Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-30
Opole: WYKONANIE REMONTÓW CZĄSTKOWYCH NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ GRYSAMI I EMULSJĄ DRÓG WOJEWÓDZKICH - Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
Numer ogłoszenia: 139174 - 2012; data zamieszczenia: 30.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu , ul. Oleska 127, 45-231 Opole, woj. opolskie, tel. 77 4591800, faks 77 4581352.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE REMONTÓW CZĄSTKOWYCH NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ GRYSAMI I EMULSJĄ DRÓG WOJEWÓDZKICH - Z PODZIAŁEM NA ZADANIA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznej grysami i emulsją dróg wojewódzkich - z podziałem na zadania zgodnie z warunkami specyfikacji. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 45233141-9 - roboty w zakresie konserwacji dróg. Remont cząstkowy nawierzchni emulsją i grysami polegał będzie na: a) oczyszczeniu dokładnie remontowanego miejsca sprężonym powietrzem, b) wypełnieniu oczyszczonego ubytku nawierzchni mieszanką emulsyjno - grysową pod ciśnieniem, dwuwarstwowo przy użyciu grysów o frakcji od 8-11,2 mm, od 11,2-16mm na dolną warstwę i frakcji 4-8 mm na warstwę górną. Zasypanie grysem remontowanego miejsca i uprzątnięcie terenu robót (z miejscowości wywóz nadmiaru grysu). Roboty winny być realizowane zgodnie z zasadami i warunkami określonymi w specyfikacjach technicznych stanowiących załącznik nr 11 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający może udzielić wykonawcy zamówienia uzupełniającego (w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego) o wartości nie większej niż 20% wartości zamówienia podstawowego na podstawie art. 66 i 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 12.300,00 PLN, w tym: zadanie nr 1 - 3.900,00 PLN, zadanie nr 2 - 3.700,00 PLN, zadanie nr 3 - 4.700,00 PLN
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał minimum jedno zadanie w zakresie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznej grysami i emulsją w ilości co najmniej 300 Mg. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że co najmniej jeden wykonawca spełnia powyższy warunek
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje niezaangażowanym przy innych robotach, w pełni sprawnym niżej wymienionym sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia: - remonter o ładowności minimum 10 Mg, dwufrakcyjny - min. 2 szt. na każde zadanie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobami, którym zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia na stanowiskach wymienionych poniżej: a) kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej i doświadczenie minimum 3 lata na stanowisku kierownika robót lub kierownika budowy - minimum 1 osoba. W przypadku wykonawcy składającego ofertę na dwa lub trzy zadania zamawiający dopuszcza dysponowanie jednej (tej samej) osoby na wszystkie zadania. b) majster robót posiadający doświadczenie minimum 2 lata na stanowisku majstra robót w zakresie robót bitumicznych (na każde zadanie inna osoba). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszystkie dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków ich zmian określone są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdwopole.biuletyn.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu, ul. Oleska 127, 45-231 Opole.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Oleska 127, 45-231 Opole, w pokoju nr 10 - kancelaria (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznej grysami i emulsją dróg wojewódzkich - z podziałem na zadania zgodnie z warunkami specyfikacji. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 45233141-9 - roboty w zakresie konserwacji dróg. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje remont cząstkowy nawierzchni emulsją i grysami na terenie działania Oddziału Terenowego w Oleśnie w ilości 370 Mg na następujących drogach: - droga wojewódzka nr: 396, 409, 426, 451, 454, 461, 463, 487, 494, 901.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznej grysami i emulsją dróg wojewódzkich - z podziałem na zadania zgodnie z warunkami specyfikacji. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 45233141-9 - roboty w zakresie konserwacji dróg. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje remont cząstkowy nawierzchni emulsją i grysami na terenie działania Oddziału Terenowego w Grodkowie w ilości 350 Mg na następujących drogach: - droga wojewódzka nr: 378, 382, 385, 401, 405, 406, 407, 411, 414, 429, 435, 457, 458, 459, 460, 462, 464.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznej grysami i emulsją dróg wojewódzkich - z podziałem na zadania zgodnie z warunkami specyfikacji. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 45233141-9 - roboty w zakresie konserwacji dróg. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje remont cząstkowy nawierzchni emulsją i grysami na terenie działania Oddziału Terenowego w Głubczycach w ilości 450 Mg na następujących drogach: - droga wojewódzka nr: 407, 408, 409, 410, 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 427.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Usługa zakwaterowania i wyżywienia studentów oraz kadry dydaktycznej podczas realizacji obozu letniego w roku akademickim 2024/2025
- Zakup osobowego samochodu hybrydowego dla KOWR OT w Opolu z napędem na 4 koła i hakiem holowniczym.
- Usługa sukcesywnego odbioru i zagospodarowania odpadów [U/5/TP/2025]
- Zakup i dostawa materiałów sieciowych
- Dostawę oprogramowania w ramach programu licencyjnego Microsoft Products and Services Agreement (MPSA) dla Politechniki Opolskiej.
- "Urban Lab Opole - Miasto dla Młodych"
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawa i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Zdrojowa Góra w 2025 roku
- Przebudowy dróg powiatowych poprzez wykonanie nakładek asfaltowych na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego
- "Bieżące i awaryjne wykonanie napraw cząstkowych jezdni i chodników o nawierzchni bitumicznej"
- Naprawa asfaltowych nawierzchni drogowych na terenie Akademii Sztuki Wojennej w latach 2025 - 2026
- Bieżące utrzymanie dróg bitumicznych na terenie Gminy Żabia Wola w roku 2025.
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni nieutwardzonej na terenie Gminy Lipno
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.