To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-07-15
Lublin: DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, SPRZĘTU MEDYCZNEGO, AKCESORIÓW, MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH, WRAZ Z DZIERŻAWĄ -31 ZADAŃ
Numer ogłoszenia: 139061 - 2016; data zamieszczenia: 15.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 94248 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego, ul. Biernackiego 9, 20-089 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 740 86 14, faks 81 740 39 34.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, SPRZĘTU MEDYCZNEGO, AKCESORIÓW, MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH, WRAZ Z DZIERŻAWĄ -31 ZADAŃ.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zamkniętego systemu próżniowego, odczynników laboratoryjnych do wykonywania badań diagnostycznych, odciągaczy pokarmu wraz z dzierżawą sprzętu i wyposażenia, odczynników mikrobiologicznych, sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku, akcesoriów i materiałów medycznych oraz produktów leczniczych, stanowiących 31 odrębnych zadań: Zadanie nr 1 - Dostawa zamkniętego systemu pobierania krwi metoda aspiracyjno-próżniową do badań diagnostycznych wraz z dzierżawą wirówki laboratoryjnej, Zadanie nr 2 - Dostawa pasków testowych waz z materiałem kontrolnym, częściami zużywalnymi do wykonywania analizy moczu wraz z dzierżawą analizatorów i wyposażenia, Zadanie nr 3- Dostawa podłoży Lowensteina-Jensena z dodatkiem leków przeciwprątkowych do badania lekowrażliwości prątka gruźlicy, Zadanie nr 4 - Dostawa surowic do diagnostyki serologicznej, Zadanie nr 5 - Dostawa szybkich testów ureazowych mokrych, Zadanie nr 6 - Dostawa pasków do oznaczania pH pochwy, Zadanie nr 7 - Dostawa mikroskopów laboratoryjnych- szt.3, Zadanie nr 8 - Dostawa szyn ortopedycznych - szt.2, Zadanie nr 9 - Dostawa probówek do zagęszczania kału i drobnego, Zadanie nr 9a -Dostawa szkła laboratoryjnego, Zadanie nr 10 - Dostawa probówko-pojemników do analizy moczu, Zadanie nr 11 - Dostawa zestawów osobistych wraz z dzierżawą elektrycznego odciągacza pokarmu oraz akcesoriów do ssaka elektrycznego Medela, Zadanie nr 12 - Dostawa akcesoriów zużywalnych do nawilżacza powietrza AIRWO, Zadanie nr 13 - Dostawa zestawów do inhalatorów Pari Boy i Turbo Boy Sx - 10 kpl., Zadanie nr 14 - Dostawa zestawów do drenażu klatki piersiowej, Zadanie nr 15 - Dostawa zestawów do autotransfuzji jednoworkowych, Zadanie nr 16 - Dostawa zestawów do autotransfuzji dwuworkowych z akcesoriami, Zadanie nr 17 - Dostawa golarek chirurgicznych jednorazowych, Zadanie nr 18 - Dostawa ostrzy wymiennych do strzygarek chirurgicznych, Zadanie nr 19 - Dostawa czujników do pulsoksymetru Radical, Zadanie nr 20 - Dostawa jednorazowych przedłużaczy do aparatu NUOVA/05, Zadanie nr 21 - Dostawa kocyków grzewczych do aparatu Mistral Air, Zadanie nr 22 - Dostawa filtrów do respiratora Bennet 740, 760, 840, Zadanie nr 23 - Dostawa strzykawek do pomp infuzyjnych Ascot AP24+ i igieł, Zadanie nr 24 - Dostawa pessariów, Zadanie nr 25 - Dostawa termometrów - szt. 50, Zadanie nr 26 - Dostawa wanienek do dezynfekcji - 20 szt., Zadanie nr 27 - Dostawa tac i kontenerów do sterylizacji , Zadanie nr 28 - Dostawa leków do chemioterapii, Zadanie nr 29 - Dostawa siatkowych rękawów opatrunkowych, Zadanie nr 30 - Dostawa staz jednorazowych, Zadanie nr 31 - Dostawa różnych artykułów medycznych - 12 pozycji asortymentowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania Zamawiającego w stosunku do poszczególnych zadań oraz zakres w minimalnej konfiguracji, spełniający parametry techniczne i użytkowe w stosunku do ww. zadań zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wymagania Zamawiającego w odniesieniu do Zadań 1-31: 3. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. 4. Oferowane wyroby medyczne muszą być oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679 ze zm.). 5. Strony dopuszczają możliwość zamian ilościowych poszczególnych pozycji asortymentowych, będących przedmiotem umowy w obrębie zadania, pod warunkiem, że wartość dostarczonego przedmiotu zamówienia nie może przekroczyć ogólnej wartości zadania. 6. Zamawiający nie wymaga aby całość zamówienia była wykonana samodzielnie przez Wykonawcę. Zlecenie części realizacji podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec zamawiającego za wykonanie tej części. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy i jego pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 7. Wymaga się, aby oferowany przedmiot zamówienia w zadaniu nr 7 i nr 8, był fabrycznie nowy, wyprodukowany co najmniej w roku 2015 r., nierekondycjonowany, niepowystawowy. 8.1. Zaoferowane w Zadaniu nr 28, leki musza znajdować się w obowiązującym na dzień składania ofert Wykazie refundowanych leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych - w Załączniku C, zgodnie z aktualnym obwieszczeniem Ministra Zdrowia, wydanym na podstawie art. 37 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz. U. Nr 122, poz. nr 696 ze zm.). 8.2. W przypadku, gdy produkt leczniczy będący przedmiotem zamówienia, w momencie wyceny nie jest dostępny na rynku, Wykonawca zobowiązany jest do wyceny tego produktu leczniczego po ostatniej obowiązującej cenie. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości przedmiotu zamówienia, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, wynikających z bieżącej działalności, których nie można przewidzieć w chwili zawarcia umowy, oznacza to, że zapotrzebowane ilości przedmiotu zamówienia określone w załączniku nr 1 do SIWZ są szacunkowe i mogą podlegać zmianom w trakcie realizacji umowy. Wykonawcy nie przysługują roszczenia o ilości wstępnie zapotrzebowane przez Zamawiającego. 10. Ilekroć w SIWZ, w opisie przedmiotu zamówienia są użyte znaki towarowe, patenty, pochodzenie, Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej. W takim przypadku podane cechy materiału, produktu lub urządzenia należy rozumieć jako wymaganie minimalne (nie gorsze niż parametry użytkowe, funkcjonalne i techniczne materiałów, urządzeń lub produktów wskazanych w załącznikach do SIWZ). Za rozwiązania równoważne przyjmuje się te, które spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia powyższego leży po stronie Wykonawcy. 11. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 12. Istotne wymagania dotyczące okresu gwarancji dla przedmiotu zamówienia w Zad. nr 7 i 8: 13.1. Wymagany minimalny okres gwarancji - liczony od daty dostawy (potwierdzonej pisemnym protokołem odbioru), nie krótszy niż 24 miesiące. 13.1 Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. 13.2. Wykonawca musi posiadać na terenie Polski autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w pełnym zakresie - potwierdzony oświadczeniem Wykonawcy - dot. zad. nr 7,8.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.16.93.00 - Tace chirurgiczne 33.65.21.00 - Środki przeciwnowotworowe 33.14.11.13 - Bandaże .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1 - Dostawa zamkniętego systemu pobierania krwi metoda aspiracyjno-próżniową do badań diagnostycznych wraz z dzierżawą wirówki laboratoryjnej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SARSTEDT Sp. z o.o.,, ul. Warszawska 25, Blizne Łaszczyńskiego,, 05-082 Stare Babice, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 340580,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 351682,62
Oferta z najniższą ceną: 351682,62 / Oferta z najwyższą ceną: 351682,62
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2 - Dostawa pasków testowych waz z materiałem kontrolnym, częściami zużywalnymi do wykonywania analizy moczu wraz z dzierżawą analizatorów i wyposażenia,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BioMaxima Spółka Akcyjna,, ul. Vetterów 5,, 20-277 Lublin,, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58333,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 54572,94
Oferta z najniższą ceną: 54572,94 / Oferta z najwyższą ceną: 62572,65
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr 3- Dostawa podłoży Lowensteina-Jensena z dodatkiem leków przeciwprątkowych do badania lekowrażliwości prątka gruźlicy,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIOMED-LUBLIN Wytwórnia Surowic i Szczepionek S.A. w restrukturyzacji,, ul. Uniwersytecka 10,, 20-029 Lublin,, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42592,59 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 44917,20
Oferta z najniższą ceną: 44917,20 / Oferta z najwyższą ceną: 44917,20
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie nr 4 - Dostawa surowic do diagnostyki serologicznej,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Instytut Biotechnologii Surowic i Szczepionek BIOMED S.A., al. Sosnowa 8, 20-224 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6481,48 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6956,28
Oferta z najniższą ceną: 6956,28 / Oferta z najwyższą ceną: 6956,28
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie nr 5 - Dostawa szybkich testów ureazowych mokrych,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LENCOMM TRADE INTERNATIONAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
LENCOMM TRADE INTERNATIONAL SP. Z O.O.
- LENCOMM Trade International Ewa Lenczowska-Tomczak Sp.j., ul. Wólczyńska 133, 01-919 Warszawa,, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2393,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1391,04
Oferta z najniższą ceną: 1391,04 / Oferta z najwyższą ceną: 2376,00
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: Zadania nr 7 - Dostawa mikroskopów laboratoryjnych- szt.3,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- OPTA-TECH Sp. z o.o., Al. Komisji Edukacji Narodowej 36 lok. U211, 02-797 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13888,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11502,00
Oferta z najniższą ceną: 10332,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12960,00
Waluta: PLN .
Część NR: 7
Nazwa: Zadanie nr 8 - Dostawa szyn ortopedycznych - szt.2,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KALMED Iwona Renz,, ul. Wilczak 3,, 61-623 Poznań,, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38888,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 39940,80
Oferta z najniższą ceną: 39940,80 / Oferta z najwyższą ceną: 39940,80
Waluta: PLN .
Część NR: 8
Nazwa: Zadanie nr 9 - Dostawa probówek do zagęszczania kału
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PZ CORMAY S.A., ul. Wiosenna 22, 05-092 Łomianki;, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1097,78 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 907,20
Oferta z najniższą ceną: 907,20 / Oferta z najwyższą ceną: 907,20
Waluta: PLN .
Część NR: 9
Nazwa: Zadanie nr 10 - Dostawa probówko-pojemników do analizy moczu,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BioMaxima S.A.,, ul. Vetterów 5,, 20-277 Lublin,, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27751,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29376,00
Oferta z najniższą ceną: 29376,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29376,00
Waluta: PLN .
Część NR: 10
Nazwa: Zadania nr 11 - Dostawa zestawów osobistych wraz z dzierżawą elektrycznego odciągacza pokarmu oraz akcesoriów do ssaka elektrycznego Medela
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Medela Polska Sp. z o.o.,, ul. Lewinowska 8,, 03-684 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24729,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27165,24
Oferta z najniższą ceną: 27165,24 / Oferta z najwyższą ceną: 27165,24
Waluta: PLN .
Część NR: 11
Nazwa: Zadanie nr 12 - Dostawa akcesoriów zużywalnych do nawilżacza powietrza AIRWO,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NZ Techno Sp. z o.o.,, ul. Berneńska 5a,, 03-976 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20368,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19904,40
Oferta z najniższą ceną: 19904,40 / Oferta z najwyższą ceną: 19904,40
Waluta: PLN .
Część NR: 12
Nazwa: Zadanie nr 14 - Dostawa zestawów do drenażu klatki piersiowej,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AKME Sp. z o.o. Sp. k., ul. Poloneza 89B,, 02-826 Warszawa,, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5092,59 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4212,00
Oferta z najniższą ceną: 4212,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4212,00
Waluta: PLN .
Część NR: 13
Nazwa: Zadanie nr 15 - Dostawa zestawów do autotransfuzji jednoworkowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- LUBMEDICAL Sp. z o.o. Sp.k., ul. Lucyny Herc 58, 20-328 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8564,81 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7452,00
Oferta z najniższą ceną: 7452,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7452,00
Waluta: PLN .
Część NR: 14
Nazwa: Zadanie nr 16 - Dostawa zestawów do autotransfuzji dwuworkowych z akcesoriami,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AKME Sp. z o.o. Sp. k.,, ul. Poloneza 89B,, 02-826 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14825,93 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13338,00
Oferta z najniższą ceną: 13338,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15638,40
Waluta: PLN .
Część NR: 15
Nazwa: Zadania nr 17 - Dostawa golarek chirurgicznych jednorazowych,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BLACK , ul. Pelikanów 2D/14,, 05-500 Piaseczno,, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5555,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2214,00
Oferta z najniższą ceną: 2214,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5184,00
Waluta: PLN .
Część NR: 16
Nazwa: Zadanie nr 18 - Dostawa ostrzy wymiennych do strzygarek chirurgicznych,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- 3M Poland Sp. z o.o., al. Katowicka 117, Kajetany, 05-830 Nadarzyn,, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12037,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10599,12
Oferta z najniższą ceną: 10599,12 / Oferta z najwyższą ceną: 12679,20
Waluta: PLN .
Część NR: 17
Nazwa: Zadanie nr 19 - Dostawa czujników do pulsoksymetru Radical,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PROMED S.A.,, ul. Krajewskiego 1B,, 01-520 Warszawa,, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48888,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 52185,60
Oferta z najniższą ceną: 52185,60 / Oferta z najwyższą ceną: 52185,60
Waluta: PLN .
Część NR: 18
Nazwa: Zadanie nr 20 - Dostawa jednorazowych przedłużaczy do aparatu NUOVA/05,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FULL-MED Jakub Sidorowicz,, ul. Nowy Świat 25/9, 20-418 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9259,26 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9234,00
Oferta z najniższą ceną: 9234,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9234,00
Waluta: PLN .
Część NR: 19
Nazwa: Zadania nr 21 - Dostawa kocyków grzewczych do aparatu Mistral Air,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biameditek Sp. z o.o., ul. Składowa 12, 15-399 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14537,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14256,00
Oferta z najniższą ceną: 14256,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14256,00
Waluta: PLN .
Część NR: 20
Nazwa: Zadanie nr 22 - Dostawa filtrów do respiratora Bennet 740, 760, 840,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Covidien Polska Sp. z o.o., ul. Polna 11,, 00-633 Warszawa,, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6944,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7063,20
Oferta z najniższą ceną: 7063,20 / Oferta z najwyższą ceną: 7063,20
Waluta: PLN .
Część NR: 21
Nazwa: Zadanie nr 23 - Dostawa strzykawek do pomp infuzyjnych Ascot AP24+ i igieł,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Skamex Sp. z o.o. Sp.k., ul. Częstochowksa 38/52, 93-121 Łódź,, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6388,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4847,04
Oferta z najniższą ceną: 4847,04 / Oferta z najwyższą ceną: 4847,04
Waluta: PLN .
Część NR: 22
Nazwa: Zadanie nr 24 - Dostawa pessariów,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ABISS POLAND Sp. z o.o., ul. Bagrowa 1, 30-733 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4444,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3240,00
Oferta z najniższą ceną: 3240,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4341,60
Waluta: PLN .
Część NR: 23
Nazwa: Zadanie nr 26 - Dostawa wanienek do dezynfekcji - 20 szt.,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sterigat Sp. z o.o., ul. Zaściankowa 50/1, 02-989 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7407,41 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12452,52
Oferta z najniższą ceną: 12452,52 / Oferta z najwyższą ceną: 12452,52
Waluta: PLN .
Część NR: 24
Nazwa: Zadanie nr 27 - Dostawa tac i kontenerów do sterylizacji ,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sterigat Sp. z o.o., ul. Zaściankowa 50/1, 02-989 Warszawa,, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7314,81 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5672,70
Oferta z najniższą ceną: 5672,70 / Oferta z najwyższą ceną: 5672,70
Waluta: PLN .
Część NR: 25
Nazwa: Zadanie nr 28 - Dostawa leków do chemioterapii,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PGF URTICA Sp. z o.o. z PGF S.A., ul. Krzemieniecka 120, ul. Zbąszyńska 3,, 54-613 Wrocław, Łódź, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31183,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 33400,08
Oferta z najniższą ceną: 33400,08 / Oferta z najwyższą ceną: 33400,08
Waluta: PLN .
Część NR: 26
Nazwa: Zadanie nr 29 - Dostawa siatkowych rękawów opatrunkowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PAUL HARTMANN POLSKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PAUL HARTMANN POLSKA" SP. Z O.O.
- Paul Hartmann Polska Sp. z o.o.,, ul. Partyzancka 133/151,, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4814,81 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5057,98
Oferta z najniższą ceną: 5057,98 / Oferta z najwyższą ceną: 5057,98
Waluta: PLN .
Część NR: 27
Nazwa: Zadanie nr 30 - Dostawa staz jednorazowych,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
- Skamex Sp. z o.o. Sp.k., ul. Częstochowska 38/52, 93-121 Łódź,, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7407,41 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7776,00
Oferta z najniższą ceną: 7776,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7776,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługi holowania, przewozu i parkowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t i powyżej 3,5 t zabezpieczonych przez Policję (...)
- Dostawa odczynników do badań immunohistochemicznych wraz z dzierżawą aparatu
- Wywóz stałych odpadów komunalnych i odpadów suchych z nieruchomości w Lublinie, Białej Podlaskiej i Chełmie z podziałem na części.
- Świadczenie kompleksowych usług pogrzebowych na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie w roku 2025.
- Dostawa papieru kserograficznego do Urzędu Miasta Lublin.
- Świadczenie usług terapeuty integracji sensorycznej (terapeuta SI) na potrzeby Regionalnego Punktu Diagnoz i Terapii FAS/FASD w Lublinie z podziałem na części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa systemu zamkniętego do pobierania krwi
- Dostawa odczynników laboratoryjnych stosowanych w pracach naukowo-badawczych z dopuszczeniem składania ofert częściowych na każdą z 2 części
- Dostawa podkładów celulozowych, drobnego sprzętu medycznego, masek chirurgicznych
- Dostawa odczynników do badań immunohistochemicznych wraz z dzierżawą aparatu
- Dostawa papieru i włókniny do sterylizacji (Zadanie Nr 1), materiałów eksploatacyjnych do obróbki technologicznej, plomb (Zadanie Nr 2) oraz czyścików jałowych (Zadanie Nr 3).
- Zakup i dostawa pielucho-majtek, majtek, wkładek urologicznych oraz podkładów na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.