Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-24
Radom: Dostawa urządzeń komputerowych i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Radomiu
Numer ogłoszenia: 139102 - 2014; data zamieszczenia: 24.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Radomiu , ul. Domagalskiego 7, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 483655801.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.radompowiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń komputerowych i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Radomiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionych urządzeń komputerowych wraz z wyposażeniem, w tym serwerów sieciowych, komputerów, drukarek, oprogramowania i licencji na oprogramowanie oraz różnego sprzętu komputerowego, dla których szczegółowe warunki techniczne Zamawiający określił w Specyfikacji przedmiotu zamówienia, stanowiącej załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 1. Serwer sieciowy nr 1 - 1 szt. 2. Serwer sieciowy nr 2 z oprogramowaniem - 1 szt. 3. Komputer nr 1 z oprogramowaniem - 1 szt. 4. Komputer nr 2 z oprogramowaniem - 12 szt. 5. Monitor LCD - 12 szt. 6. Zasilacz UPS - 15 szt. 7. Drukarka laserowa - 6 szt. 8. Wkład drukujący do drukarki z poz. nr 7 - 12 szt. 9. Drukarka laserowa A3 - 1 szt. 10. Wkład drukujący do drukarki z poz. nr 9 - 2 szt. 11. Drukarka laserowa kolorowa - 1 szt. 12. Wkład drukujący błękitny do drukarki z poz. nr 11 - 1 szt. 13. Wkład drukujący purpurowy do drukarki z poz. nr 11 - 1 szt. 14. Wkład drukujący żółty do drukarki z poz. nr 11 - 1 szt. 15. Wkład drukujący czarny do drukarki z poz. nr 11 - 1 szt. 16. Skaner A3 - 1 szt. 17. Skaner A4 - 1 szt. 18. Urządzenie wielofunkcyjne - 2 szt. 19. Wkład drukujący do urządzenia z poz. nr 18 - 4 szt. 20. Kopiarka cyfrowa - 1 szt. 21. Toner czarny do kopiarki z poz. nr 20 - 2 szt. 22. Licencja na pakiet oprogramowania biurowego - 13 szt. 23. Oprogramowanie do tworzenia dokumentów PDF - 1 szt..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.82.10.00 - Serwery sieciowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej dwa zamówienia o wartości brutto co najmniej 80 000 zł każde, których przedmiotem była dostawa urządzeń komputerowych, w tym serwerów sieciowych i komputerów. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców tego warunku na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w §6 ust. 1 pkt 4 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, według formuły spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykonane lub wykonywane należycie co najmniej dwa zamówienia o wartości brutto co najmniej 80 000 zł każde, których przedmiotem była dostawa urządzeń komputerowych, w tym serwerów sieciowych i komputerów.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Wykonawca powinien przedstawić w ofercie szczegółową specyfikację techniczną oferowanych przedmiotów zamówienia w formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do siwz. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wydruki z serwisu www.cpubenchmark.net z wynikami odpowiednich testów procesorów w odniesieniu do przedmiotów zamówienia w pozycjach nr 1, 2, 3, 4 Specyfikacji przedmiotu zamówienia, stanowiącej załącznik nr 1 do siwz. Jeżeli w wymienionych serwisach internetowych nie będą opublikowane wyniki testów dla procesorów instalowanych w oferowanych urządzeniach, Wykonawca jest zobowiązany przeprowadzić na własny koszt adekwatne testy wydajności oferowanego sprzętu i dołączyć wyniki testów do oferty. Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty odpowiednie dowody, takie jak deklaracje zgodności, dokumentacja techniczna producentów urządzeń, oświadczenia producentów urządzeń, certyfikaty lub raporty z testów sporządzone przez uznaną instytucję, wykazujące spełnienie przez oferowane urządzenia minimalnych wymagań określonych przez Zamawiającego w Specyfikacji przedmiotu zamówienia, stanowiącej załącznik nr 1 do siwz.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pzradom.peup.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Radomiu, ul. Domagalskiego 7, 26-600 Radom, pok. 111.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2014 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Radomiu, ul. Domagalskiego 7, 26-600 Radom, pok. 021 (kancelaria).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Radomiu
- SUKCESYWNE ŚWIADCZENIE DOSTAW I ODDANIE W NAJEM URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH, ŚWIADCZENIE OBSŁUGI SERWISOWEJ I SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO TYCH URZĄDZEŃ DLA MOPS W RADOMIU
- Dostawa mebli do biura Centrum Informatyki Resortu Finansów w Warszawie
- 5-D-2025 - Dostawa ambulansu z wyposażeniem dla potrzeb zespołów ratownictwa medycznego Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Radomiu.
- P-28/2025 Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb Pracowni Hemodynamiki Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Wymiana kotłowni węglowych z montażem pomp ciepła oraz ogniw fotowoltaicznych w jednostkach Policji garnizonu mazowieckiego - część III
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa prania (...) bielizny szpitalnej (...) oraz wynajem czystej bielizny i odzieży szpitalnej z wdrożeniem systemu RFID UHF (...)
- Zakup, dostawa sprzętu komputerowego, pomocy dydaktycznych i wyposażenia sal lekcyjnych na potrzeby szkół z terenu Gminy Kamień
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego na potrzeby laboratoriów językowych dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Projekt, wykonanie i wdrożenie platformy edukacyjnej na potrzeby projektu pn. Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej - ROPS WSL
- Dostawa sprzętu i oprogramowania na rzecz Gminy Lututów realizowana w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Rozbudowa serwera/serverów Syngo.via sn 100960 i 10033506 posiadanych przez zamawiającego w DCOPiH we Wrocławiu przy pl. Hirszfelda 12.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.