Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-24
Gorlice: REMONT DROGI POWIATOWEJ 1476K BIECZ - GRUDNA KĘPSKA - GŁEBOKA W KM 3+280 - 3+390 = 110 M ETAP III W RAMACH USUWANIA SKUTKÓW KLĘSK ŻYWIOŁOWYCH
Numer ogłoszenia: 139184 - 2008; data zamieszczenia: 24.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Drogowy w Gorlicach, ul. Słoneczna 7, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 018 3524002, fax 018 3524002 w. 17.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdgorlice.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT DROGI POWIATOWEJ 1476K BIECZ - GRUDNA KĘPSKA - GŁEBOKA W KM 3+280 - 3+390 = 110 M ETAP III W RAMACH USUWANIA SKUTKÓW KLĘSK ŻYWIOŁOWYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: REMONT DROGI POWIATOWEJ 1476K BIECZ - GRUDNA KĘPSKA - GŁEBOKA W KM 3+280 - 3+390 = 110 M 1. Naprawy dróg gruntowych oraz plantowanie poboczy, mechanicznie, grubość ścinania 10 cm - 220 m2 2.Oczyszczenie nawierzchni drogowych, mechanicznie, nawierzchnia z bitumu - 561 m2 3. Skropienie nawierzchni asfaltem - 561 m2. 4. Nawierzchnie z mieszanek mineralno -bitumicznych /warstwa wiążąca/, mieszanka asfaltowa, grubość po zagęszczeniu 5 cm, masa grysowa - 561 m2 5. Nawierzchnie z mieszanek mineralno -bitumicznych /warstwa ścieralna/, mieszanka asfaltowa, grubość po zagęszczeniu 4 cm, masa grysowa - 550 m2 6. Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi, z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odl. do 1 km -ROWY- 83 m3 7. Nawierzchnie z kamienia tłuczonego, warstwa dolna, po uwałowaniu 10 cm - POBOCZA - 220 m2
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) wykonali w latach ostatnich pięciu latach przynajmniej dwa zamówienia w zakresie jak stanowi przedmiot zamówienia co potwierdzą referencjami poprzednio zamawiających 6) udzielą minimum 36 - miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia, nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane niżej wymienione dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii nie potwierdzonych notarialnie muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę na każdej stronie. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa podmioty gospodarcze lub więcej podmiotów każdy wykonawca oddzielnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych, a także musi spełniać wymogi oraz łączne warunki o których mowa w art. 22 ust. 1, pkt. 1-4 ustawy Pzp. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 i 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (zał. nr 4 do SIWZ); 3. Formularz ofertowy - zał. Nr 3 do SIWZ; 4. Wykaz członków kierownictwa firmy i wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację robót będących przedmiotem zamówienia wraz z posiadanymi uprawnieniami niezbędnymi do wykonania zamówienia wynikającymi z ustawy - Prawo Budowlane (zał. nr 5 do SIWZ) tj: - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowy dróg + aktualne zaświadczenie z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, 5. Wykaz zamówień zrealizowanych przez wykonawcę w latach ostatnich pięciu latach, odpowiadających charakterowi przedmiotowego zamówienia (zał. nr 6 do SIWZ); potwierdzonych referencjami poprzednio zamawiających; 6. Dane dotyczące ewentualnych podwykonawców angażowanych do realizacji zamówienia z podaniem zakresu robót przewidzianych im do przekazania - na formularzu ofertowym str.1; 7. Kosztorys ofertowy Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, przedstawia dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraj pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wszystkie dokumenty powinny być załączone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdgorlice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Drogowy w Gorlicach ul. Słoneczna 7 38-300 Gorlice pok. nr 4.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2008 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Zarząd Drogowy w Gorlicach ul. Słoneczna 7 38-300 Gorlice pok. nr 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GORLIC
- Budowa mostu w ciągu drogi powiatowej 1489K Sękowa - Rozdziele
- Zakup i dostawa wyposażenia szkół objętych projektem: Mój zawód - moja przyszłość - rozwój Centrów Kompetencji Zawodowych w Powiecie Gorlickim - III edycja"
- Wykonanie dokumentacji projektowej sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Bystra i Szymbark, Gmina Gorlice
- Likwidacja barier architektonicznych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Kobylance
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów na potrzeby realizacji projektu pn.: "Mój zawód - moja przyszłość - rozwój Centrów Kompetencji Zawodowych w Powiecie Gorlickim - III edycja"
więcej: przetargi w Gorlicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa ul. Sielanka w Tarnowskich Górach"
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Leszczyńskiego 58 w Lublinie z funkcji dydaktycznej na akademik
- Modernizacja infrastruktury drogowej wokół Jeziora Mucharskiego dla poprawy bezpieczeństwa oraz rozwoju rekreacji, turystyki i wypoczynku w miejscowości Mucharz, Gmina Mucharz
- Budowa Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego na terenie Miasta Zielona Góra
- "PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NA DZ. NR 960 OBR. ZACHÓD W ZIĘBICACH"
- Rozbudowa drogi gminnej 293122K (ul. Jamnicka) w km od 00+455,00 do km 00+688,00 w miejscowości Nowy Sącz, Miasto Nowy Sącz - cz. I
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.