eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KołoREALIZACJA ROBÓT BUDOWLANYCH ORAZ DOSTAW W RAMACH ZADANIA POD NAZWĄZAPLECZE TURYSTYCZNE PRZY RZECE WARCIE - BUDYNEK DO MAGAZYNOWANIA I NAPRAWY SPRZĘTU SPORTOWEGO I REKREACYJNEGO PRZY ULICY SPORTOWEJ W KOLE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-25

Koło: REALIZACJA ROBÓT BUDOWLANYCH ORAZ DOSTAW W RAMACH ZADANIA POD NAZWĄ: ZAPLECZE TURYSTYCZNE PRZY RZECE WARCIE - BUDYNEK DO MAGAZYNOWANIA I NAPRAWY SPRZĘTU SPORTOWEGO I REKREACYJNEGO PRZY ULICY SPORTOWEJ W KOLE
Numer ogłoszenia: 139117 - 2009; data zamieszczenia: 25.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Szkolna 2B, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 2725410, faks 0-63 2725410.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www. MOSiR.kolo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REALIZACJA ROBÓT BUDOWLANYCH ORAZ DOSTAW W RAMACH ZADANIA POD NAZWĄ: ZAPLECZE TURYSTYCZNE PRZY RZECE WARCIE - BUDYNEK DO MAGAZYNOWANIA I NAPRAWY SPRZĘTU SPORTOWEGO I REKREACYJNEGO PRZY ULICY SPORTOWEJ W KOLE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie w ramach zadania pod nazwą: Zaplecze turystyczne przy rzece Warcie - budynek do magazynowania i naprawy sprzętu sportowego i rekreacyjnego przy ulicy sportowej w Kole następujących robót budowlanych: 1) Montaż wrót stalowych dwudzielnych ocieplonych w budynku, 2) Docieplenie dachu budynku z płyt styropianowych gr. 15 cm laminowanych jednostronnie papą, 3) Pokrycie dachu papą termozgrzewalną, 2-warstwowe oraz wykonanie obróbek blacharskich, 4) Montaż rynien i rur spustowych w budynku, 5) Wykonanie posadzki w budynku, 6) Montaż dwóch okien zewnętrznych z PVC, 7) Wykonanie tynków wewnętrznych, 8) Ocieplenie ścian budynku z płyt styropianowych gr. 12 cm, 9) Ocieplenie cokołu budynku z płyt styropianowych gr. 6 cm, 10) Wykonanie kompletnej wewnętrznej instalacji elektrycznej, 11) Dostarczenie i montaż stojaków i stołu warsztatowego. Zakres rzeczowy robót budowlanych składających się na przedmiot zamówienia publicznego obejmuje: 1) Montaż wrót stalowych dwudzielnych ocieplonych w budynku: wrota stalowa dwudzielne wykonane z blachy stalowej ocynkowanej malowanej proszkowo, grubość ocieplenia min. 4 cm. 2) Docieplenie dachu budynku z płyt styropianowych gr. 15 cm laminowanych jednostronnie papą: a) ułożenie paroizolacji z folii paroizolacyjnej, b) wykonanie izolacji cieplnej z płyt styropianowych grubości 15 cm laminowanych jednostronnie papą asfaltową, c) montaż deski okapowej. 3) Pokrycie dachu papą termozgrzewalną, 2-warstwowe oraz wykonanie obróbek blacharskich: a) pokrycie dachu papą termozgrzewalną, 2-warstwowe, papa termozgrzewalna podkładowa - 1 warstwa, papa termozgrzewalna nawierzchniowa - 1 warstwa. Papa termozgrzewalna nie gorsza niż Zdunbit PF i Zdunbit WF, b) wykonanie obróbek blacharskich z blachy stalowej ocynkowanej gr. 0,50 mm powlekanej powłoką poliestrową. 4) Montaż rynien i rur spustowych w budynku: a) montaż nowych rynien dachowych półokrągłych z PVC o średnicy 150 mm, b) montaż rur spustowych okrągłych z PVC o średnicy 125 mm. 5) Wykonanie posadzki w budynku: a) usunięcie istniejącej warstwy humusu na głębokość 30,00 cm, b) wykonanie podkładu z materiału sypkiego - piasku o grubości 10,00 cm, c) Wykonanie podkładu z betonu B-10 o grubości 10,0 cm, d) ułożenie izolacji przeciwwilgociowej z dwóch warstw folii polietylenowej izolacyjnej grubości 0,4 mm, e) wykonanie posadzki betonowej z betonu B-20 zbrojonej zbrojeniem rozproszonym, f) wykonanie dwóch pochyłych z betonu podjazdów do budynku o wymiarach 4,0x2,0 m. 6) Montaż dwóch okien zewnętrznych z PVC: a) okna z profili PVC, pięciokomorowych, białe, b) dopuszczalna maksymalna wartość współczynnika przenikania ciepła dla okien Kmax=2,6 W (m2*K), c) dopuszczalna maksymalna wartość współczynnika przenikania ciepła zestawu szybowego K=1,1 W (m2*K), d) w oknach jednokomorowy zestaw szyb niskoemisyjnych 4+12+8 wypełniony gazem szlachetnym. We wszystkich szybach warstwa zewnętrzna ze szkła antywłamaniowego (z dwoma warstwami folii), o grubościach 2x4 mm = 8 mm, e) okucia obwiedniowe nie gorsze niż firmy Roto, 7) Wykonanie tynków wewnętrznych: tynki wewnętrzne kategorii II cementowo - wapienne. 8) Ocieplenie ścian budynku z płyt styropianowych gr. 12 cm: a) przygotowanie podłoża pod docieplenie metodą lekką - mokrą, oczyszczenie mechaniczne i zmycie podłoża, b) docieplenie ścian budynku płytami styropianowymi frezowanymi gr. 12 cm, c) wykonanie tynku z suchej mieszanki tynkarskiej mineralnej 20, d) gruntowanie emulsją podkładową gruntującą Arkol SX pod farbę silikatową, e) malowanie 2 - krotne tynku mineralnego zewnętrznego farbą silikatową, f) montaż parapetów zewnętrznych. 9) Ocieplenie cokołu budynku z płyt styropianowych gr. 6 cm: a) przygotowanie podłoża pod docieplenie metodą lekką - mokrą, oczyszczenie mechaniczne i zmycie podłoża, b) docieplenie ścian budynku płytami styropianowymi frezowanymi gr. 6 cm, c) wykonanie tynku z suchej mieszanki tynkarskiej mineralnej 20, d) gruntowanie emulsją podkładową gruntującą Arkol SX pod farbę silikatową, e) malowanie 2 - krotne tynku mineralnego zewnętrznego farbą silikatową. 10) Wykonanie kompletnej wewnętrznej instalacji elektrycznej: a) wykonanie kompletnej instalacji gniazd wtyczkowych 230V, b) wykonanie kompletnej instalacji gniazd wtyczkowych 400V, c) wykonanie kompletnej instalacji oświetleniowej. 11) Dostarczenie i montaż stojaków i stołu warsztatowego: a) wykonanie i dostarczenie regałów stalowych do przechowywania kajaków o wadze około 1,00 tony, b) wykonanie i dostarczenie stołu warsztatowego o wadze około 0,20 tony, c) wykonanie i dostarczenie stojaka do prac naprawczych przy sprzęcie pływającym o wadze około 0,08 tony. Szczegółowe charakterystyki, zakres oraz ilość robót budowlanych do wykonania zostały opisane w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót załączonych do SIWZ. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w druku PROJEKT UMOWY..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 39.14.11.00 - Regały 39.15.12.00 - Stoły robocze 39.15.11.00 - Stojaki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy, którzy będą brać udział w postępowaniu muszą: 1) spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w art. 44, art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, 2) posiadać doświadczenie zawodowe uzyskane samodzielnie lub w ramach konsorcjum (spółki cywilnej) obejmujące wykonanie co najmniej 2 robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie budynków użyteczności w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości minimum 100.000 zł brutto każda; definicja budynku użyteczności publicznej określona została §3 pkt 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2002 roku Nr 75, poz. 690 z późn. zm.), 3) dysponować osobami, które posiadają uprawnienia budowlane w specjalnościach niezbędnych do kierowania robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia publicznego, 4) roboty budowlane, dostawy i usługi objęte zamówieniem publicznym wykonają sami lub z udziałem podwykonawców w zakresie rzeczowym i finansowym określonym w ofercie, 5) przy ocenie spełnienia przez Wykonawców warunków określonych w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SIWZ, nie będzie uwzględniane doświadczenie podwykonawców, 6) udzielić co najmniej 60 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz gwarancji producentów na zastosowane materiały i urządzenia, licząc od dnia protokólarnego odbioru całości robót objętych przedmiotem zamówienia, 7) być ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do kwoty minimum 50.000 zł. Na potwierdzenie w/w warunków każdy Wykonawca musi załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie, że spełnia warunki udziału określone w art. 44 i art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, zgodnie z Załącznikiem Nr 1, 2) wykaz robót budowlanych zrealizowanych samodzielnie lub w ramach konsorcjum (spółki cywilnej) polegających na budowie, przebudowie lub remoncie budynków użyteczności publicznej w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - na Załączniku Nr 2 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (referencje, faktury, umowy wraz z protokółami odbioru końcowego - według uznania Wykonawcy), 3) informację na temat osób odpowiedzialnych za realizację robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia publicznego w zakresie określonym w rozdziale VI ust. 1 pkt 3 SIWZ - na Załączniku Nr 3 wraz z udokumentowaniem jego kwalifikacji zawodowych (kserokopie aktualnych uprawnień budowlanych, zaświadczenie potwierdzające wpis na listę właściwej izby samorządu zawodowego), 4) zobowiązanie o gotowości współpracy w przypadku udostępnienia przez inny podmiot osób uprawnionych do kierowania robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia publicznego, zgodnie z podpisanym oświadczeniem, które stanowi Załącznik Nr 4, 5) zakres rzeczowy oraz wartość robót budowlanych, dostaw i usług które zostaną wykonane przy udziale podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje wykorzystanie podwykonawców), z zachowaniem zapisu rozdziału VI ust. 1 pkt 4 i 5 SIWZ - na Załączniku Nr 5, 6) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości minimum 50.000 zł. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach załączonych przez każdego Wykonawcę. Z załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wszystkie w/w warunki Wykonawca spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty następujące dokumenty potwierdzające, że oferta jest ważna i nie podlega odrzuceniu: 1) wypełniony druk OFERTA, 2) kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z rozdziałem IV SIWZ, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) inne niezbędne oświadczenia i dokumenty określone w rozdziale VI ust. 2 SIWZ, 5) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty, jeżeli jest wymagane, 6) pełnomocnictwo do składania oferty łącznej w zakresie określonym w art. 23 ust. 2 Ustawy, jeżeli jest wymagane, 7) dokumenty, o których mowa jest w rozdziale II ust. 5 SIWZ, jeżeli są wymagane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. MOSiR.kolo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ul. Szkolna 2B 62-600 Koło.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - Sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.