To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-09-01
Kolbuszowa: Dostawa sprzętu laboratoryjnego i odczynników wraz z systemem pobierania krwi - 2 pakiety.
Numer ogłoszenia: 139330 - 2016; data zamieszczenia: 01.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 103111 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kolbuszowej, ul. Grunwaldzka 4, 36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie, tel. 17 2271222, faks 17 2271233.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu laboratoryjnego i odczynników wraz z systemem pobierania krwi - 2 pakiety..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa sprzętu laboratoryjnego i odczynników oraz artykułów związanych z zamkniętym systemem pobierania krwi w 2 pakietach do SP ZOZ w Kolbuszowej. Pakiet nr 1 - drobny sprzęt laboratoryjny, odczynniki do analityki ogólnej - 85 pozycje. Pakiet nr 2 - system zamknięty pobierania krwi - 23 pozycje. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 1) Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać świadectwo ( certyfikat) dopuszczenia do obrotu i używania na terenie RP, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w Zakładach Opieki Zdrowotnej , spełniać wymogi dyrektyw Unii Europejskiej jeżeli ustawy nakładają obowiązek oraz posiadać Wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych 2) Każdorazowo przedmioty umowy powinny być dostarczone w opakowaniu określonym Polskimi Normami lub normami branżowymi, a jeśli nie ma norm - w opakowaniu odpowiadającym właściwości przedmiotu umowy i środka transportu. 3) Towary w transporcie powinny być w sposób należyty zabezpieczone, w szczególności od zabrudzenia i uszkodzeń mechanicznych. Transport powinien odbywać w stosownej temperaturze. 4) Wykonawca każdorazowo umożliwi Zamawiającemu kontrolę zachowania prawidłowych warunków dostawy także w zakresie odpowiedniej temperatury przechowywania produktu. 5) Zaoferowana cena winna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją umowy, w tym w szczególności wartość przedmiotów umowy wraz z opakowaniami, kosztami transportu w tym zabezpieczenia, ubezpieczenia, wszelkich innych należności i opłat. 6) Braki w dostawach wyrobów laboratoryjnych objętych przetargiem spowodowane okresowym brakiem produkcji będą obowiązkowo niezwłocznie zgłaszane przez Wykonawcę pisemnie lub fax. / 017 22712222 wew. 304 - Kierownikowi Centralnego Laboratorium. 7) W przypadku okresowego braku dostępności wyrobu laboratoryjnego z postępowania przetargowego Wykonawca zobowiązuje się zaoferować i w razie akceptacji Zamawiającego dostarczyć zamiennik (równoważnik w cenie przetargowej lub niższej jeżeli zamiennik istnieje). 8) Zamawiający zastrzega sobie prawo - w sytuacjach tego wymagających/ brak jednostek chorobowych lub zmniejszenie ilości danych jednostek chorobowych/- do rezygnacji z niektórych pozycji wymienionych w ofercie przetargowej lub do zakupu mniejszej ilości niż wskazana w SIWZ. 9) Przedstawiona oferta nie może stanowić zbiorczych cenników, lecz winna zostać sporządzona wyłącznie z ukierunkowaniem na prowadzone postępowanie i odpowiadać wymogom Zamawiającego określonym w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 10) Zaoferowany przedmiot zamówienia (wszystkie zaoferowane artykuły) muszą mieć aktualne terminy ważności, nie krótsze niż 12 miesięcy (licząc od dnia dostawy do Zamawiającego). 11) W przypadku braku wyrobu laboratoryjnego lub jego zaakceptowanego przez Zamawiającego zamiennika u Wykonawcy, Zamawiający może go kupić u innego kontrahenta, a różnicę w cenie oraz wszelkie inne koszty na jakie ta sytuacja naraziła Zamawiającego pokrywa Wykonawca, zgodnie z zasadami określonymi w umowie. 12) Importer i dystrybutor są obowiązani działać z należytą starannością w celu zapewnienia bezpieczeństwa wyrobów, w szczególności nie dostarczając i nie udostępniając wyrobów, o których wiedzą lub o których, zgodnie z posiadanymi informacjami i doświadczeniem zawodowym, powinni wiedzieć, że nie spełniają one wymagań określonych w ustawie. 13) Napisy i etykiety opakowania jednostkowego muszą być w języku polskim. 14) Asortyment musi być dostarczony i wniesiony przez Wykonawcę do pomieszczenia magazynowego wskazanego przez Zamawiającego w dniu dostawy. 15) W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do przedłożenia dokumentów w celu potwierdzenia, że zaoferowany asortyment odpowiada warunkom zawartym w SIWZ tj.: -deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub wymogi dyrektyw Unii Europejskiej jeżeli ustawy nakładają obowiązek..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet 1- drobny sprzęt laboratoryjny, odczynniki do analityki ogólnej - 85 pozycje
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Varimed B.&E. Giedz S.C. Eugeniusz Giedz, Bożena Giedz, Jarosław Giedz, ul. St. Staszica 1, 35-051 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 130000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 143958,00
Oferta z najniższą ceną: 143958,00 / Oferta z najwyższą ceną: 143958,00
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr 2 - system zamknięty pobierania krwi - 23 pozycje
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sarstedt Sp. z o.o., ul. Warszawska 25, 05-082 Stare Babice, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 240000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 237417,00
Oferta z najniższą ceną: 237417,00 / Oferta z najwyższą ceną: 237417,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI KOLBUSZOWA
więcej: przetargi KOLBUSZOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych stosowanych w pracach naukowo-badawczych_123
- DOSTAWY SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do laboratoriów w ramach projektu "Czas zawodowców dla Wielkopolski" nr FEWP.06.06-IZ.00-0001/23 współfinansowanego ze środków UE w ramach EFS Plus (EFS+)
- Dostawa odczynników chemicznych i akcesoriów laboratoryjnych na rzecz Instytutu Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 5 części
- Dostawa odczynników chemicznych i akcesoriów do Pracowni Diagnostyki Histopatologicznej, Cytologicznej i Molekularnej
- Dostawa odczynniki do oznaczania parametrów krytycznych RKZ wraz z dzierżawą analizatorów oraz dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
więcej: Laboratoryjne wyroby szklane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.