Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-24
Gdańsk: Dostawa leków i środków opatrunkowych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej dla Szkół Wyższych w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 139305 - 2008; data zamieszczenia: 24.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej dla Szkół Wyższych w Gdańsku, Al. Zwycięstwa 30, 80-219 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3472915, fax 058 3472914.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.akademicki.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków i środków opatrunkowych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej dla Szkół Wyższych w Gdańsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków i środków opatrunkowych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej dla Szkół Wyższych w Gdańsku. Wielkość lub zakres zamówienia: 569 593 PLN.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium: 0 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy posiadali doświadczenie polegające na należytym wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim rodzajem (leki i środki opatrunkowe) dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia w danej części, przy czym wartość zrealizowanej dostawy dla poszczególnych części zamówienia powinna być nie mniejsza niż: dla części I - 445 000 PLN, dla części II - 52 000 PLN, dla części III - 103 000 PLN, dla części IV - 10 000 PLN. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na kilka części zamówienia musi wykazać, że zrealizował dostawy o wartości co najmniej równej sumie wartości wymaganych dla tych części. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy w okresie ostatniego roku obrotowego a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie osiągnęli przychód netto w wysokości co najmniej 1 mln zł. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunków: Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów, zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy winni złożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1)oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ). Oświadczenie musi być podpisane przez Wykonawcę. 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Powyższy dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ). Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. 4)rachunek zysków i strat za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to za ten okres. Jeżeli sprawozdanie finansowe podlegało badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, do rachunku zysków i strat należy dołączyć opinię biegłego rewidenta dotyczącą tej części sprawozdania finansowego. Wykonawca nie zobowiązany do sporządzania sprawozdania finansowego zobowiązany jest dostarczyć inny dokument potwierdzający uzyskane przychody netto, np. PIT/B. 5)zezwolenie na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.akademicki.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 80-219 Gdańsk, Al. Zwycięstwa 30, pok. 101.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Siedziba zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej dla Szkół Wyższych w Gdańsku, przy Alei Zwycięstwa 30, sekretariat Dyrektora, pokój Nr 101..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa leków Wielkość lub zakres zamówienia: 415 645 PLN.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków opatrunkowych Wielkość lub zakres zamówienia: 48 539 PLN.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa leków Wielkość lub zakres zamówienia: 96 020 PLN.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa leków Wielkość lub zakres zamówienia: 9 389 PLN.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych
- Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu medycznego jedn. uż. Postępowanie nr 2
- Usługi utrzymania czystości (sprzątanie) pomieszczeń Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku, w Oddziałach: Wejherowie, Starogardzie Gd., Gdyni, Słupsku oraz na terenie zewnętrznym Oddziału Gdynia.
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. "Przebudowa pomieszczeń Szkoły Języków Obcych na pokoje studenckie w budynku DS nr 7 UG w Sopocie przy ul. Armii Krajowej 111.".
- Najem sprzętu budowlanego wraz z operatorem
- "Przebudowa węzła żywienia i dostosowanie budynku Szkoły Podstawowej nr 59 przy ul. Modrej 2 w Gdańsku do obowiązujących przepisów ppoż."
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA LEKÓW, ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI I MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH
- Dostawa płynów infuzyjnych dla szpitala Olmedica w Olecku Sp. z o.o.
- Dostawa leków i materiałów medycznych w podziale na 16 części
- Dostawa nici i siatek
- P-08/2025: Zakup i dostawa leków i surowca do receptury dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Dostawa środków kontrastowych dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Malborku
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.