To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-04-30
Kielce: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń zamkniętych dla pracowników
Urzędu Miasta Kielce w 2012 roku
Numer ogłoszenia: 139032 - 2012; data zamieszczenia: 30.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 43784 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kielce, Rynek 1, 25-303 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3676144, faks 41 3676141; 3676353.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń zamkniętych dla pracowników Urzędu Miasta Kielce w 2012 roku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie programów szkoleniowych i ramowych programów kursów i na ich podstawie przeprowadzenie szkoleń zamkniętych oraz kursów dla pracowników Urzędu Miasta Kielce. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na 14 części/zadań. Zadanie 1. Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu BHP dla kadry kierowniczej oraz pracowników administracyjno - biurowych. Zadanie 2. Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu Techniki legislacji aktów prawa miejscowego i ich publikacja w świetle nowelizacji przepisów - jak unikać błędów w redagowaniu i ogłaszaniu aktów prawnych - warsztaty. Zadanie 3. Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu ustawy o finansach publicznych. Zadanie 4. Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu ustawy Prawo zamówień publicznych dla zamawiających. Zadanie 5. Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu Instrukcja Kancelaryjna - elektroniczna archiwizacja dokumentów. Zadanie 6. Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu Kodeks Postępowania Administracyjnego. Zadanie 7. Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu prawa geodezyjnego i rozporządzeń dotyczących zmian w przepisach geodezyjnych. Zadanie 8. Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia doskonalącego dla pracowników z zakresu Zintegrowanego Systemu Zarządzania: PN-EN ISO 9001:2009, ISO/IEC 27001:2007, System Przeciwdziałania Zagrożeniom Korupcyjnym. Zadanie 9. Przygotowanie i przeprowadzenie 2 - dniowego szkolenia doskonalącego, wyjazdowego dla auditorów wewnętrznych z zakresu Zintegrowanego Systemu Zarządzania: PN-EN ISO 9001:2009, ISO/IEC 27001:2007, System Przeciwdziałania Zagrożeniom Korupcyjnym. Zadanie 10. Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu zasad akcji kurierskiej. Zadanie 11. Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi klienta i postępowania z trudnym klientem. Zadanie 12. Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu asertywności. Zadanie 13. Przygotowanie i przeprowadzenie kursów z języka angielskiego. Zadanie 14. Przygotowanie i przeprowadzenie kursów z języka migowego. 3. Szkolenia należy zorganizować i przeprowadzić zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Terminy rozpoczęcia poszczególnych szkoleń i kursów, stosownie do potrzeb Zamawiającego, zostaną uzgodnione z wykonawcą na co najmniej 15 dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia danego szkolenia/kursu. Harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia, z dokładnością do miesiąca, wraz z terminami wykonania poszczególnych zadań został określony w załączniku do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Szkolenia muszą być przeprowadzone zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi oraz wg ramowych programów szkoleń opracowanych przez Wykonawcę i przedstawionych do akceptacji Zamawiającemu najpóźniej na 5 dni roboczych przed rozpoczęciem danego szkolenia. 6. Wykonawca wraz z ramowym programem szkolenia zobowiązany jest doręczyć Zamawiającemu konspekt wykładu w wersji pisemnej oraz materiały szkoleniowe , notatniki i długopisy w ilości odpowiadającej liczbie uczestników szkolenia. 7. Wykonawca zobowiązany jest wydać, wystawione imiennie dla każdego z uczestników szkolenia, zaświadczenia o uczestnictwie w danym szkoleniu. Kopie zaświadczeń wystawionych uczestnikom szkoleń oraz imienny wykaz osób, które uczestniczyły w danym szkoleniu wykonawca przekaże Zamawiającemu w ciągu 15 dni roboczych po przeprowadzeniu danego szkolenia. 8. W przypadku kursów językowych Wykonawca zapewni każdej osobie biorącej udział w kursie pomoce naukowe - podręczniki i zeszyty ćwiczeń oraz wszelkie materiały potrzebne lektorom do prowadzenia zajęć, oraz przeprowadzi egzamin końcowy i wyda imienne zaświadczenia/certyfikaty ukończenia dla każdego uczestnika kursu. Kopie zaświadczeń/certyfikatów wystawionych uczestnikom kursów Wykonawca przekaże Zamawiającemu w ciągu 15 dni roboczych po ich zakończeniu. 9. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.52.10.00 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie 1. Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu BHP dla kadry kierowniczej oraz pracowników administracyjno - biurowych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SERWIS KADR Tomasz Mazur, ul.Iłżecka 20, 27-400 Ostrowiec Św., kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4600,00
Oferta z najniższą ceną: 4600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 980200,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie 2. Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu Techniki legislacji aktów prawa miejscowego i ich publikacja w świetle nowelizacji przepisów - jak unikać błędów w redagowaniu i ogłaszaniu aktów prawnych - warsztaty
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER, ul.Szeroka 2, 31-053 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3940,00
Oferta z najniższą ceną: 3940,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3940,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie 3. Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu ustawy o finansach publicznych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUROPEJSKIE CENTRUM EDUKACJI "LIBRA" ELŻBIETA KRZAK
jakie przetargi wygrała firma
EUROPEJSKIE CENTRUM EDUKACJI "LIBRA" ELŻBIETA KRZAK
- EUROPEJSKIE CENTRUM EDUKACJI LIBRA Elżbieta Krzak, ul. Lazurowa 19, 54-044 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2500,00
Oferta z najniższą ceną: 2500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2790,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie 5. Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu Instrukcja Kancelaryjna - elektroniczna archiwizacja dokumentów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER, ul.Szeroka 2, 31-053 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4460,00
Oferta z najniższą ceną: 4200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8856,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Zadanie 6. Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu Kodeks Postępowania Administracyjnego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centralny Instytut Analiz Polityczno-Prawnych, ul. Gwiaździsta 15a/42, 01-651 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2600,00
Oferta z najniższą ceną: 2600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8856,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Zadanie 8. Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia doskonalącego dla pracowników z zakresu Zintegrowanego Systemu Zarządzania: PN-EN ISO 9001:2009, ISO/IEC 27001:2007, System Przeciwdziałania Zagrożeniom Korupcyjnym.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JACEK ŁUCZAK "QUALITY PROGRESS"
jakie przetargi wygrała firma
JACEK ŁUCZAK "QUALITY PROGRESS"
- Quality Progress, ul.Wł.Reymonta 5/4, 60-791 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10398,00
Oferta z najniższą ceną: 10398,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29700,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Zadanie 9. Przygotowanie i przeprowadzenie 2 - dniowego szkolenia doskonalącego, wyjazdowego dla auditorów wewnętrznych z zakresu Zintegrowanego Systemu Zarządzania: PN-EN ISO 9001:2009, ISO/IEC 27001:2007, System Przeciwdziałania Zagrożeniom Korupcyjnym
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JACEK ŁUCZAK "QUALITY PROGRESS"
jakie przetargi wygrała firma
JACEK ŁUCZAK "QUALITY PROGRESS"
- Quality Progress, ul.Wł.Reymonta 5/4, 60-791 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22200,00
Oferta z najniższą ceną: 22200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 58216,00
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: Zadanie 11. Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi klienta i postępowania z trudnym klientem.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 22.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER, ul.Szeroka 2, 31-053 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2084,00
Oferta z najniższą ceną: 2022,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7872,00
Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: Zadanie 12. Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu asertywności.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER, ul.Szeroka 2, 31-053 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2084,00
Oferta z najniższą ceną: 2000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7872,00
Waluta: PLN.
Część NR: 13
Nazwa: Zadanie 13. Przygotowanie i przeprowadzenie kursów z języka angielskiego.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"CENTRUM JĘZYKOWE IDEA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"CENTRUM JĘZYKOWE IDEA" SP. Z O.O.
- Centrum Językowe IDEA Sp. z o.o., Stary Rynek 71/72, 61-772 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 34800,00
Oferta z najniższą ceną: 34800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 102050,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: "Rozwój ruchu rowerowego i pieszego na terenie miasta Kielce": Odcinek 3
- Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku w postaci pomp aktywnie wspomagających krążenie wraz z zakupem 2 kpl. jednostki sterującej pompy na potrzeby WSzZ w Kielcach
- Wykonanie robót remontowo-budowlanych w obiektach Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
- Modernizacja placu zabaw przy ul. Różyckiego w Kielcach
- Usługi transportowe dla uczestników programu Erasmus+ ADP.2301.48.2025
- Dostawa przełączników sieciowych (switch) i skanerów A3 dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa nowego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka o DMC do 13 ton"
- "Świadczenie usług: Świadczenie usługi: Trenera SDR w ramach realizacji projektu pn.: "WSPARCIE PIECZY ZASTĘPCZEJ W POWIECIE GOŁDAPSKIM"
- 70-2025 Przygotowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla kadry akademickiej z zakresu rozwoju kompetencji cyfrowych pt. "Jak tworzyć angażujące i interaktywne kursy e-learningowe"
- Organizacja usług edukacyjnych
- Świadczenie usługi szkoleniowej poprzez organizację i przeprowadzenie kursów dla uczniów w ramach projektu pn. Zawodowa Małopolska. Kurs kelnerski. Kurs barmański .
- Opracowanie programu i przeprowadzenie szkoleń online dotyczących inwazyjnych gatunków obcych wraz z aktualizacją materiałów szkoleniowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.