eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi HajnówkaWykonanie remontu elewacji dwóch budynków mieszkalnych ul.Warszawska nr 31 i ul.Warszawska nr 39 w Hajnówce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-24

Hajnówka: Wykonanie remontu elewacji dwóch budynków mieszkalnych ul.Warszawska nr 31 i ul.Warszawska nr 39 w Hajnówce
Numer ogłoszenia: 138967 - 2009; data zamieszczenia: 24.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Parkowa 6, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, tel. 085 6823604, faks 085 6825654.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu elewacji dwóch budynków mieszkalnych ul.Warszawska nr 31 i ul.Warszawska nr 39 w Hajnówce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wykonywane w dwóch budynkach mieszkalnych, wielorodzinnych, dwukondygnacyjnych polegające na : a) ul.Warszawska nr 31 : dociepleniu ścian zewnętrznych budynku ok. 539 m2 b) ul.Warszawska nr 39 : dociepleniu ścian zewnętrznych budynku ok. 236 m2 i inne prace towarzyszące wyszczególnione w przedmiarze robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.zrealizowali w okresie ostatnich 2 lat co najmniej 1 zamówienie świadczone na rzecz jednego podmiotu polegające na wykonaniu remontu odpowiadajacemu swoim rodzajem niniejszemu zamówieniu o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł brutto, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Składajacy ofertę w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu winni złożyć następujące dokumenty a) wypełniony formularz ofertowy wg.załączonego wzoru ( załącznik nr 1 do siwz), b) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( załącznik nr 2 do siwz), c) aktualny wpis /odpis z rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub inny dokument właściwy dla formy organizacyjnej wykonawcy składającego ofertę (wystawiony nie później niż 6 m-cy od terminu składania ofert), d) wykaz wykonywanych przez wykonawcę robót w okresie ostatnich 2 lat odpowiadających swoim rodzajem niniejszemu zamówieniu o wartości co najmniej 200.000 zł brutto (załącznik nr 3 do siwz), e) szczegółowy kosztorys ofertowy sporządzony w cenach netto zgodnie z przedmiarem robót,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.hajnowka.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Hajnówce 17-200 Hajnówka ul.Parkowa 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2009 godzina 12:00, miejsce: sekretariat Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Hajnówce, 17-200 Hajnówka ul.Parkowa 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.