eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzłuchówZarząd i administrowanie gminnym zasobem mieszkaniowym miasta Człuchowa w latach 2008 - 2010



Ogłoszenie z dnia 2008-01-21

Człuchów: Zarząd i administrowanie gminnym zasobem mieszkaniowym miasta Człuchowa w latach 2008 - 2010
Numer ogłoszenia: 13893 - 2008; data zamieszczenia: 21.01.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 260036 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Człuchowie, ul. Wojska Polskiego, 77-300 Człuchów, woj. pomorskie, tel. 059 8342291, fax 059 8343272.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarząd i administrowanie gminnym zasobem mieszkaniowym miasta Człuchowa w latach 2008 - 2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie: Zarządu i administrowanie gminnym zasobem mieszkaniowym miasta Człuchowa w latach 2008 - 2010 2.W szczególności do zarządu i administrowania należą: 2.1.Koszty napraw eksploatacyjnych w lokalach mieszkalnych wchodzących w skład miejscowego zasobu mieszkaniowego, które obejmują wszelkie konieczne naprawy uszkodzeń powstałe w wyniku użytkowania zgodnie z przeznaczeniem łącznie z koniecznymi interwencjami konserwatorskimi 2.2 Koszty napraw nie obejmują: - wymiany okien - wymiany podłóg - wymiany drzwi frontowych do budynku i lokalu - odnowienia pustych lokali przed zasiedleniem 2.3. Zarząd lokalami mieszkalnymi obejmuje: - zawieranie i rozwiązywanie umów najmu - pobieranie i rozliczanie kaucji - pobieranie czynszów i opłat eksploatacyjnych oraz prowadzenie egzekucji tych świadczeń - prowadzenie spraw sądowych o eksmisję z lokali na podstawie udzielonego pełnomocnictwa - stosowanie obniżek czynszu w stosunku do najemców - prowadzenie ewidencji osobowej w lokalach - prowadzenie sprawozdawczości statystycznej - opracowanie planu remontów i modernizacji, a po ich zatwierdzeniu przeprowadzenie i rozliczenie robót - prowadzenie rozliczeń ze wspólnotami mieszkaniowymi - obsługa ekonomiczno-finansowa - prowadzenie dokumentacji czynszowej - naliczanie opłat i innych świadczeń - prowadzenie kontroli technicznych i okresowych przeglądów instalacji i urządzeń stanowiących wyposażenie lokalu 2.4. Utrzymywanie czystości w budynkach komunalnych obejmuje: - zamiatanie klatek schodowych raz w tygodniu - zamiatanie chodników i wejść frontowych raz w tygodniu 2.5. Koszty mediów wspólnych są to opłaty za dostawę energii elektrycznej, energii cieplnej i wody. Koszty napraw eksploatacyjnych części budynków poza powierzchnią lokali są to koszty konserwacji i napraw wspólnej instalacji kanaliza- cyjnej, wodnej, centralnego ogrzewania, centralnej ciepłej wody, instalacji gazowej i elektrycznej oraz koszty utrzymania zbiorczych anten w zakresie powszechnych programów; koszty napraw schodów, poręczy, posadzek i podłóg korytarzowych; wymiany szyb, naprawę stolarki okiennej i drzwiowej, a także drobne naprawy m.in. tynków, rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich, uzupełnienia pokrycia dachu. 2.6. Koszty zarządu częścią budynku komunalnego poza powierzchnią lokali, które obejmują: - prowadzenie księgi budynku zgodnie z Prawem Budowlanym oraz kontroli technicznych, okresowych przeglądów budynku i urządzeń w cyklach przewidzianych prawem - utrzymanie budynku w należytym i co najmniej nie pogorszonym stanie technicznym - coroczne opracowanie planu remontów i modernizacji budynku - przygotowanie dokumentacji kosztorysów inwestorskich, prowadzenie procedury przetargowej i nadzór nad wykonaniem remontów - zorganizowanie bezzwłoczne napraw budynku uszkodzonego niezależnie od przyczyn łącznie z egzekucją płatności od sprawcy lub w przypadku siły wyższej - na koszt miasta. - zgłaszanie budynków kwalifikujących się do rozbiórki 3. Przedmiotem zamówienia jest również administrowanie lokalami użytkowymi, o ile są częścią budynków komunalnych. 4. Rozliczenie umowy : - Zamawiający dopuszcza możliwość miesięcznego lub kwartalnego rozliczania umowy przyjmując dane jednostkowe oraz stan zasobów na pierwszy dzień marca. - Zamawiający określi kwartalnie dysponowaną sumą na remonty oraz roczny planowany fundusz remontowy. - Oferent zobowiązuje się do odprowadzenia opłat na konto wspólnot mieszkaniowych z udziałem gminnych zasobów lokalowych określonych ich uchwałą 5. Zamawiający zachowuje prawo do swobodnego dysponowania gminnym zasobem mieszkaniowym i lokalami użytkowymi w zakresie: sprzedaży, rozbiórki, budowy lub zakupu. Powstałe z tego tytułu zamiany wchodzą do bieżącego rozliczenia zarządu. 6. Zamawiający oświadcza, że dokonuje corocznie ubezpieczenia majątkowego całych zasobów komunalnych, w tym mieszkaniowych. Powstałe uszkodzenia na majątku będzie egzekwował niezależnie z tytułu powyższego ubezpieczenia. 7. Usługobiorca zobowiązuje się do zapewnienia całodobowej gotowości do usunięcia awarii i ich skutków występujących w lokalach i budynkach gminy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy Kod CPV wg słownika 2008: 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 880445,82 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.01.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o., ul. Sobieskiego 11, 77-300 Człuchów, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 880445.82
  • Oferta z najniższą ceną: 880445.82 / oferta z najwyższą ceną: 880445.82
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.