To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2007-08-10
Gdynia: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, ZESTAWÓW AUDIOWIZUALNYCH, DRUKAREK i OPROGRAMOWANIA.
Numer ogłoszenia: 139240 - 2007; data zamieszczenia: 10.08.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 31452 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte, ul. Śmidowicza, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (058) 6262537, 6655776, fax 058 6262963.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, ZESTAWÓW AUDIOWIZUALNYCH, DRUKAREK i OPROGRAMOWANIA..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, ZESTAWÓW AUDIOWIZUALNYCH, DRUKAREK i OPROGRAMOWANIA.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.13.00 - Komputery biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.21.33.00 - Komputery przenośne Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 336830 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Komputery stacjonarne, akcesoria, oprogramowanie.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DATA SERVICE JAROSŁAW TOMASZEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
DATA SERVICE JAROSŁAW TOMASZEWSKI
- DATA SERVICE, Ul. Dąbrowskiego 29, 84-230 Rumia, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 104470,00
- Oferta z najniższą ceną: 104470,00 / oferta z najwyższą ceną: 104470,00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Komputery przenośne, akcesoria.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SCIENTIFIC S.A, Al. Komisji Edukacji Narodowej 105, 02-722 Warszawa, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 55286,00
- Oferta z najniższą ceną: 55286,00 / oferta z najwyższą ceną: 62281,00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Drukarki i kserokopiarki.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DATA SERVICE JAROSŁAW TOMASZEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
DATA SERVICE JAROSŁAW TOMASZEWSKI
- DATA SERVICE, Ul. Dąbrowskiego 29, 84-230 Rumia, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 22440,00
- Oferta z najniższą ceną: 22440,00 / oferta z najwyższą ceną: 35463,36
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Komputery stacjonarne firmy Apple.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SCIENTIFIC S.A, Al. Komisji Edukacji Narodowej 105, 02-722 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 5325,00
- Oferta z najniższą ceną: 5325,00 / oferta z najwyższą ceną: 5900,00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Oprogramowanie.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DC S. A. Computer Plus, Ul. Łużycka 2, 81-537 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 10974,38
- Oferta z najniższą ceną: 10974,38 / oferta z najwyższą ceną: 19310,00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Oprogramowanie specjalne.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DC S. A. Computer Plus, Ul. Łużycka 2, 81-537 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 73235,10
- Oferta z najniższą ceną: 73235,10 / oferta z najwyższą ceną: 96180,00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- SUKCESYWNE DOSTAWY WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO RÓŻNEGO RODZAJU NA POTRZEBY SZPITALI POMORSKICH
- SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW HIGIENY OSOBISTEJ DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Dostawa wraz z montażem mebli, krzeseł i foteli
- Usługa cateringowa podczas Dnia Nawigatora
- Wykonanie dokumentacji projektowej "Dostosowanie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami łazienek na parterze budynku C-1 przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni"
- Zakup mebli na potrzeby Studenckiego Domu Marynarza - powtórne
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa cybernetycznego Urzędu Gminy Bisztynek w ramach zadania: "Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Bisztynek"
- Dostawa i uruchomienie profilometru optycznego
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach zadania "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup wyposażenia sali teoretycznej Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluńskim
- Dostawa i wdrożenie systemu eTMF
- Zakup klastra serwerowego z macierzą, oprogramowaniem, switchy zarządzalnych oraz usługi wdrożenia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.