Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-28
Zabrze: DOSTAWA NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH
Numer ogłoszenia: 138929 - 2010; data zamieszczenia: 28.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Śląskie Centrum Chorób Serca , ul. Szpitalna 2, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 3733668, faks 032 2717654, 3733668.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sccs.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.11-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: WADIUM NIE WYSTĘPUJE
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ZAMAWIAJĄCY SPRAWDZI CZY WYKONAWCA ZAMIEŚCIŁ WYPEŁNIONY I PODPISANY ZAŁĄCZNIK NR 2 OŚWIADCZENIE ART. 22
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ZAMAWIAJĄCY SPRAWDZI CZY WYKONAWCA ZAMIEŚCIŁ WYPEŁNIONY I PODPISANY ZAŁĄCZNIK NR 2 OŚWIADCZENIE ART. 22
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ZAMAWIAJĄCY SPRAWDZI CZY WYKONAWCA ZAMIEŚCIŁ WYPEŁNIONY I PODPISANY ZAŁĄCZNIK NR 2 OŚWIADCZENIE ART. 22
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ZAMAWIAJĄCY SPRAWDZI CZY WYKONAWCA ZAMIEŚCIŁ WYPEŁNIONY I PODPISANY ZAŁĄCZNIK NR 2 OŚWIADCZENIE ART. 22
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ZAMAWIAJĄCY SPRAWDZI CZY WYKONAWCA ZAMIEŚCIŁ WYPEŁNIONY I PODPISANY ZAŁĄCZNIK NR 2 OŚWIADCZENIE ART. 22
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o posiadaniu aktualnych dokumentów na podstawie, których oferowany przedmiot zamówienia został dopuszczony do obrotu i używania (CE, Deklaracja Zgodności, Wpis do Krajowego Rejestru Wyrobów Medycznych - zgodnie z klasą danego produktu) oraz gotowość dostarczenia ich na żądanie Zamawiającego w terminie 3 dni od powzięcia wiadomości o takiej potrzebie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Możliwość jednostronnego przedłużenia czasu trwania umowy w momencie kiedy nie zostanie wyczerpany przedmiot zamówienia, a pozostałe warunki umowy pozostaną bez zmian; 2.Jeżeli w trakcie trwania umowy Wykonawca zmieni swoją politykę cenową i zaoferuje obniżenie ceny przedmiotu umowy strony podpiszą stosowny aneks obniżający cenę za przedmiot umowy; 3.W przypadku gdy z przyczyn niezawinionych przez Dostawcę nie jest możliwe dostarczenie materiałów stanowiących przedmiot umowy Wykonawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego o tym fakcie i wyjaśnić w/w niemożliwość. Zamawiający ma prawo oceny wyjaśnienia Wykonawcy i stosownie do tej oceny może zażądać bądź dostarczenia przedmiotu umowy bądź dostarczenia materiałów o parametrach nie gorszych od przedmiot umowy; 4.możliwość jednostronnego zmniejszenia wartości przedmiotu umowy przez Zamawiającego;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sccs.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ŚLĄSKIE CENTRUM CHORÓB SERCA
41-800 ZABRZE
UL. SZPITALNA 2
BUDYNEK ADMINISTRACJI POK. 39.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2010 godzina 09:00, miejsce: ŚLĄSKIE CENTRUM CHORÓB SERCA 41-800 ZABRZE UL. SZPITALNA 2 BUDYNEK ADMINISTRACJI POK. 39.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTAWA NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.11-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOSTAWA NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.14.14.11-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: DOSTAWA NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.11-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.
- Dostawa materiałów do sterylizacji dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.; Nr sprawy DZP/36 TP/2024.
- Obsługa i rozliczenie płatności bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu kart płatniczych oraz dzierżawa terminali płatniczych w latach 2025-2027 nr 2.
- Wycinka drzew z pasa drogowego, frezowanie pni po wyciętych drzewach oraz interwencyjne usuwanie konarów, gałęzi z drzew w pasach drogowych na terenie miasta Zabrze
- Dostawa artykułów spożywczych dla Żłobka Miejskiego w Zabrzu w 2025r.
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I MATERIAŁÓW LABORATORYJNYCH
więcej: przetargi w Zabrzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.