Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-10
Nysa: Organizacja i przeprowadzenie usług szkoleniowych dla pełnoletnich wychowanków objętych programem usamodzielnienia
Numer ogłoszenia: 139323 - 2013; data zamieszczenia: 10.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Słowiańska 17, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. 0-77 448 24 56, faks 0-77 448 25 04.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie usług szkoleniowych dla pełnoletnich wychowanków objętych programem usamodzielnienia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie usług szkoleniowych dla pełnoletnich wychowanków objętych programem usamodzielnienia składających się z: Część 1. Kurs kosmetyczny z elementami wizażu i stylizacją paznokci dla 2 osób Część 2. Kurs operatora koparko-ładowarki kl. III dla 2 osób Część 3. Kurs magazynier - fakturzysta z prawem jazdy kat. B dla 1 osoby Część 4. Kurs przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kat. B dla 2 osób Część 5. Kurs kucharsko - gastronomiczny dla 1 osoby Część 6. Kurs animator czasu wolnego dla 2 osób Część 7. Kurs florystyczny dla 2 osoby Część 8. Kurs fryzjerski dla 1 osoby Część 9. Kurs operator wózków jezdniowych dla 1 osoby.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0, 55.51.10.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 05.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy dla siedziby. W przypadku Wykonawcy ubiegającego się o część 2. Kurs operatora koparko-ładowarki kl. III, musi on posiadać uprawnienia do prowadzenia kursu z zakresu operatora koparko - ładowarki kl. III i udokumentować toOcena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonego oświadczenia oraz w przypadku Wykonawcy ubiegającego się o część 2. Kurs operatora koparko-ładowarki kl. III załączonego dokumentu, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca ma wykazać, iż posiada doświadczenie w zakresie przeprowadzenia minimum 5 szkoleń kursów, w tym minimum 1 z tego samego zakresu lub zbliżonego, co kurs o którego realizację się ubiega oraz potwierdzić, iż usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonego wykazu, dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonych oświadczeń, na zasadzie spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca ma wykazać, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności powoła kadrę dydaktyczną posiadającą odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania usługi. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonego wykazu i oświadczeń, na zasadzie spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonych oświadczeń, na zasadzie spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne dokumenty wymienione w punkcie VII SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Jakość - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza następujące zmiany postanowień zawartej umowy: - gdy nastąpi zmiana przedmiotu umowy, dotycząca liczby uczestników danego kursu, w takim przypadku zapłata nastąpi według przedstawionej ceny jednostkowej pomnożonej przez faktyczną liczbę uczestników, - osób prowadzących zajęcia na kursach. Po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego, w szczególnie uzasadnionych przypadkach (np. choroba, zgon lub inna sytuacja losowa, której nie można było wcześniej przewidzieć) Wykonawca może dokonać wymiany osób delegowanych do wykonania przedmiotu umowy. W takiej sytuacji Wykonawca przedstawi Zamawiającemu pisemnie propozycję zmiany wraz z jej uzasadnieniem, wskazując osobę/y o co najmniej porównywalnych kwalifikacjach. Jednocześnie Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów wynikających bezpośrednio lub pośrednio z wymiany osób, wyznaczonych przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia, - miejsca przeprowadzenia szkolenia. Po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego w szczególnie uzasadnionych przypadkach, Wykonawca może dokonać zmiany miejsca przeprowadzenia szkolenia. W takiej sytuacji Wykonawca przedstawi Zamawiającemu pisemnie propozycję zmiany wraz z jej uzasadnieniem, wskazując propozycję miejsca szkolenia o co najmniej porównywalnych warunkach. Jednocześnie Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów wynikających bezpośrednio lub pośrednio ze zmiany miejsca szkolenia. - w przypadku rezygnacji wszystkich uczestników z danego kursu przed jego rozpoczęciem, kurs ten nie zostanie uruchomiony, a Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.spnysa.nv.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Słowiańska 17, 48-300 Nysa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Słowiańska 17, 48-300 Nysa, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki Działanie 7.1; Podziałanie 7.1.2 -Projekt pn. Samo-DZIELNI Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs kosmetyczny z elementami wizażu i stylizacją paznokci.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs kosmetyczny z elementami wizażu i stylizacją paznokci wraz z dojazdem, wyżywieniem i ubezpieczeniem dla 2 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 55.51.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 05.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Jakość - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs operatora koparko-ładowarki kl. III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs operatora koparko-ładowarki kl. III wraz z dojazdem, wyżywieniem, ubezpieczeniem i noclegiem według potrzeb dla 2 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 55.51.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 05.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Jakość - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs magazynier - fakturzysta z prawem jazdy kat. B.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs magazynier - fakturzysta z prawem jazdy kat. B wraz z dojazdem, wyżywieniem i ubezpieczeniem dla 1 osoby.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 55.51.10.00-5, 80.41.12.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 05.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Jakość - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kat. B.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kat. B wraz z dojazdem, wyżywieniem i ubezpieczeniem dla 2 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 55.51.10.00-5, 80.41.12.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 05.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Jakość - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kurs kucharsko- gastronomiczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs kucharsko-gastronomiczny wraz z dojazdem, wyżywieniem i ubezpieczeniem dla 1 osoby.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 55.51.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 05.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Jakość - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kurs animator czasu wolnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs animator czasu wolnego wraz z dojazdem, wyżywieniem i ubezpieczeniem dla 2 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 55.51.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 05.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Jakość - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kurs florystyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs florystyczny wraz z dojazdem, wyżywieniem i ubezpieczeniem dla 2 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 55.51.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 05.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Jakość - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Kurs fryzjerski.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs fryzjerski wraz z dojazdem, wyżywieniem i ubezpieczeniem dla 1 osoby.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 55.51.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 05.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Jakość - 10
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Kurs obsługą wózków jezdniowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs obsługą wózków jezdniowych wraz z dojazdem, wyżywieniem i ubezpieczeniem dla 1 osoby.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 55.51.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 05.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Jakość - 10
INNE PRZETARGI Z NYSY
- Wykonanie remontu Oddziału Położniczego Szpitala w Nysie
- Odbudowa infrastruktury oświatowej po powodzi - Przedszkole nr 5
- Odbudowa infrastruktury oświatowej po powodzi - Przedszkole nr 1
- Odbudowa infrastruktury drogowej po powodzi - kładka dla pieszych na rzece Mora w Morowie
więcej: przetargi w Nysie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług szkoleniowych na potrzeby projektu pt. Poprawa jakości szkolnictwa zawodowego w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
- "Zorganizowanie kompleksowej usługi przygotowania i realizacji kursów/szkoleń specjalistycznych/seminariów/wyjazdów dla nauczycieli i uczniów ZSTiO w Sandomierzu"
- Usługa szkoleniowa dla osób bezrobotnych pn. "Kurs elektryka budowlanego z uprawnieniami elektroenergetycznymi do 1 kV oraz z modułem kompetencji cyfrowych"
- "Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B dla uczniów w ramach projektu pn. Zawodowa Małopolska"
- Kompleksowa organizacja konkursu dla uczniów szkół ponadpodstawowych z Wielkopolski Wschodniej
- Kurs Prawo jazdy kategorii B w ramach projektu pn. "Zostań Zawodowcem 2."
więcej: Usługi bufetowe oraz usługi kawiarniane dla ograniczonej grupy klientów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.