Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-24
Kołobrzeg: Dowożenie uczniów z terenu Gminy Kołobrzeg do szkół podstawowych i gimnazjów.
Numer ogłoszenia: 139168 - 2008; data zamieszczenia: 24.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Oświaty i Kultury w Kołobrzegu, ul. Trzebiatowska 48B, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3523955, 3542033, fax 094 3523955.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie uczniów z terenu Gminy Kołobrzeg do szkół podstawowych i gimnazjów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa dowożenia uczniów w roku szkolnym 2008/2009, do następujących szkół : Zespół Szkół Nr 2 w Kołobrzegu Szkoła Podstawowa Nr 5 w Kołobrzegu Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Drzonowie Szkoła Podstawowa Nr 6 w Kołobrzegu Szkoła Podstawowa Nr 8 i Gimnazjum Nr 1 w Kołobrzegu Szkoła Podstawowa w Dźwirzynie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem poszczególnych tras dowozu zawiera załącznik Nr 1 do SIWZ.Prognozowana ilość kilometrów w okresie realizacji usługi wynosi 159.896.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.31.00 - Usługi transportowe świadczone przy użyciu autobusów szkolnych Kod CPV wg słownika 2008: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 19.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości : 7 000,00 zł , odpowiednio na zadanie Nr 1 - 3 450,00 zł, na zadanie Nr 2 - 3 550,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych , w niżej wymienionym zakresie: 1) posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym i prowadzenia działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) posiadają stosowne pozwolenia uprawnienia do wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia, b) wykonawca świadczy usługi w zakresie transportu osobowego od co najmniej 2 lat, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia tj.: a) wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia posiadają lub mają zapewniony dostęp (umowa najmu,umowa leasingu) do w pełni sprawnych technicznie autobusów, w ilości pięciu na zadanie Nr 1 i siedmiu na zadanie Nr 2.Gwarancję zapewnienia rezerwowego autobusu na wykonanie zamówienia w przypadku awarii autobusu podstawowego, b) dysponują kierowcami z co najmniej 2-letnim doświadczeniem zawodowym,posiadającymi uprawnienia do przewozu osób wydane od co najmniej dwóch lat, w liczbie odpowiednio : pięciu na zadanie nr 1 i siedmiu na zadanie nr 2, 3) znajdują się w sytucji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, b) posiadają na zadanie objęte zamówieniem własne środki finansowe lub zdolność kredytową, 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium ( na zasadach cz.IX pkt 1). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta przetargowa wg wzoru zał. nr 2. 2. Kosztorys ofertowy wg wzoru zał. nr 3. 3. Kalkulację przeliczeniową uśrednionej ceny 1 km trasy dowozu - sporządzoną zgodnie z instrukcją sporządzania ceny (zał.nr 4). 4. Oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 5. 5. Podstawowe informacje o firmie, a w nich m.in: a) ile lat firma istnieje; profil i skala działalności,osiągnięcia itp b) liczba zatrudnionych, w tym liczba kadry kierowniczo-technicznej;c) informacje o zapleczu organizacyjno-technicznym wykonawcy. 6. Wykaz taboru autobusowego oraz autobusu rezerwowego wg zał.nr 6 (mając na uwadze wymogi cz.IV pkt 2 lit.a).Należy załączyć: w odniesieniu do taboru własnego kserokopie aktualnych wpisów w dowodzie rejestracyjnym o sprawności pojazdu, w odniesieniu do taboru wynajmowanego lub w leasingu - kserokopię umowy wynajmu lub leasingu oraz kserokopie dowodów rejestracyjnych wynajmowanych autobusów. 7. Wykaz kierowców wg zał. nr 7 (mając na uwadze wymogi cz.IV pkt 2 lit.b).Należy załączyć kserokopie świadectw kierowców. 8. Stosowne zezwolenie (uprawnienia,koncesje) do wykonywania usługi będącej przedmiotem zamówienia. 9. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzająśce odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentow określających obroty,zysk oraz zobowiązania i należności - za okres 2005-2007 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 13. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 14. Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 15. Wykaz zrealizowanych usług przewozowych w ciągu 3 lat, wg zał. nr 8 16. Referencje lub oświadczenia od poprzednich zlecających usługę. 17. Potwierdzenie(kopia) wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.kolobrzeg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Oświaty i Kultury , 78-10 Kołobrzeg, ul. Trzebiatowska 48 B, strona internetowa www.gmina.kolobrzeg.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2008 godzina 10:30, miejsce: Gminny Zespół Oświaty i Kultury w Kołobrzegu, ul. Trzebiatowska 48 B, 78-100 Kołobrzeg,sekretariat.Otwarcie ofert nastąpi w tym samym dniu o godz.11:00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dowożenie uczniów z terenu Gminy Kołobrzeg - Zadanie Nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz uczniow do Zespołu Szkół Nr 2 i Szkoły Podstawowej Nr 5 w Kołobrzegu oraz do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Drzonowie. Zakres zamówienia obejmuje świadczenie usług przewozowych autobusami na wyznaczonych trasach o szacunkowej łącznej długości ok. 79.304 km..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dowożenie uczniów z terenu Gminy Kołobrzeg - Zadanie Nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz uczniów do Zespołu Szkół Nr 2, Szkoły Podstawowej Nr 5,Nr 6 i Nr 8, Gimnazjum Nr 1 w Kołobrzegu oraz do Szkoły Podstawowej w Dźwirzynie. Zakres zamówienia obejmuje świadczenie usług przewozowych autobusami na wyznaczonych trasach o szacunkowej łącznej długości ok. 80.592 km..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą.
- Przebudowa ul. Żeglarskiej w Kołobrzegu
- Serwis oraz naprawa na wezwanie Zamawiającego urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w obiektach "Uzdrowisko Kołobrzeg" S.A. w Kołobrzegu
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przewozu zwłok ludzkich/szczątków ludzkich z miejsca zdarzenia do prosektorium lub przechowalni na zlecenie Prokuratora w rejonie działania Prokuratury Rejonowej w Gnieźnie
- ZP/32/2024 "Całodobowe świadczenie usług transportu medycznego i sanitarnego na rzecz pacjentów Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi z podziałem na 3 części"
- Dowóz uczniów do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Rudniku nad Sanem i Filii w Ulanowie w roku szkolnych 2024/2025
- Świadczenie usług transportu osób i mienia oraz transportu dostawczego dla GPSK
- Świadczenia usług transportu sanitarnego na rzecz Zespołu Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach sp. z o.o.
- "Realizacja usługi transportu sanitarnego (2)"
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.