To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-07-15
Łomża: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA REMONTACH BIEŻĄCYCH WEWNĘTRZNYCH W BIURACH POWIATOWYCH ARIMR W KOLNIE, SEJNACH I WYSOKIEM MAZOWIECKIEM ORAZ W PODLASKIM ODDZIALE REGIONALNYM ARIMR W ŁOMŻY
Numer ogłoszenia: 139343 - 2016; data zamieszczenia: 15.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 90791 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, ul. Nowa 2, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2156314, faks 086 2164513.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna - Agencja wykonawcza.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA REMONTACH BIEŻĄCYCH WEWNĘTRZNYCH W BIURACH POWIATOWYCH ARIMR W KOLNIE, SEJNACH I WYSOKIEM MAZOWIECKIEM ORAZ W PODLASKIM ODDZIALE REGIONALNYM ARIMR W ŁOMŻY.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remontach bieżących wewnętrznych w Biurach Powiatowych ARiMR w Kolnie, Sejnach i Wysokiem Mazowieckiem oraz w Podlaskim Oddziale Regionalnym ARiMR w Łomży, zgodnie z przepisami prawa, w tym Prawa Budowlanego, Polskimi Normami oraz sztuką budowlaną. 2. Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 1) Główny przedmiot: 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian 2) Dodatkowe przedmioty: 45442000-7 Nakładanie powierzchni kryjących 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w podziale na zadania) jest zamieszczony w rozdziale II Specyfikacji Opis części zamówienia, a dodatkowo wynika z poniższych dokumentów: 1) przedmiarów robót stanowiących: a) Załącznik nr 1.1 do Specyfikacji - dotyczący I części zamówienia, b) Załączniki nr 1.2 do Specyfikacji - dotyczące II części zamówienia, c) Załącznik nr 1.3 do Specyfikacji - dotyczący III części zamówienia, d) Załączniki nr 1.4 do Specyfikacji - dotyczące IV części zamówienia, 2) rysunków stanowiących: a) Załącznik nr 2.1A, 2.1B i 2.1C do Specyfikacji - dotyczący I części zamówienia, b) Załączniki nr 2.2A i 2.2B do Specyfikacji - dotyczące II części zamówienia, c) Załącznik nr 2.3A, 2.3B i 2.3C do Specyfikacji - dotyczący III części zamówienia, d) Załączniki nr 2.4A i 2.4B do Specyfikacji - dotyczące IV części zamówienia, 3) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (zwaną dalej STWiOR) - stanowiącej Załącznik nr 3 do Specyfikacji, 4) wzoru umowy - stanowiącego Załącznik nr 10 do Specyfikacji, 4. Warunki wykonania zamówienia: 1) Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej miejsc robót w celu uzyskania informacji, które mogą być konieczne do przygotowania ofert(y) przetargowych(ej) oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji poniesie Wykonawca, a ryzyko rezygnacji z przeprowadzenia wizji obciąża Wykonawcę. Wizja jest możliwa po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu z Panią Hanną Gniazdowską, tel. (86) 215 63 15. 2) Zamawiający żąda wykonania posadzki z wykładzin do pomieszczeń biurowych: z płytek dywanowych o wymiarach 50razy50 cm oraz rulonowej na podłożu filcowym, o następujących parametrach użytkowych lub technicznych: a) wykładzina igłowana pętelkowa, b) włókno 100% poliamid barwiony, c) waga runa min. 500 g m2, d) gęstość (liczba pętelek) min. 147000 m2, e) wysokość runa od 2,7 mm do 4,0 mm, f) podłoże - graphlerazy, bitumiczne z warstwami włókna szklanego, g) przeznaczenie do bardzo dużych obciążeń, h) odporność na kółka krzeseł, i) stabilność wymiarów ? 2 %, j) rezystancja pionowa między 5razy10 5 a 1razy10 9 ohma, k) symulowane procesy chodzenia < 2kV, l) stabilność kolorów na płowienie 6-7, m) klasyfikacja ogniowa Bfl-s1, n) klasa użytkowa 33-LC1, o) gwarancja na wykładzinę: min. 24 miesiące, p) kolor wykładziny zielony (typu np. Millenium 100 kol. 644; WORKSTEP MOBILO GREEN 115; Factory 288 lub równoważny), q) płytki mocowane do podłoża za pomocą żelu do mocowania płytek dywanowych, a wykładzina rulonowa na podłożu filcowym bez kleju, r) wykładzina musi posiadać atest certyfikat higieniczny oraz dokument potwierdzający dopuszczenie wykładziny do montażu w obiektach użyteczności publicznej, s) wykonanie cokolików przyściennych z listew przyściennych z polichlorku winylu o wys. 5 cm z wklejonym paskiem wykładziny, jak na podłodze. 3) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę jakiejkolwiek części zamówienia, tym samym dopuszcza wykonanie części zamówienia przez podwykonawców. W przypadku zamiaru powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w Formularzu Ofertowym (Załącznik nr 4.1, 4.2, 4.3, 4.4 do Specyfikacji): a) części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy(om), lub b) nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy. 4) Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za prace i dostawy wykonane przez podwykonawców. 5) Roboty wykonywane będą w czynnych obiektach i muszą być prowadzone w sposób najmniej uciążliwy dla osób przebywających w budynkach, przy korzystaniu z ogólnodostępnych ciągów komunikacyjnych w budynkach. Wykonawca odpowiada za bieżące utrzymanie czystości i usunięcie ewentualnych szkód spowodowanych przez pracowników Wykonawcy. Wykonawca w ramach wykonywanych robót w pokojach biurowych będzie dokonywał wyniesienia i wniesienia mebli (szafy, szafki, biurka, stoły itp.). 6) Zamawiający informuje, iż wszystkie użyte w dokumentacji postępowania nazwy własne materiałów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia mają wyłącznie charakter poglądowy, określający minimalne wymogi dotyczące parametrów technicznych, jakościowych i technologicznych. W przypadku, gdy w dokumentacji zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji postępowania. 7) W przypadku wystąpienia rozbieżności miedzy opisem przedmiotu zamówienia przedstawionym w załączonych Przedmiarach robót a STWiOR, pierwszeństwo w zastosowaniu mają opisy przedstawione w Przedmiarach robót. 8) Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego, co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 10 do Specyfikacji. 9) Zamawiający nie przewiduje w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 Ustawy, 10) Zamawiający nie określa wymagań dotyczących umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane (zwanej dalej Uoprb ), 11) Zamawiający nie określa informacji o umowach o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi (zwanych dalej Uopdu ), które z uwagi na wartość lub przedmiot tych dostaw lub usług, nie podlegają obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu. 5. Gwarancja: Zamawiający żąda od Wykonawcy udzielenia minimum 24-miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. ROZDZIAŁ II OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA 1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w rozumieniu art. 83 ust. 2 Ustawy, wg poniższego podziału: 1) część I zamówienia - wykonanie robót budowlanych w Biurze Powiatowym ARiMR w Kolnie, ul. 11 Listopada 1, 18-500 Kolno, obejmujących pomieszczenia biurowe: parter: 1-POK, 5, II piętro: 3a, 301, 302, 303, 322, III piętro 401, 402, 403, 404, 407, 15-w.c., 16-w.c., 17-w.c., korytarz: a) wynoszenie z pomieszczeń biurowych i wnoszenie mebli, przesuwanie wyposażenia biurowego, ustawianie po malowaniu w pomieszczeniach, zabezpieczenie podłóg folią w pomieszczeniach biurowych i na korytarzu, b) przygotowanie powierzchni ścian pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności, uzupełnienie ubytków, pęknięć na ścianach w pomieszczeniach: parter: 1-POK, II piętro: 3a, 301, 302, 303, 322, III piętro: 401, 402, 403, 404, 407, 15-w.c., 16-w.c., 17-w.c., korytarz, c) przygotowanie powierzchni stropów pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności, uzupełnienie ubytków, pęknięć na stropach w pomieszczeniach: parter: 1-POK, II piętro: 301, 302, 303, 322, III piętro: 401, 402, 403, 404, 407, 15-w.c., 16-w.c., 17-w.c., korytarz, d) gruntowanie podłoży preparatami gruntującymi powierzchni ścian w pomieszczeniach nr: parter: 1-POK, II piętro: 3a, 301, 302, 303, 322, III piętro: 401, 402, 403, 404, 407, 15-w.c., 16-w.c., 17-w.c., korytarz, e) gruntowanie podłoży preparatami gruntującymi powierzchni stropów w pomieszczeniach nr: parter: 1-POK, II piętro: 301, 302, 303, 322, III piętro: 401, 402, 403, 404, 407, 15-w.c., 16-w.c., 17-w.c., korytarz, f) dwukrotne malowanie farbami starych tynków wewnętrznych ścian np.: farbami akrylowymi, emulsyjnymi poliwinylowymi, sylikatowymi w zależności od potrzeb - na kolor biały - RAL 9010 w pomieszczeniach nr: parter: 1-POK, II piętro: 3a, 301, 302, 303, 322, III piętro: 401, 402, 403, 404, 407, 15-w.c., 16-w.c., 17-w.c., korytarz, g) dwukrotne malowanie farbami starych tynków wewnętrznych stropów np.: farbami akrylowymi, emulsyjnymi poliwinylowymi, sylikatowymi w zależności od potrzeb - na kolor biały - RAL 9010 w pomieszczeniach nr: parter: 1-POK, II piętro: 301, 302, 303, 322, III piętro: 401, 402, 403, 404, 407, 15-w.c., 16-w.c., 17-w.c., korytarz, h) dwukrotne malowanie lamperii ścian farbą olejną białą matową z jednokrotnym szpachlowaniem w pomieszczeniach nr: 1-POK, 5, II piętro: 301, 302, 303, 322, III piętro: 401, 402, 403, 404, korytarz, i) dwukrotne malowanie farbą olejną stolarki drzwiowej, dwustronnie wraz z ościeżnicą - miejsca wskazane przez Kierownictwo Biura, j) zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych wraz z cokolikami, mechaniczne przeszlifowanie podłoży w pomieszczeniach nr: III piętro: 401, 402, k) mechaniczne szlifowanie podłoża z kleju w pomieszczeniach nr: III piętro: 401, 402, l) wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzki z zaprawy samopoziomującej, gruntowanie podłoży preparatami gruntującymi w pomieszczeniach nr: III piętro: 401, 402, m) naprawa podłoża przez szpachlowanie w pomieszczeniach nr: III piętro: 401, 402, n) wykonanie posadzki z wykładzin tekstylnych w płytkach 50razy50 cm, klejonych do podłoża za pomocą żelu do mocowania płytek dywanowych w pomieszczeniach nr: III piętro: 401, 402, o) montaż listwy przyściennej z polichlorku winylu klejonej z warstwą wykładziny w listwach, w pomieszczeniach nr: III piętro: 401, 402, p) montaż wykładziny rulonowej na podłożu filcowym bez kleju, kolor zieleń, wraz z obszyciem wykładziny, w pomieszczeniu nr: 301, q) montaż listwy progowej aluminiowej przy połączeniu posadzki z wykładziny a posadzką z gresu w pomieszczeniach nr: 401, 402, r) wyniesienie z budynku materiałów z rozbiórki, wywiezienie i utylizacja, s) wymiana drzwi wewnętrznych wejściowych do pomieszczenia wraz z ościeżnicą, pełnych fabrycznie wykończonych, montaż listew maskujących przy ościeżnicy, uzupełnienie ubytków po montażu ościeżnicy, uzupełnienie malowania w pomieszczeniu nr: II piętro: 301, 322, t) wymiana zasuwnic okiennych w pomieszczeniu nr: parter: 1 - POK, III piętro - 404, u) montaż listew maskujących z PCV przy oknach w pomieszczeniach nr: parter: 1 - POK, II piętro: 301, 302, 303, III piętro: 401, 402, 403, 404, v) regulacja okien, wymiana uszczelek - we wszystkich pomieszczeniach. 2) część II zamówienia - wykonanie robót budowlanych wykonanie robót budowlanych w Biurze Powiatowym ARiMR w Sejnach, ul. Zawadzkiego 3, 16-500 Sejny, obejmujących pomieszczenia biurowe: parter: 1, 2 - POK, 3, 5, 7, 9, 10-w.c., 11, I piętro: 1 - korytarz, 2, 3, 5, 6, 7, 9 - w.c., 10, 11, 12 - klatka schodowa: a) wynoszenie z pomieszczeń biurowych i wnoszenie mebli, przesuwanie wyposażenia biurowego, ustawianie po malowaniu w pomieszczeniach, zabezpieczenie podłóg folią w pomieszczeniach biurowych i na korytarzu, b) przygotowanie powierzchni ścian pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności, uzupełnienie ubytków, pęknięć na ścianach, stropach w pomieszczeniach: parter: 1, 2 - POK, 3, 5, 7, 9, 10 - w.c., 11, I piętro: 1 - korytarz, 2, 3, 5, 6, 7, 9 - w.c., 10, 11, 12 - klatka schodowa, c) gruntowanie podłoży preparatami gruntującym powierzchni ścian i stropów w pomieszczeniach nr: parter: 1, 2 - POK, 3, 5, 7, 9, 10 - w.c., 11, I piętro: 1 - korytarz, 2, 3, 5, 6, 7, 9 - w.c., 10, 11, 12 - klatka schodowa, d) dwukrotne malowanie farbami ścian np.: farbami akrylowymi, emulsyjnymi poliwinylowymi, sylikatowymi w zależności od potrzeb - na kolor biały - RAL 9010 w pomieszczeniach nr: parter: 1, 2 - POK, 3, 5, 7, 9, 10 - w.c., 11, I piętro: 1 - korytarz, 2, 3, 5, 6, 7, 9 - w.c., 10, 11, 12 - klatka schodowa, e) dwukrotne malowanie farbami stropów np.: farbami akrylowymi, emulsyjnymi poliwinylowymi, sylikatowymi w zależności od potrzeb - na kolor biały - RAL 9010 w pomieszczeniach nr: parter: 1, 2 - POK, 5, 7, 9, 10 - w.c., 11, I piętro: 1 - korytarz, 2, 3, 5, 6, 7, 9 - w.c., 10, 11, 12 - klatka schodowa, f) dwukrotne malowanie lamperii ścian farbą olejną białą matową w pomieszczeniach nr: parter 1, 2 - POK, 11, I piętro: 1 - korytarz, 7, g) demontaż i montaż zasuwnic z regulacją okna w pomieszczeniu nr: I piętro - 11, h) zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych - wykładzin dywanopodobnych wraz z cokolikiem w pomieszczeniach nr: I piętro: 2, 3, 5, 6, 10, 11, i) mechaniczne szlifowanie podłoża z kleju w pomieszczeniach nr: I piętro: 2, 3, 5, 6, 10, 11, j) gruntowanie podłoży preparatami gruntującymi w pomieszczeniu nr: I piętro: 2, 3, 5, 6, 10, 11, k) wykonanie posadzki z wykładzin tekstylnych w płytkach 50razy50 cm, klejonych do podłoża za pomocą żelu do mocowania płytek dywanowych w pomieszczeniach nr: I piętro: 2, 3, 5, 6, 10, 11, l) montaż listwy przyściennej z polichlorku winylu klejonej z warstwą wykładziny w listwach w pomieszczeniach nr: I piętro: 2, 3, 5, 6, 10, 11, m) wyniesienie z budynku materiałów z rozbiórki, wywiezienie i utylizacja. 3) część III zamówienia - wykonanie robót budowlanych w Biurze Powiatowym ARiMR w Wysokiem Mazowieckiem, ul. Ludowa 7, 18-200 Wysokie Mazowieckie, obejmujących pomieszczenia biurowe: parter: 1, 2, 4, 5, 6, 10-POK, 11, 12-w.c., 13-w.c., 14-w.c., 15-korytarz, 16-wiatrołap, 17-18-zejście do piwnicy, 18-klatka schodowa, I piętro: 11, 21, 22-w.c., 23-korytarz, 24-korytarz, 25-w.c.: a) wynoszenie z pomieszczeń biurowych i wnoszenie mebli, przesuwanie wyposażenia biurowego, ustawianie po malowaniu w pomieszczeniach, zabezpieczenie podłóg folią w pomieszczeniach biurowych i na korytarzu, b) przygotowanie powierzchni ścian pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności, uzupełnienie ubytków, pęknięć na ścianach, stropach w pomieszczeniach: parter: 1, 2, 4, 11, 12-w.c., 13-w.c., 14-w.c., 15-korytarz, 16-wiatrołap, 17-18-zejście do piwnicy, 18-klatka schodowa, I piętro: 21, 22, 23, 24-korytarz, 25-w.c., c) gruntowanie podłoży preparatami gruntującym powierzchni ścian i stropów w pomieszczeniach nr: parter: 1, 2, 4, 11, 12-w.c., 13-w.c., 14-w.c., 15-korytarz, 16-wiatrołap, 17-18-zejście do piwnicy, 18-klatka schodowa, I piętro: 21, 22, 23, 24-korytarz, 25-w.c., d) dwukrotne malowanie farbami ścian np.: farbami akrylowymi, emulsyjnymi poliwinylowymi, sylikatowymi w zależności od potrzeb - na kolor biały - RAL 9010 w pomieszczeniach nr: parter: 1, 2, 4, 11, 12-w.c., 13-w.c., 14-w.c., 15-korytarz, 16-wiatrołap, 17-18-zejście do piwnicy, 18-klatka schodowa, I piętro: 21, 22, 23, 24-korytarz, 25-w.c., e) dwukrotne malowanie farbami stropów np.: farbami akrylowymi, emulsyjnymi poliwinylowymi, sylikatowymi w zależności od potrzeb - na kolor biały - RAL 9010 w pomieszczeniach nr: parter: 1, 2, 4, 10-POK, 11, 12-w.c., 13-w.c., 14-w.c., 15-korytarz, 16-wiatrołap, 17-18-zejście do piwnicy, 18-klatka schodowa, I piętro: 21, 22, 23, 24-korytarz, 25-w.c., f) dwukrotne malowanie lamperii ścian farbą olejną białą matową w pomieszczeniach nr: 10-POK, 11, 15-korytarz, 16-wiatrołap, 17-18-piwnica, 18-kl.schodowa, piętro: 21, 23-korytarz, 24-korytarz, g) dwukrotne malowanie farbą olejną stolarki drzwiowej, pełnej wraz z ościeżnicą, kolor w tonacji jasnej (białe beżowe kremowe) - miejsce wskazane przez Kierownictwo Biura, h) zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych - wykładzin dywanopodobnych wraz z cokolikiem i oczyszczenie podłoża z kleju w pomieszczeniach nr: parter: 1, 2, 4, 5, 6, I piętro: 11, i) wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzki z zaprawy cementowej naprawczej, gruntowanie podłoży preparatami gruntującymi w pomieszczeniach nr: parter: 1, 2, 4, 5, 6, I piętro: 11, j) wykonanie posadzki z wykładzin tekstylnych w płytkach 50razy50 cm, klejonych do podłoża za pomocą żelu do mocowania płytek dywanowych w pomieszczeniach nr: parter: 1, 2, 4, 5, 6, I piętro: 11, k) montaż listwy przyściennej z polichlorku winylu klejonej z warstwą wykładziny w listwach w pomieszczeniach nr: parter: 1, 2, 4, 5, 6, I piętro: 11, l) montaż listwy progowej metalowej przy połączeniu posadzki z wykładziny a posadzką z gresu w pomieszczeniach nr: parter: 1, 2, 4, 5, 6, I piętro: 11, m) wyniesienie z budynku materiałów z rozbiórki, wywiezienie i utylizacja. 4) część IV zamówienia - wykonanie robót budowlanych w Podlaskim Oddziale Regionalnym ARiMR w Łomży, ul. Nowa 2, 18-400 Łomża, obejmujących pomieszczenia biurowe nr: I piętro: 107, 108, 109, 109a, 110, 111a, 112, 125a, 132a, II piętro: 216, 217, 233, 236, 238, 239, 240, 241: a) wynoszenie z pomieszczeń biurowych i wnoszenie mebli, przesuwanie wyposażenia biurowego, ustawianie po malowaniu w pomieszczeniach, zabezpieczenie podłóg folią w pomieszczeniach biurowych i na korytarzu, b) przygotowanie powierzchni ścian pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności, ubytków oraz gruntowanie podłoży ścian preparatami gruntującymi w pomieszczeniach nr: I piętro: 107, 108, 109, 109a, 110, 111a, 112, 125a, 132a, II piętro: 216, 217, 233, 236, 238, 239, 240, 241, c) dwukrotne malowanie farbami ścian np.: farbami akrylowymi, emulsyjnymi poliwinylowymi, sylikatowymi w zależności od potrzeb - na kolor biały - RAL 9010 w pomieszczeniach nr: I piętro: 107, 108, 109, 109a, 110, 111a, 112, 125a, 132a, II piętro: 216, 217, 233, 236, 238, 239, 240, 241, d) dwukrotne malowanie farbą olejną obustronnie stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami, kolor w tonacji jasnej (białe beżowe kremowe) w pomieszczeniach biurowych wg wskazań przez Kierownictwa Biura, e) jednokrotne malowanie farbą olejną tynków wewnętrznych ścian, farba olejna matowa biała w pomieszczeniach nr: I piętro 109, 109a, f) dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi płyt z włókien mineralnych 60razy60 cm w sufitach podwieszanych w pomieszczeniach nr: I piętro: 107, 111a, 112, 125a, 132a, g) wymiana płyt z włókien mineralnych 60razy60 cm w sufitach podwieszanych (bez konstrukcji) w pomieszczeniach nr: I piętro: 108, 110, h) zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych wraz z cokolikami, szlifowanie podłoża, gruntowanie podłoży preparatami gruntującymi w pomieszczeniach nr: I piętro: 111a, 112, 125a, II piętro: 216, 217, 233, 236, 238, 239, 240, 241, i) wykonanie warstwy wyrównawczej i wygładzającej z zaprawy samopoziomującej gr. 20 mm w pomieszczeniu nr: I piętro: 125a, j) wykonanie posadzki z wykładzin tekstylnych w płytkach 50razy50cm klejonych do podłoża za pomocą żelu do mocowania płytek dywanowych w pomieszczeniach nr: I piętro: 111a, 112, 125a, II piętro: 216, 217, 233, 236, 238, 239, 240, 241, k) montaż listwy przyściennej z polichlorku winylu klejonej z warstwą wykładziny w listwach, w pomieszczeniach nr: I piętro: 111a, 112, 125a, II piętro: 216, 217, 233, 236, 238, 239, 240, 241, l) montaż wykładziny rulonowej na podłożu filcowym bez kleju, kolor zieleń, wraz z obszyciem wykładziny, w pomieszczeniu nr: 132a, m) montaż listwy progowej metalowej przy połączeniu posadzki z wykładziny a posadzką z gresu w pomieszczeniach nr: I piętro: 111a, 112, 125a, II piętro: 216, 217, 233, 236, 238, 239, 240, 241, n) wymiana drzwi wewnętrznych wejściowych wraz z ościeżnicą, pełnych płytowych wzmocnionych o wymiarach 1,00razy2,05 m, drzwi pełne z płyty wiórowej otworowej kanałowej, wykończone laminatem w tonacji jasnej (beżowe kremowe), montaż listew maskujących przy ościeżnicy, uzupełnienie ubytków po montażu ościeżnicy, uzupełnienie malowania w pomieszczeniu nr: I piętro: 109, o) wyniesienie z budynku materiałów z rozbiórki, wywiezienie i utylizacja. 2. Zamawiający dopuszcza składnie ofert na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia. 3. W przypadku, gdy Wykonawca złoży więcej niż jedną ofertę na którąkolwiek część zamówienia, zarówno samodzielnie jak i wspólnie z innymi podmiotami, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 Ustawy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00-0, 45.44.20.00-7, 45.42.10.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wykonanie robót budowlanych w Biurze Powiatowym ARiMR w Kolnie, ul. 11 Listopada 1, 18-500 Kolno
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ZAKŁAD USŁUG REMONTOWO-BUDOWLANYCH W.I M.DĄBKOWSKI" S.C.
jakie przetargi wygrała firma
"ZAKŁAD USŁUG REMONTOWO-BUDOWLANYCH W.I M.DĄBKOWSKI" S.C.
- Zakład Usług Remontowo-Budowlanych W. i M. Dąbkowski S.C., Mazowiecka 19A, 18-300 Zambrów, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24390,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25102,90
Oferta z najniższą ceną: 25102,90 / Oferta z najwyższą ceną: 32940,29
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Wykonanie robót budowlanych w Biurze Powiatowym ARiMR w Wysokiem Mazowieckiem, ul. Ludowa 7, 18-200 Wysokie Mazowieckie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ZAKŁAD USŁUG REMONTOWO-BUDOWLANYCH W.I M.DĄBKOWSKI" S.C.
jakie przetargi wygrała firma
"ZAKŁAD USŁUG REMONTOWO-BUDOWLANYCH W.I M.DĄBKOWSKI" S.C.
- Zakład Usług Remontowo-Budowlanych W. i M. Dąbkowski S.C., Mazowiecka 19A, 18-300 Zambrów, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28455,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28772,00
Oferta z najniższą ceną: 28772,00 / Oferta z najwyższą ceną: 45600,00
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Wykonanie robót budowlanych w Podlaskim Oddziale Regionalnym ARiMR w Łomży, ul. Nowa 2, 18-400 Łomża
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ZAKŁAD USŁUG REMONTOWO-BUDOWLANYCH W.I M.DĄBKOWSKI" S.C.
jakie przetargi wygrała firma
"ZAKŁAD USŁUG REMONTOWO-BUDOWLANYCH W.I M.DĄBKOWSKI" S.C.
- Zakład Usług Remontowo-Budowlanych W. i M. Dąbkowski S.C., Mazowiecka 19A, 18-300 Zambrów, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48780,49 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 50974,16
Oferta z najniższą ceną: 50974,16 / Oferta z najwyższą ceną: 66070,40
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 1917B Stary Cydzyn - Nowy Cydzyn w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- Żele, testy do diagnostyki alergii i chorób autoimmunologicznych wraz z najmem sprzętu, odczynniki, paski testowe i akcesoria, najem analizatora do parametrów fizyko-chemicznych moczu.
- Przedłużenie wsparcia dla posiadanej zapory sprzętowej (firewall Fortigate) dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Zakup wraz z dostawą sprzętu elektronicznego z podziałem na poszczególne części zamówienia
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Łomży w roku 2025
- Dostawa paliw płynnych dla samochodów i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- "Remont dwóch lokali mieszkalnych położonych w budynku przy ul. Marka Prawego 8/2 oraz 8/4 w Strzelcach Opolskich".
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa, zmiana sposobu użytkowania i termomodernizacja budynku dawnego gimnazjum wraz z łącznikiem i zagospodarowaniem terenu w formule zaprojektuj i wybuduj
- Poprawa stanu infrastruktury przedszkolnej poprzez modernizację Przedszkola Samorządowego w Radymnie
- Roboty remontowe pomieszczeń w I i II Liceum Ogólnokształcącym w Sanoku w ramach projektu pn.: Poprawa warunków kształcenia ogólnego w Powiecie Sanockim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.