Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-10
Tychy: Zakup wraz z dostawą serwerów, zestawów komputerowych, drukarek laserowych oraz kserokopiarek cyfrowych do powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w mieście Tychy z podziałem na zadania częściowe:
Zadanie nr 1- Serwery
Zadanie nr 2- Zestawy komputerowe i drukarki laserowe
Zadanie nr 3 - Kserokopiarki cyfrowe
Numer ogłoszenia: 139199 - 2007; data zamieszczenia: 10.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, fax (032) 7763344.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą serwerów, zestawów komputerowych, drukarek laserowych oraz kserokopiarek cyfrowych do powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w mieście Tychy z podziałem na zadania częściowe: Zadanie nr 1- Serwery Zadanie nr 2- Zestawy komputerowe i drukarki laserowe Zadanie nr 3 - Kserokopiarki cyfrowe.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup wraz z dostawą serwerów, zestawów komputerowych, drukarek laserowych oraz kserokopiarek cyfrowych do powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w m. Tychy z podziałem na zadania częściowe: Zadanie nr 1- Serwery, Zadanie nr 2- Zestawy komputerowe i drukarki laserowe, Zadanie nr 3 - Kserokopiarki cyfrowe. Zadanie nr 1 - SERWERY Zakup wraz z dostawą do zasobu geodezyjnego i kartograficznego: 1) Serwera bazodanowego - sztuk 1 2) Serwera aplikacyjnego - sztuk 1 3) Szafy serwerowej - sztuk 1 4) Przełącznika KVM - sztuk 1 Szczegółowy opis Zadania nr 1 wraz z parametrami i wymogami zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ ( Opis przedmiotu zamówienia) Zadanie nr 2 -ZESTAWY KOMPUTEROWE I DRUKARKI LASEROWE Zakup wraz z dostawą do zasobu geodezyjnego i kartograficznego: 1) Zestawu stacji roboczych 3D -sztuk 1 2) Zestawu stacji roboczych 2D - sztuk 9 3) Zestawu stacji roboczych dwumonitorowych - sztuk 5 4) drukarki laserowej kolor A3 - sztuk1 5) drukarki laserowej kolor A4 - sztuk 1 6) drukarki laserowej mono A3 - sztuk 1 7) drukarki laserowej mono A4 - sztuk 1 Szczegółowy opis Zadania nr 2 wraz z parametrami i wymogami zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ ( Opis przedmiotu zamówienia) Zadanie nr 3 - KSEROKOPIARKI CYFROWE Zakup wraz z dostawą do zasobu geodezyjnego i kartograficznego: 1) Kserokopiarki cyfrowej kolor A3- sztuk 1 2) Kserokopiarki cyfrowej mono A3- sztuk 1 Szczegółowy opis Zadania nr 3 wraz z parametrami i wymogami zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ ( Opis przedmiotu zamówienia)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.26.10.00 - Serwery sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.10.00 - Serwery sieciowe Oryginalny kod CPV: 30.24.14.00 - Oprogramowanie systemów operacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 48.62.00.00 - Systemy operacyjne Oryginalny kod CPV: 36.12.11.70 - Szafy metalowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.13.00 - Szafy Oryginalny kod CPV: 30.21.40.00 - Stacje robocze Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.40.00 - Stacje robocze Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.24.50.00 - Pakiety oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.12.11.10 - Fotokopiarki kolorowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.11.00 - Fotokopiarki Oryginalny kod CPV: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane wniesienie wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (wymagane jest wykonanie z należytą starannością minimum po 1 dostawie dla każdego zadania częściowego o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia o wartościach (brutto): dla Zadania nr 1- min.120 000 zł , dla Zadania nr 2 - min. 110 000 zł i dla Zadania nr 3 - min. 20 000 zł).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy P. z. p. - załącznik nr 3 do SIWZ B. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) Wykaz dostaw - załącznik nr 5 do SIWZ - Wykonanie z należytą starannością minimum po 1 dostawie dla każdego zadania częściowego o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia o wartościach (brutto): dla Zadania nr 1- min.120 000 zł , dla Zadania nr 2 - min. 110 000 zł i dla Zadania nr 3 - min. 20 000 zł w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych dostaw.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umtychy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tychy Wydział Geodezji pokój 614 Al. Niepodległości 49 43 -100 Tychy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2007 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Tychy Wydział Geodezji pokój 614 Al. Niepodległości 49 43 -100 Tychy.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inne oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: - załącznik nr 4 do SIWZ - wzór umowy, parafowany na każdej zapisanej stronie - załącznik nr 2 (11stron) do SIWZ - wypełniony formularz oferty (11 stron), - pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów. Termin wykonania zamówienia: 1) do 4 tygodni od podpisania umowy - dla zadania częściowego nr1-SERWERY 2) do 6 tygodni od podpisania umowy - dla zadania częściowego nr 2-ZESTAWY KOMPUTEROWE i DRUKARKI LASEROWE 3) do 6 tygodni od podpisania umowy - dla zadania częściowego nr 3- KSEROKOPIARKI CYFROWE Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10/08/2007r.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - SERWERY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - SERWERY Zakup wraz z dostawą do zasobu geodezyjnego i kartograficznego: 1). Serwera bazodanowego - sztuk 1 2). Serwera aplikacyjnego - sztuk 1 3). Szafy serwerowej - sztuk 1 4). Przełącznika KVM - sztuk 1 Szczegółowy opis Zadania nr 1 wraz z parametrami i wymogami zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ ( Opis przedmiotu zamówienia).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.26.10.00-6, 30.24.14.00-4, 36.12.11.70-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 -ZESTAWY KOMPUTEROWE I DRUKARKI LASEROWE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 -ZESTAWY KOMPUTEROWE I DRUKARKI LASEROWE Zakup wraz z dostawą do zasobu geodezyjnego i kartograficznego: 1). Zestawu stacji roboczych 3D -sztuk 1 2). Zestawu stacji roboczych 2D - sztuk 9 3). Zestawu stacji roboczych dwumonitorowych - sztuk 5 4). drukarki laserowej kolor A3 - sztuk1 5). drukarki laserowej kolor A4 - sztuk 1 6). drukarki laserowej mono A3 - sztuk 1 7). drukarki laserowej mono A4 - sztuk 1 Szczegółowy opis Zadania nr 2 wraz z parametrami i wymogami zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ ( Opis przedmiotu zamówienia).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.14.00-0, 30.24.14.00-4, 30.24.50.00-8, 30.23.32.31-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - KSEROKOPIARKI CYFROWE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - KSEROKOPIARKI CYFROWE Zakup wraz z dostawą do zasobu geodezyjnego i kartograficznego: 1).Kserokopiarki cyfrowej kolor A3- sztuk 1 2).Kserokopiarki cyfrowej mono A3- sztuk 1 Szczegółowy opis Zadania nr 3 wraz z parametrami i wymogami zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ ( Opis przedmiotu zamówienia).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.10-7, 30.12.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Browarowej 4/11 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Świadczenie usług telefonii komórkowej i mobilnego internetu wraz z dostawą fabrycznie nowych telefonów komórkowych, modemów i kart SIM dla Gminy Miasta Tychy oraz jednostek organizacyjnych
- Zadanie 1 - Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej przy Pl. Wolności w Tychach Zadanie 2 - Remont pokrycia dachu nad salą gimnastyczną w Szkole Podstawowej nr 1 przy Placu Wolności w Tychach
- Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach - ROM V
- Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach - ROM IV
- Remonty nawierzchni bitumicznych dróg i ulic o powierzchni powyżej 200 m2 na terenie miasta Tychy w 2025 r.
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
- Zakup sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa wraz z licencjami, dostawą i montażem, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd"
- Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Powiat Słupski
- Cyberbezpieczny samorząd.
- Świadczenie usług opieki gwarancyjnej oraz serwisowej dla Systemu SIMPLE.EduHub
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu "Szansa dla wszystkich" - program podniesienia wyników maturalnych uczniów dolnośląskich szkół
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.