Ogłoszenie z dnia 2012-04-30
Chełmno: Realizacja zajęć z zakresu aktywizacji społeczno-zawodowej osób
zagrożonych wykluczeniem społecznym z terenu powiatu
chełmińskiego - wybór prowadzących
zajęcia w ramach projektu systemowego pn.
Pokonaj bariery, wykorzystaj szanse
Numer ogłoszenia: 139300 - 2012; data zamieszczenia: 30.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chełmnie , ul. Słowackiego 3, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 677 24 46, faks 56 677 24 46.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat-chelmno.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja zajęć z zakresu aktywizacji społeczno-zawodowej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym z terenu powiatu chełmińskiego - wybór prowadzących zajęcia w ramach projektu systemowego pn. Pokonaj bariery, wykorzystaj szanse.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Realizacja zajęć z zakresu aktywizacji społeczno - zawodowej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym z terenu powiatu chełmińskiego w ramach projektu systemowego pn. Pokonaj bariery, wykorzystaj szanse współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. 2. Zajęcia, stanowiące przedmiot zamówienia będą prowadzone w następujących formach: terapia psychologiczna, warsztaty, grupa wsparcia, trening umiejętności interpersonalnych, doradztwo zawodowe, kurs prawa jazdy kat. B, współpraca z rodzinami zastępczymi - koordynator rodzinnej pieczy zastępczej, poradnictwo specjalistyczne, trening kompetencji i umiejętności społecznych, rehabilitacja, szkolenia dla osób niepełnosprawnych, grupa samopomocowa. 3. Zajęcia odbywać się będą na terenie powiatu chełmińskiego, za wyjątkiem części 7, 10 i 11. 4. Przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest przeprowadzenie poszczególnych zajęć w ramach przedmiotu zamówienia /Realizacja zajęć z zakresu aktywizacji społeczno-zawodowej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym z terenu powiatu chełmińskiego - wybór prowadzących zajęcia w ramach projektu systemowego pn. Pokonaj bariery, wykorzystaj szanse, w podziale na następujące części: Część 1. Psychoterapia traumatologiczna indywidualna dla dwóch wychowanek Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej dla Dziewcząt w Pniewitem - miejsce wykonania zadania - na terenie powiatu chełmińskiego. Część 2. Warsztat gospodarstwa domowego dla 6 wychowanek Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej dla Dziewcząt w Pniewitem - miejsce wykonania zadania - na terenie powiatu chełmińskiego. Część 3. Warsztat kosmetyczny dla 6 wychowanek Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej dla Dziewcząt w Pniewitem - miejsce wykonania zadania - na terenie powiatu chełmińskiego. Część 4. Grupa wsparcia dla 6 wychowanek z Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej dla Dziewcząt w Pniewitem - miejsce wykonania zadania - na terenie powiatu chełmińskiego. Część 5. Trening umiejętności interpersonalnych - zajęcia grupowe dla 6 wychowanek Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej dla Dziewcząt w Pniewitem oraz indywidualne zajęcia dla jednej wychowanki rodziny zastępczej - miejsce wykonania zadania - na terenie powiatu chełmińskiego. Część 6. Doradztwo zawodowe - zajęcia grupowe dla 6 wychowanek Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej dla Dziewcząt w Pniewitem oraz indywidualne zajęcia dla jednej wychowanki rodziny zastępczej - miejsce wykonania zadania - na terenie powiatu chełmińskiego. Część 7. Kurs prawa jazdy kat. B dla dwóch osób. Część 8. Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej - dla 9 rodzin zastępczych z terenu powiatu chełmińskiego. Część 9. Poradnictwo specjalistyczne - psychologiczne w miejscu zamieszkania 9 rodzin zastępczych z terenu powiatu chełmińskiego. Część 10. Trening kompetencji i umiejętności społecznych - szkolenie warsztatowe w zakresie kompetencji opiekuńczo - wychowawczych, w tym również praca z rodziną biologiczną - psycholog - dla 9 rodzin zastępczych, miejscem wykonania ww. zadania będzie miejscowość oddalona nie dalej niż 70km od siedziby Zamawiającego. Część 11. Trening kompetencji i umiejętności społecznych - szkolenie warsztatowe w zakresie kompetencji opiekuńczo - wychowawczych, w tym również praca z rodziną biologiczną - pedagog - dla 9 rodzin zastępczych, miejscem wykonania ww. zadania będzie miejscowość oddalona nie dalej niż 70km od siedziby Zamawiającego. Część 12. Aktywizacja społeczna i zawodowa 10 osób z umiarkowanym lub znacznym stopniem niepełnosprawności - podział beneficjentów na dwie grupy, miejscem wykonania ww. zadania będzie miasto Chełmno lub/i miejscowość oddalona nie więcej niż 40km od siedziby Zamawiającego. Część 13. Grupa samopomocowa dla niepełnosprawnej młodzieży tj. 6 osób - miejsce wykonania zadania - na terenie powiatu chełmińskiego. Część 14. Poradnictwo specjalistyczne dla niepełnosprawnej młodzieży tj. 6 osób - miejsce wykonania zadania - na terenie powiatu chełmińskiego. Część 15. Trening umiejętności i kompetencji społecznych dla niepełnosprawnej młodzieży tj. 6 osób - miejsce wykonania zadania - na terenie powiatu chełmińskiego. Część 16. Trening umiejętności i kompetencji społecznych dla niepełnosprawnej młodzieży tj. 6 osób - miejsce wykonania zadania - na terenie powiatu chełmińskiego. Część 17. Zajęcia rehabilitacyjne z zakresu hipoterapii dla niepełnosprawnej młodzieży tj. 6 osób - miejsce wykonania zadania - na terenie powiatu chełmińskiego. Część 18. Zajęcia rehabilitacyjne - masaż - dla niepełnosprawnej młodzieży tj. 6 osób - miejsce wykonania zadania - na terenie powiatu chełmińskiego. Część 19. Zajęcia rehabilitacyjne - rehabilitacja ruchowa - dla niepełnosprawnej młodzieży tj. 6 osób - miejsce wykonania zadania - na terenie powiatu chełmińskiego. Część 20. Zajęcia rehabilitacyjne - rehabilitacja ruchowa - dla niepełnosprawnej młodzieży tj. 6 osób - miejsce wykonania zadania - na terenie powiatu chełmińskiego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do wykonywania czynności będących przedmiotem zamówienia przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania uprawnień - Zamawiający nie wyznacza więc szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą/osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: Osoby prowadzące zajęcia powinny: 1) posiadać wykształcenie odpowiednie dla danej części opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ); 2) posiadać doświadczenie zawodowe - staż pracy w danym zawodzie minimum 2 lata zgodnie z opisem w załączniku nr 1 do SIWZ; 3) posiadać kwalifikacje zawodowe do prowadzenia zajęć z danego zakresu zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla danej części (załącznik nr 1 do SIWZ); 4) posiadać doświadczenie w realizacji podobnych zadań określone w załączniku nr 1 do SIWZ; 5) mieć pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać w pełni z praw publicznych; 6) nie być karanym za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe. Powyższe wymagania dotyczą wszystkich części - od części nr 1 do 20.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą/osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: Osoby prowadzące zajęcia powinny: 1) posiadać wykształcenie odpowiednie dla danej części opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ); 2) posiadać doświadczenie zawodowe - staż pracy w danym zawodzie minimum 2 lata zgodnie z opisem w załączniku nr 1 do SIWZ; 3) posiadać kwalifikacje zawodowe do prowadzenia zajęć z danego zakresu zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla danej części (załącznik nr 1 do SIWZ); 4) posiadać doświadczenie w realizacji podobnych zadań określone w załączniku nr 1 do SIWZ; 5) mieć pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać w pełni z praw publicznych; 6) nie być karanym za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe. Powyższe wymagania dotyczą wszystkich części - od części nr 1 do 20.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat-chelmno.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://bip.powiat-chelmno.pl/.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2012 godzina 12:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chełmnie; ul. Słowackiego 3; 86-200 Chełmno.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Realizacja zajęć z zakresu aktywizacji społeczno - zawodowej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym z terenu powiatu chełmińskiego w ramach projektu systemowego pn. /Pokonaj bariery, wykorzystaj szanse/ współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z CHEŁMNA
- Świadczenie usługi wynajmu i prania bielizny szpitalnej dla ZOZ w Chełmnie
- Szkolenia w ramach projektu "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Powiecie Chełmińskim i jego jednostkach organizacyjnych"
- Przebudowa ul. Konwaliowej w Chełmnie wraz z kanalizacją deszczową
więcej: przetargi w Chełmnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja Strefy Innowacji podczas Krajowych Dni Pola
- Usługa społeczna - terapia neurologopedyczna i logopedyczna dla mieszkańców Gminy Miasta Elbląg w ramach Budżetu Obywatelskiego 2024/2025
- Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych wraz z usługą noclegową i wyżywieniem oraz przygotowaniem materiałów dydaktycznych
- Wyłonienie kadry kierowniczej w ramach kursu specjalizacyjnego w dziedzinie Psychoterapii Dzieci i Młodzieży
- Wyjazd terapeutyczno-edukacyjny dla rodzin zastępczych z dziećmi w ramach projektu pn. "W Rodzinie"
- Podstawowy kurs komputerowy dla uczestników projektu "Młodzi przyszłością regionu!"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.