eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LichnowyUsługi nadzoru inwestorskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-27

Lichnowy: Usługi nadzoru inwestorskiego
Numer ogłoszenia: 13924 - 2011; data zamieszczenia: 27.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 418018 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lichnowy, ul. Tczewska 6, 82-224 Lichnowy, woj. pomorskie, tel. 055 2712723, faks 055 2712723.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi nadzoru inwestorskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa nadzoru inwestorskiego prowadzona przy następujących pracach: 1)Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - tłocznej w miejscowości Dąbrowa. W zakres rzeczowy przetargu wchodzi nadzór inwestorski pełnobranżowy, w pełnym zakresie umożliwiającym nadzór nad niżej opisanymi pracami. Planowany termin podpisania umowy z wykonawcą robót i rozpoczęcie robót - II 2011r. Planowany termin zakończenia realizacji niniejszego zadania - VIII 2011r. Główne parametry realizowanej inwestycji: Sieć tłoczna dn 110 mm - 193 mb, Sieć grawitacyjna dn 200mm- 2.449 mb, Sieć grawitacyjna dn 160mm- 903 mb (156,5+616 = 772,5mb wg projektu), Przepompownie - 2 szt., Droga dojazdowa do przepompowni - 60 m2, Zakres zadania obejmuje: - nadzór nad robotami branży sanitarnej S polegającymi na wykonaniu sieci i przyłączy wraz z przepompownią - nadzór nad robotami branży elektrycznej E polegającymi na wykonaniu podłączeń elektrycznych w przepompowni - nadzór nad robotami branży drogowej D polegającymi na wykonaniu robót drogowych, dojazdów do przepompowni 2)Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - tłocznej w miejscowości Lichnowy (etap II) W zakres rzeczowy przetargu wchodzi nadzór inwestorski pełnobranżowy, w pełnym zakresie umożliwiającym nadzór nad niżej opisanymi pracami. Planowany termin podpisania umowy z wykonawcą robót i rozpoczęcie robót - II 2011r. Planowany termin zakończenia realizacji niniejszego zadania - VIII 2011r. Główne parametry realizowanej inwestycji: Sieć tłoczna dn 90 mm - 517,1 mb, Sieć grawitacyjna dn 200mm- 1936,5 mb, Sieć grawitacyjna dn 160mm- 678,5 mb, Przepompownie - 1 szt., Zakres zadania obejmuje: - nadzór nad robotami branży sanitarnej S polegającymi na wykonaniu sieci i przyłączy wraz z przepompownią - nadzór nad robotami branży elektrycznej E polegającymi na wykonaniu podłączeń elektrycznych w przepompowni - nadzór nad robotami branży drogowej D polegającymi na wykonaniu robót drogowych, dojazdów do przepompowni 3)Budowa kompleksu rekreacyjno - sportowego w Lichnowach W zakres rzeczowy przetargu wchodzi nadzór inwestorski pełnobranżowy, w pełnym zakresie umożliwiającym nadzór nad niżej opisanymi pracami. Planowany termin podpisania umowy z wykonawcą robót i rozpoczęcie robót - II 2011r. Planowany termin zakończenia realizacji niniejszego zadania - VIII 2011r. Prace polegają na budowie kompleksu rekreacyjno - sportowego w Lichnowach, w tym m.in. boiska do tenisa o nawierzchni ceglastej, boiska do siatkówki plażowej, placu zabaw. Główne parametry realizowanej inwestycji: -powierzchnia całkowita działki - 2.492 m2 w tym: -powierzchnia boisk - 15,67 m2, -nawierzchnie trawiaste - 1.306,28 m2, -parking - 54,00 m2, -trakty piesze i drogi dojazdowe - 248,82 m2, -mała architektura - 8 urządzeń. Zakres zadania obejmuje: - nadzór nad robotami branży budowlanej B 4)Budowa parku w Lichnowach W zakres rzeczowy przetargu wchodzi nadzór inwestorski pełnobranżowy, w pełnym zakresie umożliwiającym nadzór nad niżej opisanymi pracami. Planowany termin podpisania umowy z wykonawcą robót i rozpoczęcie robót - IV 2011r. Planowany termin zakończenia realizacji niniejszego zadania - VIII 2011r. Prace polegają na budowie systemu komunikacji pieszej parku wraz z wyposażeniem w elementy małej architektury i aranżacji terenu zieleni. Główne parametry realizowanej inwestycji: -powierzchnia całkowita działki - 3.239,00 m2 w tym: -powierzchnia ciągów pieszych, nawierzchnia żwirowa - 268,91 m2, -obrzeża - 343,16 mb, -skalniak - 50,27 m2, -zieleń (trawnik) - 2.832,37 m2, -kwietnik (tulipany) - 60,00 m2, -wyposażenie parku w elementy małej architektury w tym model wiatraka Zakres zadania obejmuje: - nadzór nad robotami branży budowlanej B Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość odstąpienia od realizacji zadania w zakresie usługi nadzoru inwestorskiego w przypadku odstąpienia od zamiaru realizacji inwestycji z powodu nieprzyznania środków finansowych z UE. W przypadku zaistnienia informacji o której mowa wyżej Zamawiający poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 5) Budowa parku w Lisewie Malborskim W zakres rzeczowy przetargu wchodzi nadzór inwestorski pełnobranżowy, w pełnym zakresie umożliwiającym nadzór nad niżej opisanymi pracami. Planowany termin podpisania umowy z wykonawcą robót i rozpoczęcie robót - IV 2011r. Planowany termin zakończenia realizacji niniejszego zadania - VIII 2011r. Prace polegają na budowie systemu komunikacji pieszej parku z wyposażeniem w elementy małej architektury i aranżacji terenu zieleni. Główne parametry realizowanej inwestycji: -powierzchnia całkowita działki - 1.555,00 m2 w tym: -powierzchnia chodnika z kostki betonowej - 166,98 m2, -powierzchnia ścieżek o nawierzchni żwirowej - 258,60 mb, -obrzeża - 382,45 m2, -skalniak - 15,20 m2, -zieleń (trawnik) - 924,25 m2, -kwietnik (tulipany) - 159,38 m2, -wyposażenie parku w elementy małej architektury w tym model wiatraka Zakres zadania obejmuje: - nadzór nad robotami branży budowlanej B Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość odstąpienia od realizacji zadania w zakresie usługi nadzoru inwestorskiego w przypadku odstąpienia od zamiaru realizacji inwestycji w przypadku nieprzyznania środków finansowych z UE. W przypadku zaistnienia informacji o której mowa wyżej Zamawiający poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 1. Zakres działań i czynności inspektora nadzoru obejmuje: 1)współdziałanie z wykonawcą inwestycji w zakresie uzyskania najwyższych efektów w zakresie wykonywanych zapisów umownych; 2)pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, a w szczególności: - reprezentowanie zamawiającego na budowach przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z projektami, dokumentacjami technicznymi, aktualnie dostępną wiedzą techniczną, sztuką budowlaną, prawem obowiązującym w tym zakresie, - sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, - sprawdzanie i odbiór wszystkich robót budowlanych, - kontrola zgodności wykonania robót z projektami technicznymi oraz umowami wykonawczymi, - uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazaniu ich do użytkowania. 3)Kontrola i nadzór spraw BHP i ochrony środowiska; 4)potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz bieżące kontrolowanie rozliczeń budowy; 5)przedstawienie pisemnych informacji zamawiającemu w zakresie zaawansowania rzeczowo - finansowego prac; 6)wskazywanie ewentualnych braków, usterek i wad, ustalanie terminów ich usunięcia oraz nadzór i potwierdzenie ich usunięcia; 7)zgłaszanie Zamawiającemu stwierdzonych nieprawidłowości i wad w wykonywanych obiektach oraz proponowanie sposobu ich usunięcia; 8)wydawanie kierownikowi budowy poleceń określonych w obowiązujących przepisach, 9)obecność na terenie inwestycji zgodnie z potrzebami wynikającymi z harmonogramu budowy w stopniu zapewniającym skuteczność czynności nadzoru inwestorskiego, 10)uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych obiektu w okresie gwarancji wykonawcy; 11)przedstawianie Zamawiającemu informacji o wszelkich problemach i zagrożeniach, które kierując się posiadaną wiedzą techniczną i doświadczeniem zawodowym należy przewidzieć, 12)wykonywanie innych czynności wynikających z ustawy Prawo budowlane oraz odpowiednich aktów wykonawczych, 2. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1)Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, 2)Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, 3)wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, 4)ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, 5)Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania zasad bezpieczeństwa, 6)Wykonawca musi mieć zawarte umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności: ogólnej, cywilnej, działalności gospodarczej na swój koszt, 7)odpowiedzialność zawodowa inspektora nadzoru: zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz ustawą Kodeks cywilny, 8)odpowiedzialność w zakresie powierzonych czynności objętych przedmiotem zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Realizacji Inwestycji INŻYNIER Tomasz Fedorowicz, ul. Ch. Andersena 14c/7, 83-110 Tczew, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65273,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 41935,01

  • Oferta z najniższą ceną: 41935,01 / Oferta z najwyższą ceną: 92750,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.