To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-01-16
Lądek-Zdrój: Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia Szpitala Uzdrowiskowego Dąbrówka w Długopolu Zdroju
Numer ogłoszenia: 13896 - 2012; data zamieszczenia: 16.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 423804 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A., ul. Wolności 4, 57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 74 8 115 470, faks 74 8 115 470.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna Skarbu Państwa - Podmiot Leczniczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia Szpitala Uzdrowiskowego Dąbrówka w Długopolu Zdroju.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia Szpitala Uzdrowiskowego Dąbrówka w Długopolu Zdroju, znajdującego sie przy ul. Wolnej 4 w podziale na 12 części. Zamawiający wybrał do realizacji umowy oferty w części 1 - różne meble pokojowe - zgodnie z załącznikiem nr 2a, w części 5 - wyposażenie łazienkowe - zgodnie z załącznikiem nr 2e, w części 6 - zastawa stołowa -zgodnie z załącznikiem nr 2f, w części 9 - różne meble gabinetowe - zgodnie z załącznikiem nr 2i, w części 10 - meble bhp - zgodnie z załącznikiem nr 2j, w części 11 -meble medyczne - zgodnie z załącznikiem nr 2k i w części 12 - waga lekarska - zgodnie z załącznikiem nr 2l. Dostawy dostarczane będą w czasie i terminie uzgodnionym przez przedstawiciela Zamawiającego. Dostawa przedmiotu zamówienia realizowana będzie transportem Wykonawcy i na jego wyłączny koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w Długopolu Zdroju przy ul. Wolnej 4. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.12.11.00 - Biurka 39.11.21.00 - Krzesła stołowe 39.14.31.22 - Komody 39.14.31.23 - Stoliki nocne 39.13.60.00 - Wieszaki na odzież 39.14.13.00 - Szafy 39.20.00.00 - Wyposażenie domowe 39.29.93.00 - Lustra szklane 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci 39.22.31.00 - Łyżki 39.22.32.00 - Widelce 39.24.11.10 - Noże stołowe 39.22.12.10 - Talerze 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 39.11.20.00 - Krzesła 39.10.00.00 - Meble 33.19.20.00 - Meble medyczne 38.31.10.00 - Wagi elektroniczne i akcesoria .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa i montaż różnych mebli pokojowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ADER MEBLE BIUROWE I HOTELOWE Piotr Pietryka
jakie przetargi wygrała firma
ADER MEBLE BIUROWE I HOTELOWE Piotr Pietryka
- ADER Meble Biurowe i Hotelowe Piotr Pietryka, Wrocław, ul. Przedświt 18, 54-618 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 176200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 137405,27
Oferta z najniższą ceną: 102434,40 / Oferta z najwyższą ceną: 364305,09
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Dostawa wyposażenia łazienkowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- W, Katowice, ul. Pokoju 8A/7, 40-859 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23384,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23654,38
Oferta z najniższą ceną: 23654,38 / Oferta z najwyższą ceną: 32029,20
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Dostawa zastawy stołowej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- W, Katowice, ul. Pokoju 8A/7, 40-859 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 870,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 619,92
Oferta z najniższą ceną: 619,92 / Oferta z najwyższą ceną: 619,92
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Dostawa i montaż różnych mebli gabinetowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- W, Katowice, ul. Pokoju 8A/7, 40-859 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22846,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17193,43
Oferta z najniższą ceną: 17193,43 / Oferta z najwyższą ceną: 43341,51
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Dostawa mebli BHP
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ADER MEBLE BIUROWE I HOTELOWE Piotr Pietryka
jakie przetargi wygrała firma
ADER MEBLE BIUROWE I HOTELOWE Piotr Pietryka
- ADER Meble Biurowe i Hotelowe Piotr Pietryka, Wrocław, ul. Przedświt 18, 54-618 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5575,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7809,89
Oferta z najniższą ceną: 6644,46 / Oferta z najwyższą ceną: 8726,85
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: Dostawa mebli medycznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDEIR MEDEIR Przemysław Fila, Zielona Góra, ul. Lipowa 17/4, 65-028 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8835,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8964,00
Oferta z najniższą ceną: 8964,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11920,06
Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: Dostawa wagi lekarskiej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Techniczno-Handlowe Rafał Rytwiński, Poznań, Osiedle Łokietka 11/30, 61-616 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 519,06
Oferta z najniższą ceną: 519,06 / Oferta z najwyższą ceną: 1506,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI LĄDEK-ZDRÓJ
- Usługi organizowania imprez kulturalnych gastronomicznych
- Usługi organizowania autokarowych wycieczek, imprez turystycznych i kulturalnych
- Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego.
więcej: przetargi LĄDEK-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Smyków oraz z PSZOK w Miedzierzy"
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, rękawic, pieluchomajtek, worków i profesjonalnych preparatów myjących
- Zakup i dostawa mebli biurowych i krzeseł dla SP ZOZ MSWiA w Koszalinie
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych
- DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA DLA HALI SPORTOWEJ
- Dostawa i montaż mebli zestaw II dla SPZOZ Choszczno
więcej: Meble medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.