eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie GórySUKCESYWNE DOSTAWY - WSTRZYKIWACZA DO KONTRASTU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-10

Tarnowskie Góry: SUKCESYWNE DOSTAWY - WSTRZYKIWACZA DO KONTRASTU
Numer ogłoszenia: 139012 - 2015; data zamieszczenia: 10.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 52484 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna, ul. Pyskowicka 47-51, 42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 32 285 40 58, faks 32 384 54 04.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNE DOSTAWY - WSTRZYKIWACZA DO KONTRASTU.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wstrzykiwacza do kontrastu. Termin ważności wszystkich wyrobów w dniu dostawy będzie wynosił co najmniej 1 3 terminu nadanego przez producenta. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Wkłady do kontrastu kompatybilne ze wstrzykiwaczem Vistron CT Medard skład zestawu wkład strzykawkowy o poj. 200 ml złącze niskociśnieniowe o dł. 150-152 cm złącze szybkiego napełniania (łącznik rurkowy w kształcie litery J Ilość 2000szt. Wymagania Zamawiającego 1. Zamawiający jest w posiadaniu strzykawki automatycznej Vistron CT Medard. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej tj. asortymentu, który jest w 100% kompatybilny z wskazanym wstrzykiwaczem i wykazuje w 100% cechy produktu oryginalnego. 2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia 3. Składane oferty muszą zawierać pełny zakres przedmiotu zamówienia w zakresie danego pakietu. 4. Wykonawca gwarantuje, że przedmiot i warunki realizacji zamówienia w całym okresie wykonywania umowy będą posiadać aktualne świadectwa dopuszczenia do obrotu na rynku polskim zgodne z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (Dz. U. nr 107 poz. 679 z 20.05.2010r.) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie. Wszystkie oferowane produkty spełniają właściwe dla każdego z nich wymogi jakościowe co do opakowania i przechowywania oraz posiadają pozwolenie dopuszczające daną serię do obrotu wydawaną każdorazowo przez uprawniony organ. Termin ważności wszystkich wyrobów w dniu dostawy będzie wynosił co najmniej 1 3 terminu nadanego przez producenta. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizowania zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb i posiadanych środków oraz do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, co nie jest odstąpieniem od umowy nawet w części. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany limitów ilościowych zamawianego asortymentu w stosunku do określonych w poszczególnych pozycjach pakietu, stanowiącego załącznik do umowy zarówno in plus jak i in minus , bez zmiany wartości brutto przedmiotu umowy określonej w § 2 ust. 1 projektu umowy, a Wykonawca wyraża na to zgodę.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ekomed Sp. z o.o., ul. Łotewska 17/01, 03-918 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 32378,40

  • Oferta z najniższą ceną: 32378,40 / Oferta z najwyższą ceną: 36612,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.