Ogłoszenie z dnia 2007-08-10
Opatów: wykonywanie robót budowlanych w zakresie remontów PT KRUS w Ostrowcu Św., Ożarowie, Stalowej Woli, Nisku oraz instalacja klimatyzacji.
Numer ogłoszenia: 139016 - 2007; data zamieszczenia: 10.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Opatowie, ul. M. Konopnickiej 2, 27-500 Opatów, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8685100, fax 015 8681428.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonywanie robót budowlanych w zakresie remontów PT KRUS w Ostrowcu Św., Ożarowie, Stalowej Woli, Nisku oraz instalacja klimatyzacji..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Część 1 Roboty budowlane w zakresie bieżących remontów PT KRUS w Ostrowcu Św., Ożarowie, Stalowej Woli, Nisku. Część 2 Instalacja klimatyzacji w pomieszczeniach serwerowi w placówkach terenowych KRUS O/R w Opatowie. Użyta przez zamawiającego nazwa klimatyzatora w przedmiarach robót ma charakter przykładowy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.33.12.20 - Instalowanie układu konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5) posiadają doświadczenie w realizacji zamówień odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia w ostatnich trzech latach, potwierdzona pozytywnymi opiniami od zamawiających 6) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia; 2. W przypadku określonym w rozdziale V ust. 1 pkt 6 warunki określone w rozdziale V ust. 1 pkt od 1 do 4 musi spełnić każdy z wykonawców, a warunki określone w rozdziale V ust. 1 pkt 5 mogą być spełnione przez wykonawców łącznie; 3. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0-1. tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka unormowana w art. 89 ust. 1 P.z.p.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy przystępujący do postępowania zobowiązani są do złożenia ofert, składających się z następujących dokumentów: 1) wypełnionego Formularza oferty - wg wzoru określonego w załączniku nr 11 do SIWZ, 2) dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku nr 12 do SIWZ; b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; powyższy warunek spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą przy obligatoryjnym wymogu potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający w w.w. terminie; c) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę; zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości; 3. W przypadku oferty wspólnej dokumenty wymienione w rozdziale VII ust. 1 pkt 2 lit. a, c, d, składa każdy z podmiotów występujących wspólnie, natomiast dokumenty wymienione ust. 1 pkt 2 lit. b składają wszyscy, kilku lub przynajmniej jeden podmiot, jeśli potwierdzi spełnianie warunku. 4. W przypadku, gdy w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia udział biorą wykonawcy zagraniczni, tj. mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający wymaga złożenia odpowiednich dokumentów, które wymienione zostały w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87, poz. 605). 5. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: KRUS O/R w Opatowie ul. M.Konopnickiej 2 27-500 Opatów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2007 godzina 12:00, miejsce: siedziba zamawiającego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Roboty budowlane w zakresie bieżących remontów PT KRUS w Ostrowcu Św., Ożarowie, Stalowej Woli, Nisku..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane w zakresie bieżących remontów PT KRUS w Ostrowcu Św., Ożarowie, Stalowej Woli, Nisku..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Instalacja klimatyzacji w pomieszczeniach serwerowi w placówkach terenowych KRUS O/R w Opatowie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Instalacja klimatyzacji w pomieszczeniach serwerowi w placówkach terenowych KRUS O/R w Opatowie. Użyta przez zamawiającego nazwa klimatyzatora w przedmiarach robót ma charakter przykładowy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.12.20-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI OPATÓW
- Opracować dokumentacji projektowej dla zadań inwestycyjnych pn.: "Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 1559T Kolonia Okalina - Daromin w m. Karwów w km 2+952 wraz z dojazdami"
- "Świadczenie usług psychologicznych w rozwoju Rodzinnych Form Pieczy Zastępczej na terenie powiatu Opatowskiego" - II powt.
więcej: przetargi OPATÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- Modernizacja POZ przy ul Mazurskiej 1 w Siedlcach oraz OZ w Kotuniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.