Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-09
Białystok: Konserwacja bieżąca cieków i eksploatacja budowli piętrzących na terenie pow. białostocki - zad. Białystok III
Numer ogłoszenia: 138912 - 2013; data zamieszczenia: 09.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych , ul. Handlowa 6/108, 15-399 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7481200, faks 085 7481201.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.wrotapodlasia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja bieżąca cieków i eksploatacja budowli piętrzących na terenie pow. białostocki - zad. Białystok III.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac w ramach zadania Konserwacja bieżąca cieków i eksploatacja budowli piętrzących na terenie pow. białostocki - zad. Białystok III obejmującego: 1) Obiekt Nr 1 - Konserwacja bieżąca i eksploatacja budowli piętrzących - Rudnia w km 12+438-28+099, gm. Zabłudów ; 2) Obiekt Nr 2 - Konserwacja bieżąca i eksploatacja budowli piętrzących - Łuplanka w km 2+276-6+202; 3)Obiekt Nr 3 - Konserwacja bieżąca i eksploatacja budowli piętrzących - Rudnik w km 0+000-7+679, gm. Michałowo; 4) Obiekt Nr 4 - Konserwacja bieżąca i eksploatacja budowli piętrzących - Małynka w km 13+195-19+361, gm. Zabłudów; 5) Obiekt Nr 5 - Konserwacja bieżąca i eksploatacja budowli piętrzących - Olszanka w km 5+888-9+385, gm. Michałowo; 6) Obiekt Nr 6 - Konserwacja bieżąca i eksploatacja budowli piętrzących - Rów Oziabłowski w km 0+000-5+722, gm. Michałowo; 7) Obiekt Nr 7 - Konserwacja bieżąca - Słoja w km 0+000-4+167, gm. Gródek; 8) Obiekt Nr 8 - Konserwacja bieżąca i eksploatacja budowli piętrzących - Ciek tartaczny w km 0+000-13+058, gm. Gródek; 9) Obiekt Nr 9 - Konserwacja bieżąca i eksploatacja budowli piętrzących - Ciek spod Sofipola w km 2+881-6+249, gm. Gródek; 10) Obiekt Nr 10 - Konserwacja bieżąca i eksploatacja budowli piętrzących - Ciek J w km 0+000-7+086, gm. Gródek; 11) Obiekt Nr 11 - Konserwacja bieżąca i eksploatacja budowli piętrzących - Ciek spod Krynickich w km 0+000-19+749, gm. Juchnowiec i Zabłudów; 12) Obiekt Nr 12 - Konserwacja bieżąca i eksploatacja budowli piętrzących - Bobrówka w km 0+000-10+954, gm. Zabłudów i Supraśl; 13) Obiekt Nr 13 - Konserwacja bieżąca - Bartoszycha w km 0+000-1+503, gm. Czarna Białostocka; 14) Obiekt Nr 14 - Konserwacja bieżąca - Jurczycha w km 0+000-5+409, gm. Czarna Białostocka; 15) Obiekt Nr 15 - Konserwacja bieżąca i eksploatacja budowli piętrzących - Czarna w km 0+000-8+533 i 29+634-32+558, gm. Wasilków i Czarna Białostocka; 16) Obiekt Nr 16 - Konserwacja bieżąca i eksploatacja budowli piętrzących - Płoska Bakinówka w km 19+224-34+046, gm. Zabłudów i Supraśl; 17) Obiekt Nr 17 - Konserwacja bieżąca - Pilnica w km 0+000-1+600 i 5+500-6+300, gm. Supraśl; 18) Obiekt Nr 18 - Konserwacja bieżąca - Wały Dobrzyniewo w km 0+000-3+300 i 0+000-1+370, gm. Dobrzyniewo..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia przedmiotowego warunku, ponieważ nie ma on zastosowania w niniejszym postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: - w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej 1 zamówienie polegające na konserwacji koryt rzek lub kanałów lub w tym samym okresie wykonał minimum 1 zamówienie polegające na budowie, przebudowie, odbudowie rzek lub kanałów, lub budowie zbiorników wodnych lub wykonaniu melioracji wodnych szczegółowych. (wraz z załączeniem dowodów, że zamówienie te zostało wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone) Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty, określonych przez Zamawiającego, oświadczeń i dokumentów wg formuły spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie. Warunek zostanie oceniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wg formuły spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie. Warunek zostanie oceniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wg formuły spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie. Warunek zostanie oceniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wg formuły spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Obowiązek wskazania w wykazie oraz załączenia dowodu dotyczy robót określonych w pkt III.3.2 )Ogłoszenia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Wypełnione zobowiązanie ofertowe - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. b) Kosztorys ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ. c) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, zgodnie z definicją przyjętą w słowniczku SIWZ - jeśli dotyczy. d) Oświadczenia i dokumenty wymagane postanowieniami rozdz. IX Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zapisy dotyczące możliwości wprowadzenia zmian do umowy oraz warunki dokonywania tych zmian zostały szczegółowo określone w załączniku nr 6 do SIWZ - Projekcie umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.wrotapodlasia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Białymstoku
15-399 Białystok, ul. Handlowa 6, pokój 110..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2013 godzina 10:45, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie Wojewódzkiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Białymstoku, ul. Handlowa 6, pokój Nr 102..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Świadczenie przez 12 miesięcy usług w zakresie ochrony osób i mienia w formie dozoru wizyjnego Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku w podziale na części
- Remont drogi powiatowej Nr 1374B na odcinku Słomianka - granica powiatu etap I (Gm. Tykocin)
- BZP.272.7.2025.ŁC Sukcesywna dostawa paliw do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
- Dostawa osobistych pomp insulinowych
- Naprawa nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach w 2025 roku.
- Dostawa materiałów zużywalnych do sterylizatorni
więcej: przetargi w Białymstoku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.