ-centa (za³±cznik Nr 2 do SIWZ); c) wype³niony za³±cznik Nr 8- tylko w przypadku sk³adania oferty równowa¿nej z opi-sem przedmiotu zamówienia; d) o¶wiadczenie, ¿e oferowane w poszczególnych zadaniach meble, spe³niaj± wymaga-nia opisu przedmiotu zamówienia - na formularzu ofertowym - Za³±cznik Nr 1 do SIWZ; e) o¶wiadczenie, ¿e oferowany przedmiot zamówienia w poszczególnych zadaniach, spe³nia wymogi bezpieczeñstwa oraz, ¿e wykonany jest z elementów i materia³ów, które posiadaj± stosowne atesty dopuszczaj±ce do u¿ytkowania w RP, a parametry techniczne sprzêtu spe³niaj± wymogi Polskich Norm oraz, ¿e dokumenty te Wykonaw-ca przedstawi na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego- na formularzu ofertowym - Za-³±cznik Nr 1 do SIWZ; f) o¶wiadczenie odno¶nie udzielonej gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia - na formularzu ofertowym - Za³±cznik Nr 1 do SIWZ; g) wykaz czê¶ci zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyæ podwy-konawcom (je¿eli s± przewidywani) - za³±cznik nr 4 do SIWZ, h) o¶wiadczenie wykonawcy o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp ( za³±cznik nr 3 do SIWZ ); w przypadku oferty sk³adanej wspólnie przez kilku Wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy Wykonawca; i) aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewi-dencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; w przypadku oferty sk³adanej wspólnie przez kilku Wykonawców, ka¿dy Wykonawca sk³ada wy¿ej wymieniony dokument odrêbnie, wspólnicy spó³ki cywilnej - odrêbnie i dodatkowo na spó³kê cywiln±; j) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e Wyko-nawca nie zalega z op³acaniem podatków lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci, lub wstrzy-manie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania oferty; w przypadku oferty sk³adanej wspólnie przez kilku Wykonawców, ka¿dy Wykonawca sk³ada wy¿ej wymieniony dokument odrêbnie; w przypadku spó³ek cywilnych, wspólnicy sk³adaj± za-¶wiadczenie o nie zaleganiu w podatku dochodowym od osób fizycznych i od-rêbne za¶wiadczenie dotycz±ce nie zalegania przez spó³kê w podatku; k) za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rol-niczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo³eczne, lub za-¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci, lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji organu, wy-stawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania oferty; w przypadku oferty sk³adanej wspólnie przez kilku Wykonawców, ka¿dy Wyko-nawca sk³ada wy¿ej wymieniony dokument odrêbnie, wspólnicy spó³ki cywilnej - ³±cznie; l) o¶wiadczenie ma³¿onka Wykonawcy (za³±cznik nr 7 do SIWZ) - zgodnie z zapisem w uwadze poni¿ej): Uwaga: W zwi±zku z przepisem art. 787 kodeksu postêpowania cywilnego, Wykonawcy wystêpuj±cy w obrocie jako indywidualny podmiot gospodarczy, wspólnicy spó³ki cy-wilnej, wspólnicy spó³ki jawnej, pozostaj±cy w zwi±zku ma³¿eñskim na zasadzie usta-wowej wspólno¶ci maj±tkowej, zobowi±zani s± do z³o¿enia o¶wiadczeñ wspó³ma³¿onków, których tre¶æ stanowi za³±cznik nr 7 do SIWZ. 1.1 Dokumenty nale¿y z³o¿yæ w jêzyku polskim. Dokumenty wystawione w jêzyku obcym nale¿y z³o¿yæ wraz z ich t³umaczeniem na jêzyk polski, po¶wiadczonymi przez Wykonawcê. 1.2 Wykonawca ma prawo z³o¿yæ tylko jedn± ofertê, samodzielnie lub wspólnie z innymi Wyko-nawcami. Wykonawca, który z³o¿y wiêcej ni¿ jedn± ofertê zostanie wykluczony z postêpo-wania. 1.3. Oferta powinna zawieraæ wszystkie dokumenty (orygina³y lub kopie po¶wiadczone za zgod-no¶æ z orygina³em przez Wykonawcê) oraz o¶wiadczenia wymagane odpowiednimi postanowieniami SIWZ. O¶wiadczenia i dokumenty podpisuje uprawniony lub upowa¿nio-ny przedstawiciel Wykonawcy. Kopie dokumentów winny byæ po¶wiadczone za zgodno¶æ z orygina³em przez uprawnionego lub upowa¿nionego przedstawiciela Wykonawcy. Upowa¿-nienie do podpisania o¶wiadczeñ i innych dokumentów powinno byæ za³±czone do oferty. Ustanowione pe³nomocnictwo musi byæ za³±czone do oferty w formie orygina³u, odpisu lub kopii potwierdzonej notarialnie. 2. Informacje dla Wykonawców maj±cych siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP. 2.1. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania za granic±, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 lit. i), j), k), Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e: nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie, nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. 2.2. Je¿eli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miej-sce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt. 1 lit. i), j), k) mo¿na je zast±piæ dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie Wykonawcy z³o¿one przed w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym, organem samorz±du zawodowego lub gospo-darczego albo przed notariuszem odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w któ-rym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania. 2.3. Dokumenty nale¿y z³o¿yæ w jêzyku polskim. Dokumenty wystawione w jêzyku obcym nale¿y z³o¿yæ wraz z ich t³umaczeniem na jêzyk polski, po¶wiadczonymi przez Wykonawcê. Wykonawca ma prawo z³o¿yæ tylko jedn± ofertê, samodzielnie lub wspólnie z innymi Wyko-nawcami. Wykonawca, który z³o¿y wiêcej ni¿ jedn± ofertê zostanie wykluczony z postêpo-wania. 2.4. Oferta powinna zawieraæ wszystkie dokumenty (orygina³y lub kopie po¶wiadczone za zgod-no¶æ z orygina³em przez Wykonawcê) oraz o¶wiadczenia wymagane odpowiednimi po-stanowieniami SIWZ. O¶wiadczenia i dokumenty podpisuje uprawniony lub upowa¿niony przedstawiciel Wykonawcy. Kopie dokumentów winny byæ po¶wiadczone za zgodno¶æ z ory-gina³em przez uprawnionego lub upowa¿nionego przedstawiciela Wykonawcy. Upowa¿nie-nie do podpisania o¶wiadczeñ i innych dokumentów powinno byæ za³±czone do oferty. Usta-nowione pe³nomocnictwo musi byæ za³±czone do oferty w formie orygina³u, odpisu lub kopii potwierdzonej notarialnie. 3. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie (konsorcjum, s.c.) musz± ustanowiæ Wykonawcê - Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo Wykonawcê - Pe³nomoc-nika do reprezentowania ich w postêpowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie za-mówienia. 3.1. Dokument potwierdzaj±cy ustanowienie Wykonawcy - Pe³nomocnika musi byæ za³±-czony do oferty i zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie: postêpowania o zamówienie pu-bliczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcê - Pe³nomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument po-twierdzaj±cy ustanowienie Wykonawcy - Pe³nomocnika musi byæ podpisany przez wszyst-kich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy musz± zo-staæ z³o¿one przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli wymienione we w³a¶ci-wym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Dokument pe³nomocnictwa nale¿y przedstawiæ w formie orygina³u. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako Pe³nomocnik pozosta³ych, przy czym uregulowanie p³atno¶ci nastêpowaæ bêdzie wprost na konto danego podmiotu (wy³±cznie wskazanego w umowie) lub na utworzone w banku wspólne (np. konsorcjum) konto rozliczeniowe, na które wp³acane bêd± nale¿no¶ci za ¶wiadczenia wykonane przez poszczególne podmioty. 3.2. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie musz± z³o¿yæ o¶wiadczenie o przyjêciu wspólnej odpo-wiedzialno¶ci solidarnej za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie umowy (do³±czyæ o-¶wiadczenie). 3.3. Je¿eli oferta Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie zostanie wybrana, zamawiaj±cy za¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców. 4. Przy sk³adaniu jednej oferty przez jeden podmiot (generalnego wykonawcê), który przewiduje realizacjê zamówienia przy pomocy osób trzecich (podwykonawców), co powoduje, ¿e Wykonawca taki obowi±zany jest wskazaæ w ofercie czê¶ci zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Oznacza to, ¿e: d³u¿nik - Wykonawca odpowiedzialny jest jak za w³asne zachowanie za dzia³ania lub zanie-chania osób, z których pomoc± zobowi±zanie wykonuje (pomocnik podlega kierownictwu d³u¿nika), jak równie¿ osób, którym wykonanie zobowi±zania powierza (art.474 K.c.) - przy czym d³u¿nik - Wykonawca odpowiada ca³ym swoim maj±tkiem i niezale¿nie od jego woli; wskazanie w ofercie czê¶ci zamówienia, której wykonanie bêdzie powierzone podwykonaw-cy w po³±czeniu z planowanym zaanga¿owaniem osoby trzeciej do realizacji zamówie-nia tj. roli jak± osoba trzecia musi odegraæ przy realizacji zamówienia objête zostaje wi±¿±cym przyrzeczeniem Wykonawcy i po przyjêciu oferty jako elementy istotne za-mówienia wchodz± do umowy, za¶ uchybienie im w przysz³o¶ci oznaczaæ bêdzie nie-wykonanie lub nienale¿yte wykonanie zamówienia publicznego opatrzone sankcj± w postaci mo¿liwo¶ci odst±pienia od umowy. Wykonawca bêdzie zobowi±zany w terminie 14 dni przed zamiarem powierzenia czê¶ci robót Podwykonawcy, przedstawiæ Zamawiaj±cemu umowê lub projekt umowy z podwykonawc±. Zamawiaj±cy w terminie 14 dni od przedstawienia w/w umowy lub jej projektu mo¿e zg³osiæ na pi¶mie sprzeciw lub zastrze¿enia. Warunkiem niezbêdnym do uzyskania zgody Zamawia-j±cego na zawarcie umowy pomiêdzy Wykonawc± a Podwykonawc± bêdzie zawarcie umowy o przejêcie d³ugu przysz³ego pomiêdzy Zamawiaj±cym, Wykonawc±, a Podwykonawc±, której wzór stanowi za³±cznik nr 5 do SIWZ; do zawarcia przez Podwykonawcê umowy z dalszym Podwykonawc± wymagana bêdzie zgoda Zamawiaj±cego i Wykonawcy; Je¶li Wykonawca w ofercie w ogóle nie deklaruje uczestnictwa osób trzecich (podwykonaw-ców) przy realizacji zamówienia, oznacza to, ¿e nie przewiduje takiego sposobu wywi±zania siê z zobowi±zania, tym samym jego ocena odbywaæ siê bêdzie wy³±cznie z uwzglêdnieniem potencja³u w³asnego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umwb.edu.pl

Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Sekcja d/s Zamówieñ Publicznych Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku ul. Mickiewicza 2 C, 15-222 Bia³ystok.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 15.07.2008 godzina 11:15, miejsce: Kancelaria Ogólna Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku Lewe Skrzyd³o Pa³acu Branickich, ul. Jana Kiliñskiego 1, 15-089 Bia³ystok.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Dostawa wraz z monta¿em mebli biurowych do Domu Studenta nr 1 UMB..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z monta¿em mebli biurowych do Domu Studenta nr 1 UMB..
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 36.12.10.00-5, 36.12.11.70-7, 36.15.12.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wraz z monta¿em mebli biurowych do Domu Studenta nr 2 (V piêtro) UMB..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z monta¿em mebli biurowych do Domu Studenta nr 2 (V piêtro) UMB..
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 36.12.10.00-5, 36.12.11.70-7, 36.15.12.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Dostawa wraz z monta¿em mebli biurowych do Domu Studenta nr 2 (VI i VII piêtro) UMB..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z monta¿em mebli biurowych do Domu Studenta nr 2 (VI i VII piêtro) UMB..
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 36.12.10.00-5, 36.12.11.70-7, 36.15.12.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Dostawa wraz z monta¿em mebli biurowych do ró¿nych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z monta¿em mebli biurowych do ró¿nych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku..
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 36.12.10.00-5, 36.12.11.70-7, 36.15.12.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.