eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór MazowieckiDostawa odzieży roboczej i ochronnej dla potrzeb Spółki SINEVIA Sp. z o.o.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-01

Nowy Dwór Mazowiecki: Dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla potrzeb Spółki SINEVIA Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 139012 - 2016; data zamieszczenia: 01.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 55770 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SINEVIA Sp. z o.o., ul. Ignacego Paderewskiego 6, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 22 101 21 00 do 03, faks 22 101 21 04.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla potrzeb Spółki SINEVIA Sp. z o.o..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa odzieży roboczej i ochronnej, obuwia i artykułów bhp w ilościach, asortymencie zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia znajdującym się w formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ (załącznik nr 2 i 2a do SIWZ). Zamawiający wymaga umieszczenia logotypu we wskazanych miejscach, zgodnie z wytycznymi zawartymi w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Wykonawca określając cenę brutto oferty powinien wziąć pod uwagę podatek oraz wszystkie koszty dostawy związane z realizacją przedmiotu umowy, w tym koszty transportu Wykonawcy, rozładunku do wszystkich wskazanych lokalizacji przez Zamawiającego wymienionych w ust. 3. 3. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do oddziałów Spółki SINEVIA Sp. z o.o.: 1) Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Paderewskiego 6, 2) Gniezno, ul. Jana III Sobieskiego 20, 3) Krotoszyn , ul. 56 Pułku Piechoty Wielkopolskiej 12, 4) Jarosław, ul. 3-go Maja 80d, 4. Zamawiający informuje, że ilość zamówienia jest wielkością maksymalną. Wartość zamówienia będzie liczona po cenach jednostkowych. 5. Zamawiający informuje, że zamówienie podstawowe jest ilością maksymalną. Zamawiający zastrzega możliwość zrealizowania zamówienia według rzeczywistych potrzeb i nie będzie miał obowiązku realizacji zamówienia w maksymalnych ilościach. 6. Przedmiot zamówienia musi być zapakowany w opakowania foliowe, przeźroczyste z czytelną metką z rozmiarem. Rozmiary Zamawiający poda Wykonawcy po wyborze najkorzystniejszej oferty, w dniu podpisania umowy. Rozmiary ubrań podane zostaną wg wzrostu/ tali/ obwodu klatki piersiowej. Wykonawca winien dysponować dużą gamą rozmiarów oferowanej odzieży, gdyż dostarczany asortyment ma być każdorazowo dostosowany wymiarowo do indywidualnych potrzeb każdego pracownika. Wymagane rozmiary odzieży i obuwia podawane będą przy każdym zamówieniu. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu towaru w przypadku złej jakości i niezgodności dostarczonego przedmiotu zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia. 8. Do oferty należy dołączyć niezbędne atesty i deklaracje zgodności. Do wszystkich pozycji przedmiotu zamówienia (wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ) należy załączyć szczegółowy opis oferowanych sortów, jak również karty katalogowe lub zdjęcia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 18.83.00.00 - Obuwie ochronne 18.44.40.00 - Ochronne nakrycia głowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrala Techniczno - Handlowa JONTEX, Kasztelańska 1a, 37-500 Jarosław, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 454453,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 424810,09

  • Oferta z najniższą ceną: 393433,25 / Oferta z najwyższą ceną: 478252,54

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.