Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-30
Szadek: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 Euro, nie przekraczającej 200 000 Euro na organizację Regionalnego Turnieju Sołectw na terenie Gminy Szadek
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 Euro, nie przekraczającej 200 000 Euro na organizację Regionalnego Turnieju Sołectw na terenie Gminy Szadek
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 Euro, nie przekraczającej 200 000 Euro
Numer ogłoszenia: 138866 - 2012; data zamieszczenia: 30.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Szadek , ul. Warszawska 3, 98-240 Szadek, woj. łódzkie, tel. 43 8215004, faks 43 8215773.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 Euro, nie przekraczającej 200 000 Euro na organizację Regionalnego Turnieju Sołectw na terenie Gminy Szadek postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 Euro, nie przekraczającej 200 000 Euro na organizację Regionalnego Turnieju Sołectw na terenie Gminy Szadek postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 Euro, nie przekraczającej 200 000 Euro.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja Regionalnego Turnieju Sołectw- tradycyjna i współczesna marka. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 pakietów: a) Pakiet 1- zamówienie na publikację ogłoszeń prasowych; b) Pakiet 2- usługa reportażu fotograficznego; c) Pakiet 3- dostawa wraz z montażem toalet ekologicznych; d) Pakiet 4- dostawa domków drewnianych; e) Pakiet 5- montaż nagłośnienia i oświetlenia plus obsługa techniczna turnieju; f) Pakiet 6- usługa zespołu muzyczno-folkowego; g) Pakiet 7- usługa przeprowadzenia zabawy tanecznej; h) Pakiet 8- usługa ochrony imprezy masowej;;.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00-0, 92.31.22.00-3, 51.82.00.00-0, 31.70.00.00-3, 92.30.00.00-4, 92.30.00.00-4, 79.71.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 02.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie tego warunku będzie oceniane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie tego warunku będzie oceniane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie tego warunku będzie oceniane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie tego warunku będzie oceniane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie tego warunku będzie oceniane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szadek.bip.cc
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Szadek
ul. Warszawska 3
98-240 Szadek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Szadek ul. Warszawska 3 98-240 Szadek.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ogłoszenie w prasie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienie na publikacje ogłoszeń prasowych o powierzchni minimum 120 mm x 130 mm w gazecie o zasięgu regionalnym (województwo łódzkie) na stronie redakcyjnej lub ogłoszeniowej w ilości 8 sztuk w rozbiciu na miesiące (podział przedstawiony poniżej).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: usługa reportażu fotograficznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zapewnienie profesjonalnej dokumentacji całego wydarzenia Regionalny Turniej Sołectw - tradycyjna i współczesna marka organizowanego w dniu 02.09.2012 r. na terenie rekreacyjnym Miejsko - Gminnego Ośrodka Kultury w Szadku, ul. Widawska 16, 98-240 Szadek, w ilości minimum 200 zdjęć w formacie JPG. Parametry zdjęć: rozmiar pojedynczego pliku ze zdjęciem: minimum 3MB, rozdzielczość 300 DPI oraz 72 DPI (te same wykonane zdjęcia muszą być przekazane Zamawiającemu w 2 rozdzielczościach). Zdjęcia należy przekazać w formie elektronicznej. Wykonawca zobowiązuje się przenieść nieodpłatnie na rzecz Zamawiającego prawa autorskie do przedmiotowej dokumentacji fotograficznej. Dokumentacja fotograficzne będzie wykonywana w godzinach 11.30 - 18.30..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.31.22.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa wraz z montażem toalet ekologicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wynajęcie kompletu - 4 sztuk toalet ekologicznych przenośnych wraz z transportem, montażem i demontażem oraz załadunkiem i wyładunkiem w miejscu organizowanej imprezy - teren rekreacyjny Miejsko - Gminnego Ośrodka Kultury w Szadku ul. Widawska 16, 98-240 Szadek. Toalety muszą być do dyspozycji w godzinach 8:30 - 24:00 w dniu imprezy tj. 02.09.2012 r.; dane techniczne: funkcjonalna kabina toaletowa ze zbiornikiem bezodpływowym o pojemności minimum 200 l bez podłączenia do kanalizacji, z uchwytem na papier toaletowy, wieszakiem na odzież, zamykana na zamek, umożliwiająca wykorzystanie oświetlenia zewnętrznego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.82.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa domków drewnianych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa wynajmu 30 domków drewnianych (handlowych) wraz z transportem, montażem i demontażem oraz załadunkiem i wyładunkiem w miejscu organizowanej imprezy - teren rekreacyjny Miejsko - Gminnego Ośrodka Kultury w Szadku, ul. Widawska 16, 98-240 Szadek. Terminy wynajmu: od godz. 20:00 (dnia 01.09.2012 r.) do godz. 18:00 (dnia 02.09.2012 r.) Warunki techniczne dla domków: - podstawa: minimum 200 cm x 300 cm; - dach: minimum 250 cm x 400 cm; - otwarte ze wszystkich stron; - z min 3 ladami ekspozycyjnymi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: montaż nagłośnienia i oświetlenia plus obsługa techniczna turnieju;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: montaż nagłośnienia i oświetlenia plus obsługa techniczna turnieju wraz z transportem, montażem i demontażem oraz załadunkiem i wyładunkiem w miejscu organizowanej imprezy w plenerze w 2012 r. dnia 02.09. od godz. 8:00 do godz. 24:00 PARAMETRY: Kolumna szeroko pasmowa systemu liniowego - 4 szt. Po 2 na stronę. (podwieszone lub stawiane - do ustalenia po oględzinach miejsca imprezy). Kolumna szeroko pasmowa - 6 szt. Po 3 na stronę (bliskie pole - dogłośnienie). Kolumna nisko tonowa- 4 szt. Po 2 na stronę. Wzmacniacze mocy. Mikser frontowy- 32 kanały. Zarządzanie systemem. Korektory graficzne - 3 szt. Monitory estradowe - 6 szt. Możliwe zrealizowanie 6 torów monitorowych. Odtwarzacze CD i MD. Kompresory 6 szt. 12 kanałów. Urządzenia pogłosowe - 2 szt. Systemy bezprzewodowe Shure SM 58 - 2 szt. Mikrofony przewodowe Shure Beta 58 - 4 szt., Shure SM 58 - 2 szt., Shure SM 57 - 6 szt., mikrofony pojemnościowe Behringer C2 - 5 szt., komplet mikrofonów perkusyjnych AKG, Shure, Di-box aktywny stereo - 5 szt. Przewody wieloparowe 30 m. - 2 szt. Statywy mikrofonowe. Dwóch realizatorów dźwięku. Łączna moc nagłośnienia frontowego: 6000 W/na stronę, razem: 12.000 W. Łączna moc systemu monitorowego: 1500 W. Wymagane przyłącze energetyczne trójfazowe 3 x 63 A (L1, L2, L3 - fazy, N - przewód roboczy, PE - przewód ochronny w odległości do 30 m od sceny. Oświetlenie estradowe z osobnym zasilaniem. Miejsce imprezy: Amfiteatr przy Miejsko - Gminnym Ośrodku Kultury w Szadku, ul. Widawska 16, 98-240 Szadek..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.70.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: usługa zespołu muzyczno-folkowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na występie zespołu muzyczno - folkowego, który wykonuje tradycyjną muzykę folkową, na imprezie plenerowej w dniu 02.09.2012 r. podczas Regionalnego Turnieju Sołectw tradycyjna i współczesna marka. Miejsce imprezy: Amfiteatr przy Miejsko - Gminnym Ośrodku Kultury w Szadku, ul. Widawska 16, 98-240 Szadek. Występ w godz. od 17:30 do 19:00 Minimalny skład zespołu: 5 osób, dwóch gitarzystów basowych, klawiszowiec, perkusista, wokalista, 4 BIS-y. Organizator zapewnia następujące nagłośnienie: Kolumna szeroko pasmowa systemu liniowego - 4 szt. Po 2 na stronę. (podwieszone lub stawiane - do ustalenia po oględzinach miejsca imprezy). Kolumna szeroko pasmowa - 6 szt. Po 3 na stronę (bliskie pole - dogłośnienie). Kolumna nisko tonowa- 4 szt. Po 2 na stronę. Wzmacniacze mocy. Mikser frontowy- 32 kanały. Zarządzanie systemem. Korektory graficzne - 3 szt. Monitory estradowe - 6 szt. Możliwe zrealizowanie 6 torów monitorowych. Odtwarzacze CD i MD. Kompresory 6 szt. 12 kanałów. Urządzenia pogłosowe - 2 szt. Systemy bezprzewodowe Shure SM 58 - 2 szt. Mikrofony przewodowe Shure Beta 58 - 4 szt., Shure SM 58 - 2 szt., Shure SM 57 - 6 szt., mikrofony pojemnościowe Behringer C2 - 5 szt., komplet mikrofonów perkusyjnych AKG, Shure, Di-box aktywny stereo - 5 szt. Przewody wieloparowe 30 m. - 2 szt. Statywy mikrofonowe. Dwóch realizatorów dźwięku. Łączna moc nagłośnienia frontowego: 6000 W/na stronę, razem: 12.000 W. Łączna moc systemu monitorowego: 1500 W..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.30.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: usługa przeprowadzenia zabawy tanecznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu zabawy tanecznej przy muzyce z lat 80, 90 w dniu 02.09.2012 roku w godz.20:00 do 24:00. Miejsce imprezy: Amfiteatr przy Miejsko - Gminnym Ośrodku Kultury w Szadku, ul. Widawska 16, 98-240 Szadek. Minimalny skład zespołu: wokalista, klawiszowiec.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.30.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: usługa ochrony imprezy masowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie ochrony imprezy masowej w plenerze organizowanej przez Gminę i Miasto Szadek w 2012 roku dnia 02 września na terenie Miejsko - Gminnego Ośrodka Kultury w Szadku. Ochrona obejmuje czas realizacji imprezy zgodnie z Ustawą o bezpieczeństwie imprez masowych z dnia 20 marca 2009 r.(Dz. U. nr 62, poz. 504 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 23 marca 2010 r. w sprawie wymogów, jakie powinni spełniać kierownik do spraw bezpieczeństwa, służby porządkowe i służby informacyjne (Dz. U. nr 52, poz. 308). Termin realizacji: od godz. 18:00 (02.09.2012 r.) do godz. 02:00 (03.09.2012r.). Zapewnienie bezpieczeństwa osób znajdujących się w granicach chronionej imprezy plenerowej; ochrona przed kradzieżą, uszkodzeniem lub zniszczeniem mienia Zamawiającego zgromadzonego w celu zorganizowania imprezy plenerowej, a w przypadku zaistnienia szkody podjecie niezwłocznej interwencji w celu ograniczenia jej rozmiarów; zapobieganie zakłóceniom porządku na terenie organizowanej imprezy plenerowej. w przypadku jakiegokolwiek zagrożenia osób lub mienia Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie zapewnić ochronę przez swoją grupę interwencyjną; w sytuacjach koniecznych wezwanie Policji, medycznych służb ratunkowych lub Straży Pożarnej, ujawnianie faktów dewastacji mienia Zamawiającego; powiadamianie organów ścigania o czynach przestępczych zaistniałych na terenie organizowanej imprezy plenerowej i zabezpieczanie miejsca ich popełnienia do czasu przybycia organów ścigania. Zamawiający wymaga zapewnienia 10 ochroniarzy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.09.2012.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o. o.
- Zawarcie umowy na świadczenie usług ochroniarskich i portierskich obiektu zaplecza technicznego i magazynowego Zakładu Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. w Mysłowicach w roku 2025
- Ochrona fizyczna osób i mienia w Prokuraturze Okręgowej w Przemyślu oraz w podległych jednostkach rejonowych.
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej budynków, osób oraz mienia dla obiektów Prokuratury Okręgowej Warszawa-Praga w Warszawie i podległych Prokuratur Rejonowych w latach 2025 -2026
- Dozór oraz ochrony osób i mienia w hali Urania w Olsztynie
- Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia i zapewnienia bezpieczeństwa na terenie składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Świętochłowicach w rejonie ul. Wojska Polskiego
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.