eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TuszynRozbudowa stacji uzdatniania wody przy ul. Wschodniej w Tuszynku Majorackim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-05-08

Tuszyn: Rozbudowa stacji uzdatniania wody przy ul. Wschodniej w Tuszynku Majorackim.
Numer ogłoszenia: 138998 - 2009; data zamieszczenia: 08.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 32738 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tuszyn, ul. Piotrkowska 2/4, Tuszyn, woj. łódzkie, tel. 042 6143325, faks 042 6143069.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa stacji uzdatniania wody przy ul. Wschodniej w Tuszynku Majorackim..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie dotyczy realizacji zadania inwestycyjnego pn: Rozbudowa stacji uzdatniania wody przy ul. Wschodniej w Tuszynku Majorackim, obejmującego wykonanie robót budowlanych, dostawę i montaż urządzeń, rozruch stacji, uzyskanie pozwolenia na jej użytkowanie od Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego oraz przekazanie do eksploatacji i użytkowania. W zakres prac objętych niniejszym zamówieniem wchodzi między innymi: 1. Przebudowa budynku technologicznego stacji uzdatniania wody. 2. Budowa nowego odcinka wodociągu doprowadzającego wodę ze stacji do sieci wodociągowej . 3. Budowa naziemnego, żelbetowego zbiornika wyrównawczego o pojemności V = 200 m3. 4. Budowa płyty betonowej pod agregat prądotwórczy o powierzchni zabudowy 7,0 m2 wraz z dostawą i montażem agregatu. 5. Rozbudowa odstojnika popłuczyn. 6. Rozbudowa instalacji zewnętrznych, wewnętrznych elektrycznych z AKPiA i wod-kan. 7. Demontaż i montaż urządzeń technologicznych stacji prowadzących do zwiększenia jej wydajności i uzdatniania wraz z nowym orurowaniem i armaturą . 8. Wymiana agregatu pompowego w studni. 9. Wykonanie innych prac nieujętych w dokumentacji projektowej, STWiOR, SIWZ, a niezbędnych do prawidłowego wykonania, uruchomienia i przekazania do eksploatacji i użytkowania przedmiotowego obiektu. 10. Rozbudowa stacji nie może powodować wyłączenia obiektu z użytkowania. Prace będą prowadzone w pracującej stacji, w tym czasie wykonawca musi zapewnić dostawę wody do sieci w niezbędnej ilości uzgodnionej z użytkownikiem obiektu. Ponadto dla realizacji zamówienia należy uwzględnić niżej wymienione czynności i roboty oraz poniesienie kosztów z tym związanych: 1.Wykonanie wszelkich niezbędnych robót przygotowawczych, towarzyszących, rozbiórkowych, transportowych ( wywóz materiałów z rozbiórki w uzgodnieniu z Użytkownikiem), zabezpieczających, koniecznych do wykonania zadania i wynikających z zakresu zamówienia. 2.Pełna obsługa geodezyjna tj. tyczenie i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza inwestycji zarejestrowana w Starostwie Powiatowym w 3 egz. badanie jakości wody uzdatnionej, dokumentacja powykonawcza. 3. Sporządzenie niezbędnego harmonogramu robót zgodnie z zakresem rzeczowo- finansowym w uzgodnieniu z Zamawiającym i użytkownikiem. 4. Przygotowanie placu zaplecza budowy wraz z dostawą wszystkich wymaganych mediów oraz dojazdów i kładek dla przejść i przejazdów na plac budowy i do zaplecza budowy. Opłaty za zużytą energię elektryczną, wodę, zrzut ścieków i wód technologicznych obciążają Wykonawcę. 5. Odtworzenie terenu do stanu pierwotnego i zagęszczenie gruntu po wykopach wraz z udokumentowaniem wskaźnika zagęszczenia. 6. Przeprowadzenie rozruchu stacji wraz z uzyskaniem zakładanych parametrów jakości wody uzdatnionej wg. obowiązujących norm i przepisów oraz sporządzenie dokumentacji rozruchowej stacji wraz z badaniami wody ( w terminie uzyskania pozwolenia na użytkowanie ). 7. Zgłoszenie do odbioru z upoważnienia Zamawiającego urządzeń wymagających odbioru oraz uzyskanie i dostarczenie dokumentów stwierdzających odbiór urządzeń przez Urząd Dozoru Technicznego. 8. Wykonanie dokumentacji technologicznej powykonawczej, schematów technicznych i instrukcji obsługi i eksploatacji urządzeń oraz przeszkolenie personelu użytkownika. 9. Wystąpienie z upoważnienia Zamawiającego i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu od Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego lub innego upoważnionego organu, ze wszystkimi towarzyszącymi temu decyzjami, opiniami, operatami, uzgodnieniem i poniesieniem wszelkich kosztów tych czynności. 10. Uzyskanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego, wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych. 11. Protokolarne przekazanie ZDiZ Urzędu Miasta oraz ZWiK w Tuszynie materiałów z rozbiórki oraz zdemontowanych urządzeń. 12. Sporządzenie planu BIOZ. 13. Prace związane z realizacją niniejszego zadania nie mogą utrudniać ciągłości produkcji i podawania wody. Ewentualne przerwy muszą być każdorazowo uzgodnione odpowiednio wcześniej z użytkownikiem tj. ZWiK w Tuszynie. 14. Po przeprowadzeniu rozruchu stacja musi osiągnąć wszelkie parametry zgodnie z opracowaną dokumentacją techn. dopuszczeniami i obowiązującymi przepisami w terminie uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 15.Do realizacji przedstawionego wyżej zakresu robót należy zastosować normy określone w dokumentacji technicznej oraz STWiOR i wszelkie obowiązujące normy i przepisy zgodnie z ustawą Prawo Budowlane 16. Poniesienie opłat i odszkodowań za wyrządzone szkody związane z realizacją zadania. 17. Wykonanie przełączenia zasilania SUW na nowe przyłącze energetyczne po jego wykonaniu przez Zakład Energetyczny...

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.25.21.20 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 1065573.77 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.05.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PTHU HYDRO - MARKO Maria Pluta, ul. Wojska Polskiego 139, 63-200 Jarocin, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 1065573.77
  • Oferta z najniższą ceną: 1065573.77 oferta z najwyższą ceną: 1638878.43
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.