To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-09-01
Katowice: Remont mieszkań zarządzanych przez KZGM w Katowicach (XIII/2016)
Numer ogłoszenia: 139154 - 2016; data zamieszczenia: 01.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 154047 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 258 20 21-25, faks 32 258 20 25, 41 63 167.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont mieszkań zarządzanych przez KZGM w Katowicach (XIII/2016).
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie mieszkań zarządzanych przez KZGM w Katowicach. Zamówienie podzielone jest na 7 części: Część 1 obejmuje remont mieszkania przy: ul. Gliwickiej 81/6, ul. Sobieskiego 23a/1, ul. Gliwickiej 182/16; Część 2 obejmuje remont mieszkania przy: ul. Raciborskiej 34/3, ul. Kozielskiej 10a/24, ul. Cynkowej 12/12; Część 3 obejmuje remont mieszkania przy: ul. Warszawskiej 50/11, ul. Warszawskiej 50/5, ul. 1 Maja 42/5; Część 4 obejmuje remont mieszkania przy: ul. Pogodnej 7/9, ul. Wandy 22/7, ul. Małachowskiego 49/7; Część 5 obejmuje remont mieszkania przy: ul. Dunikowskiego 16/5, ul. Katowickiej 41a/9, ul. Iłłakowiczówny 6/6; Część 6 obejmuje remont mieszkania przy: ul. Słowackiego 11/1, ul. Gliwickiej 132d/44, ul. Opolskiej 13a/4; Część 7 obejmuje remont mieszkania przy: ul. M. Konopnickiej 2/9, ul. Agnieszki 22/14, ul. Dębowej 35/8. UWAGA! Zamawiający na podstawie art. 83 ust. 3 ustawy dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej na jedną lub więcej części zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: przedmiary robót, rysunki, wytyczne do wyceny i montażu instalacji elektrycznej (Załącznik nr 7 do SIWZ), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik nr 8 do SIWZ). Jeżeli STWiOR lub przedmiary robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie produktu, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalne wymagania parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, na stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora STWiOR, przedmiaru robót, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności produktów. Tam, gdzie w STWiOR lub przedmiarach przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora STWiOR, przedmiaru robót, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności produktów. Wymagany przez zamawiającego okres gwarancji wynosi: na stolarkę okienną i drzwiową - 60 miesięcy; na dostarczone i zamontowane urządzenia i elementy wyposażenia - 24 miesiące; na wykonane roboty budowlane - minimalny wymagany przez zamawiającego okres gwarancji wynosi 30 miesięcy. Maksymalny okres gwarancji uwzględniany do oceny ofert wynosi 60 miesięcy (zgodnie z Rozdziałem XVI SIWZ). UWAGA! Zamawiający zaleca sporządzenie oddzielnego kosztorysu dla każdego z remontowanych mieszkań..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.41 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: remont mieszkania przy: ul. Gliwickiej 81/6, ul. Sobieskiego 23a/1, ul. Gliwickiej 182/16
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZRB ILONA LIPIŃSKA, UL. GÓRNA 51, 42-575 GRÓDKÓW, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60336,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 64931,48
Oferta z najniższą ceną: 62850,25 / Oferta z najwyższą ceną: 64931,48
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: remont mieszkań przy ul. Raciborskiej 34/3, ul. Kozielskiej 10a/24, ul. Cynkowej 12/12
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA RZEMIEŚLNICZA "BUDREM"
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA RZEMIEŚLNICZA "BUDREM"
- SPÓŁDZIELNIA RZEMIEŚLNICZA BUDREM, UL. KATOWICKA 18, 41-710 RUDA ŚLĄSKA, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 79538,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 82209,15
Oferta z najniższą ceną: 82209,15 / Oferta z najwyższą ceną: 82209,15
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: remont mieszkań przy ul. Warszawskiej 50/11, ul. Warszawskiej 50/5, ul. 1 Maja 42/5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZRB MARKO MAREK GORNIOK, UL. WIRECKA 16A, 41-707 RUDA ŚLĄSKA, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69357,18 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 75293,46
Oferta z najniższą ceną: 75293,46 / Oferta z najwyższą ceną: 76043,51
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: remont mieszkań przy ul. Pogodnej 7/9, ul. Wandy 22/7, ul. Małachowskiego 49/7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZRB MARKO MAREK GORNIOK, UL. WIRECKA 16A, 41-707 RUDA ŚLĄSKA, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55849,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 59385,72
Oferta z najniższą ceną: 59385,72 / Oferta z najwyższą ceną: 59385,72
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: remont mieszkań przy ul. Dunikowskiego 16/5, ul. Katowickiej 41a/9, ul. Iłłakowiczówny 6/6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZRB ILONA LIPIŃSKA, UL. GÓRNA 51, 42-575 GRÓDKÓW, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 84102,53 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 90731,87
Oferta z najniższą ceną: 90731,87 / Oferta z najwyższą ceną: 90731,87
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: remont mieszkań przy ul. Słowackiego 11/1, ul. Gliwickiej 132d/44, ul. Opolskiej 13a/4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZRB MARKO MAREK GORNIOK, UL. WIRECKA 16A, 41-707 RUDA ŚLĄSKA, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65704,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 70746,26
Oferta z najniższą ceną: 70746,26 / Oferta z najwyższą ceną: 70746,26
Waluta: PLN .
Część NR: 7
Nazwa: remont mieszkań przy ul. M. Konopnickiej 2/9, ul. Agnieszki 22/14, ul. Dębowej 35/8
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA RZEMIEŚLNICZA "BUDREM"
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA RZEMIEŚLNICZA "BUDREM"
- SPÓŁDZIELNIA RZEMIEŚLNICZA BUDREM, UL. KATOWICKA 18, 41-710 RUDA ŚLĄSKA, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54183,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 52477,33
Oferta z najniższą ceną: 52477,33 / Oferta z najwyższą ceną: 52477,33
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Świadczenie usług konserwacyjnych wraz z wykonywaniem drobnych napraw oraz usuwanie awarii w obiekcie WFOŚiGW zlokalizowanym w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19 ...
- Serwis pogwarancyjny aparatury medycznej dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzędu Miasta Katowice, siedzib OSP i Rad Dzielnic w roku 2025 r.
- Zakup i dostawa (wraz z rozładunkiem) sprzętu serwerowo -sieciowego na potrzeby Ministerstwa Przemysłu
- USŁUGA UBEZPIECZENIA SPZOZ MSWiA w KATOWICACH
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej dla spółki Katowickie Inwestycje S.A.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Utrzymanie w gotowości technicznej budynków i lokali komunalnych na terenie miasta Szczytno, Lipowej Górze Zach. dz. 78/7 oraz w Nowym Gizewie 16/1 w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
- "Przebudowa wraz z rozbudową i wyposażeniem w bazę dydaktyczną budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lesznie"
- Wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych na terenie miasta Nowogard
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Kośmidrach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.