eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasna › Zorganizowanie 4 dniowego wyjazdu integracyjnego dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej im. Polskich Olimpijczyków w Krasnej w ramach projektu Nauka dziś - sukces jutro

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-30

Krasna: Zorganizowanie 4 dniowego wyjazdu integracyjnego dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej im. Polskich Olimpijczyków w Krasnej w ramach projektu Nauka dziś - sukces jutro
Numer ogłoszenia: 139186 - 2012; data zamieszczenia: 30.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczna Szkoła Podstawowa w Krasnej , Krasna 53, 26-220 Krasna, woj. świętokrzyskie, tel. 41 371 10 24, faks 41 371 10 24.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie 4 dniowego wyjazdu integracyjnego dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej im. Polskich Olimpijczyków w Krasnej w ramach projektu Nauka dziś - sukces jutro.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie (kompleksowej imprezy turystycznej ) 4 dniowego wyjazdu integracyjnego na Mazury dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej im. Polskich Olimpijczyków w Krasnej. Wykonawca zobowiązany jest, w ramach niniejszego zamówienia, do a) zorganizowania i przeprowadzenia wyjazdu integracyjnego zgodnie z wymaganym zakresem zamówienia oraz zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę szczegółowym programem wycieczki zawierającym opis trasy z określeniem godzinowym proponowanych kolejnych pozycji programu. Niedopuszczalne są luki czasowe między poszczególnymi punktami programu- program powinien być skomponowany przy założeniu racjonalnego gospodarowania czasem. Uwaga: Zamawiający przy realizacji dopuszcza zmianę kolejności zwiedzanych obiektów, pod warunkiem, że program zostanie w pełni zrealizowany, b) sporządzenia i przekazania Zamawiającemu szczegółowego programu wyjazdu integracyjnego, zawierającego w szczególności opis bazy noclegowej warunki zakwaterowania, opis transportu (ze wskazaniem rodzaju i klasy autokarów), program wyjazdu uwzględniający wymagany zakres zamówienia określony w SIWZ z wykazem obiektów, które będą zwiedzane z zewnątrz i tych, do których przewidziany jest wstęp.c) zapewnienia transportu autokarem (2 szt.) uczestnikom wyjazdu oraz niezwłocznego podstawienia, w przypadku awarii, autokaru zastępczego o parametrach określonych w SIWZ. 2)Uczestnicy 80 dzieci w wieku 7-13 lat w tym: jedno dziecko niepełnosprawne, 10 opiekunów w tym opiekun dla osoby niepełnosprawnej 3)Miejsce realizacji: Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania 4 -dniowego wyjazdu integracyjnego na Mazury z uwzględnieniem miejscowości: Olsztyn, Malbork, Giżycko, Gierłoż, Mikołajki, Nidzica. 4)Termin realizacji:Od 03 do 06 czerwca 2012 roku (łącznie z dniem wyjazdu i przyjazdu)Wyjazd - miejsce PSP Krasna godzina 07:00 dnia 03.06.2012 r niedziela Powrót - miejsce PSP Krasna godzina 22 00 dnia 06.06.2012 r środaTermin realizacji jest terminem sztywnym . 5)Zamawiający przewiduje zakres zamówienia zgodnie z przepisami określonymi w:a)Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad organizowania i nadzorowania (Dz.U. z 1997r. Nr 12, poz 67 z późn. zm.).b)Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997r. w sprawie określania warunków w sprawie określania bezpieczeństwa osób przebywających w górach, kąpiących się, pływających i uprawiających sporty wodne (Dz.U.Nr 57, poz. 358).c)Ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o usługach turystycznych (Dz.U z 2004 Nr 223, poz. 2268, z późn. zm.) 6)Minimalne wymagania dotyczące obiektu wypoczynku: a) Obiekt musi znajdować się na terenie oświetlonym, ogrodzonym w Olsztynie , oddalonym max. 10 km od Olsztyna z dostępem do internetu, kompleksu rekreacyjno- sportowego plac zabaw, boisko do piłki nożnej, stoły do gry w pinponga. UWAGA: 1. Wykonawca opisze miejscowość, w której znajduje się proponowany obiekt, jego otoczenie i położenie, wyposażenie, wielkość i wyposażenie pokoi, sanitariaty, stołówke i świetlice. Przedmiotowy opis wraz z prezentacją fotograficzną wykonawca dołączy do oferty.2. Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy wykaz pokoi z numerami, przeznaczony dla kadry i uczestników wyjazdu.7)Minimalne wymagania dotyczące zakwaterowania: a)Wymaga się, aby dzieci były zakwaterowane w jednym obiekcie budynku na jednej kondygnacji, w pokojach sąsiadujących ze sobą. Dopuszcza się zakwaterowanie na dwóch kondygnacjach w ramach jednego obiektu, pod warunkiem, że rozmieszczenie pokoi będzie zbieżne pokoje sąsiadujące ze sobą. b)Stołówka w tym samym budynku. c)Do dyspozycji uczestników powinny być pokoje: 2, 3 lub 4 osobowe z pełnym węzłem sanitarnym (ubikacja, umywalka, prysznic) lub typu studio (2 + 2 + łazienka), TV. W przypadku zmian pogodowych znacznego obniżenia temperatury , Zamawiający zastrzega możliwość ogrzewania pomieszczeń centralnym ogrzewaniem, w których będą zakwaterowani uczestnicy bez naliczania dodatkowych kosztów. Zamawiający wyklucza łóżka piętrowe, polowe rozkładane tzw. dostawki). d)Pomoc przy bagażach w dniu przyjazdu i wyjazdu. e)Dziecko niepełnosprawne ma być zakwaterowane w pokoju 2-osobowym z opiekunem. f) Oddzielne pokoje dla wychowawców ( 2 lub 3 osobowe).g)Zarządzający obiektem będzie powiadomiony przed przyjazdem, jakie mają być spełnione warunki.8)Minimalne wymagania dotyczące wyżywienia a)Cztery posiłki dziennie - śniadanie, obiad dwudaniowy, podwieczorek i kolacja, (śniadanie i kolacja w formie urozmaicony szwedzki stół- m.in. zupa mleczna, gorące dania: jajecznica, parówki, różne rodzaje pieczywa, twarożki, sery topione, sery żółte, różnego rodzaju wędlina, miód, krem czekoladowy, jogurty, dżem, świeże owoce i warzywa i inne) podwieczorek podany do obiadu lub na wynos do rozdania przez wychowawcę. Wszystkie posiłki będą przygotowane zgodnie z zasadami higieny oraz racjonalnego żywienia określonymi w obowiązujących przepisach prawa. b)I dzień obiad, podwieczorek i kolacja. II dzień śniadanie obiad, podwieczorek i kolacja, suchy prowiant, III dzień śniadanie, obiad, podwieczorek i kolacja, suchy prowiant, IV dzień śniadanie, obiad , podwieczorek i suchy prowiant. Zamawiający zastrzega sobie dodatkowo zapewnienie wyżywienia dla dzieci zgodnie z ich potrzebami po kolacji c)Posiłki mają być urozmaicone, sycące, odpowiadające normom zarówno pod względem ilości, jakości, jak i wartości odżywczych. d)Wykonawca zapewni uczestnikom przez cały dzień nieograniczony dostęp do napojów (np. herbata, woda z sokiem) oraz pieczywa z masłem i dżemem. e)Napoje i suchy prowiant w trakcie 2 całodniowych wycieczek oraz w drodze powrotnej do domu minimalne wymagania dotyczące suchego prowiantu: bułka z masłem, serem żółtym, wędliną, drożdżówka, owoc, wafelek typu: Prince Polo 52 g lub równoważny, woda mineralna niegazowana - 1l. f)W przypadku całodniowych wycieczek i dnia powrotu Wykonawca zapewni obiad i podwieczorek w miejscu innym niż miejsce zakwaterowania. g)Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2006 r. Nr 171 poz. 1225) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy.9) Minimalne wymagania dotyczące transportu: a)Dwa autokary wysokopokładowe o podwyższonym standardzie klasy LUKS, posiadającym homologację tzw. dyrektywy autobusowej tj. spełniającym wymagania dyrektywy. Każdy z autokarów musi być wyposażony w komfortowe fotele w ilości zapewniającej pełnowymiarowe miejsca dla każdego uczestnika wycieczki z klimatyzacją, wyposażone w pasy bezpieczeństwa, z toaletą przystosowaną do użytku w trakcie jazdy i jej serwis umożliwiający korzystanie bez ograniczeń przez cały okres trwania wycieczki, barek, bezpłatna kawa, herbata, cukier, mleko. Instalacja audio i wideo w obie strony. b)każdy z autokarów obsługiwany przez dwóch wykwalifikowanych kierowców, podstawienie autokarów na wskazany przez zamawiającego parking w Krasnej na co najmniej 30 minut przed planowanym wyjazdem (autokar musi spełniać wymagania zamawiającego określone w SIWZ, posiadać wszelkie dokumenty dopuszczające go do ruchu oraz zapewniające przejazd na trasie wycieczki oraz posiadać osoby uprawnione do kierowania w ilości zapewniającej możliwość realizacji programu wycieczki bez przerw z równoczesnym zachowaniem wymaganego czasy pracy dla kierowców na terenie RP).c)wszystkie opłaty drogowe i parkingowe obejmujące całą trasę wycieczki ponosi wykonawca, e) Wykonawca odpowiada za stan techniczny autokarów oraz dopełnienie wszystkich wymogów ustalonych przy przewozach dzieci. Autokary pozostają do dyspozycji uczestników wyjazdu integracyjnego na Mazury. g) Wykonawca zapewnia transport autokarami sprawnymi. Autokary, którym: Wykonawca będzie przewoził uczestników powinny spełniać warunki dodatkowe zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. Nr 32, poz. 262) W przypadku awarii pojazdu lub innej nieprzewidzianej sytuacji prowadzącej do niepodstawienia właściwego środka transportowego (okoliczności uniemożliwiające wykonanie przewozu osób), Wykonawca ma obowiązek bezzwłocznie zapewnić bezdodatkowej opłaty przewóz osób do miejsca przeznaczenia przy użyciu własnych lubobcych środków transportowych (przewóz zastępczy). i) Wykonawca może powierzyć wykonanie przewozu innym przewoźnikom po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego, jednakże ponosi odpowiedzialność za ich czynności jak za swoje własne. j) W przypadku nie zapewnienia przewozu osób, Zamawiającemu przysługuje prawo wynajęcia transportu na koszt Wykonawcy (przewóz zastępczy).k) Wykonawca odpowiada za stan techniczny autokarów oraz dopełnienie wszystkich wymogów ustalonych przy przewozach dzieci.l) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o wpisie do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych oraz aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób przed podpisaniem umowy.) Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć dzieci i opiekunów od NW w czasie podróży i w czasie pobytu na turnusie. m)wykonawca przedstawi Zamawiającemu najpóźniej 7 dni przed rozpoczęciem Wyjazdu integracyjnego kserokopię umowy ubezpieczenia. n) Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi polisę ubezpieczeniową w oryginale oraz złoży kopię potwierdzoną za zgodność, lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę brutto złożonej oferty.10)Minimalne wymagania dotyczące opieki medycznej.a)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniej opieki medycznej zgodnie z obowiązującymi, w tym zakresie przepisami.b)Pielęgniarka na pokładzie jednego z autokarów i dostępna 24hdobę na terenie obiektu przez cały okres trwania wyjazdu.c)Zapewnienie w koniecznych przypadkach opieki lekarskiej w ramach ubezpieczania zdrowotnego, polegającej na wezwaniu lekarza do Obiektu lub niezwłocznym dowiezieniu uczestnika do punktu opieki medycznej (przychodni lub szpitala) bezpłatnym transportem.d)Wykonawca zapewni zaopatrzenie ambulatorium obozowego w podstawowe leki i środki opatrunkowe.Wykonawca zobowiązuje się do konsultacji telefonicznej z rodzicemopiekunem w przypadkach nagłej konieczności podania uczestnikowi odpowiednich leków. Wszelkie koszty związane z zapewnieniem należytej opieki medycznej łącznie z kosztami leków, środków opatrunkowych ( za wyjątkiem leków przyjmowanych przez dziecko stale) obciążają wykonawcę. Zapewniona opieka rezydenta biura podróży przez cały okres pobytu dzieci.12)Do dyspozycji grupy a)Świetlica do zajęć (pomieszczenie odrębne niż jadalnia) wyposażona w Karaoke, gry stolikowe, telewizor, DVD, komputer z dostępem do internetu, sala rekreacyjno - sportowa wyposażona w stoły do tenisa, sprzęt typu Atlas.b)Na terenie ośrodka plac zabaw, duża oświetlona wiata z grillem, z miejscem dla wszystkich uczestników.13)Minimalne wymagania dotyczące 4-dniowego wyjazdu na Mazury Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania wycieczek, imprez Czas trwania wyjazdu 4 dni: Proponowane a) 1 dzień wyjazd z Krasnej do miejsca zakwaterowania. Wycieczka do Olsztyna: Zwiedzanie miasta Katedra św. Jakuba, Starówka Olsztyńska, Ratusz, Zamek Kapituły Warmińskiej, Wysoka Brama, katedra św. Jakuba. Seans w Planetarium i Obserwatorium Astronomicznym. Powrót do ośrodka. b) 2 dzień całodniowa wycieczka do Malborka: zwiedzanie zamku krzyżackiego, zwiedzanie miasta Wieża ciśnień przy Placu Słowiańskim, Rynek, zabytkowe bramy, 20 minutowa przejażdżka kolejką turystyczną. Wizyta w Dino parku- park ruchomych dinozaurów. Powrót do ośrodka, kolacja. Wieczorem ognisko z pieczeniem kiełbasek, połączone z prezentacją kulturą i tradycji Mazurskiej. c) 3 dzień całodniowa wycieczka do Giżycka i okolic - zwiedzanie (m.in. Twierdza Boyen, most obrotowy, wieża widokowa) Św. Lipka- zwiedzanie barokowego sanktuarium. Przejazd do Gierłoży, zwiedzanie Wilczego Szańca i tzw. - Kwatery Hitlera, wizyta w Parku Miniatur Warmii i Mazur. Przejazd do Parku Dzikich Zwierząt w Kadzidłowie, tarpany, daniele, wilki skandynawskie, łosie, jelenie. Przejazd do Mikołajek- eglarskiej stolicy Polski, perły Mazur. Powrót do ośrodka, kolacja, wieczorem dyskoteka. Dyskoteka z DJ - 1 raz - w terminie do uzgodnienia z opiekunami d) 4 dzień Wykwaterowanie z ośrodka. W drodze powrotnej Pola Grunwaldzkie Muzeum Bitwy Grunwaldzkiej, Pomnik Zwycięstwa Grunwaldzkiego. Nidzica- Zamek Krzyżacki, Dawny Browar, Spichlerz. Powrót do Krasnej w godzinach wieczornych. Bilety wstępu i przewodnicy do proponowanych miejsc i obiektów mają być w cenie skierowania..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o wpisie do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych oraz aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech (3) usług polegających na organizacji dla dzieci obozów, zimowisk, lub Zielonych Szkół o wartości brutto nie mniejszej niż 50 000,00 zł każda, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub wykonywane są należycie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże się, że dysponuje lub będzie dysponował osobami odpowiedzialnymi za świadczenie usług zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997 r. nr 12 poz. 67 z póź. zm.), w zakresie odpowiednich specjalności do kierowania placówkami wypoczynku dzieci i młodzieży (przynajmniej 1 osoba) pełniąca funkcję rezydenta wyjazdu posiadająca doświadczenie, na co najmniej 3 wyjazdach przy organizacji wypoczynku dzieci np. zimowiska, obozu, zielonej szkoły, w okresie ostatnich trzech lat.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

3)Dopuszczalne zmiany postanowień umowy, wynikające z zapisu art. 144 ustawy Pzp: a) zmiana sposobu realizacji zamówienia wynikająca ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na realizację przedmiotu umowy. b) w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT w trakcie realizacji umowy, wynagrodzenie zostanie odpowiednio skorygowane przez strony umowy. c) zmiana osób wskazanych w umowie pełniących kontrolę i nadzór nad realizowanym zamówieniem.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.staporkow.pl i www.pspkrasna.szkolnastrona.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Publiczna Szkoła Podstawowa w Krasnej 26-220 Stąporków Krasna nr 53.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2012 godzina 12:00, miejsce: Publiczna Szkoła Podstawowa w Krasnej 26-220 Stąporków Krasna nr 53.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach POKL, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych, Projekt realizowany na podstawie umowy nr UDA-POKL.09.01.02-26-113/11 ..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.