eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawaprzeprowadzenie kampanii reklamowej festiwalu Wyłącz System vol. 3 - bilbordy metroboardy



Ogłoszenie z dnia 2011-06-01

Warszawa: przeprowadzenie kampanii reklamowej festiwalu Wyłącz System vol. 3 - bilbordy metroboardy
Numer ogłoszenia: 139350 - 2011; data zamieszczenia: 01.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Spotkań z Historią, ul. Karowa 20, 00-324 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 255 05 05, faks 22 255 05 04.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przeprowadzenie kampanii reklamowej festiwalu Wyłącz System vol. 3 - bilbordy metroboardy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zapewnie powierzchni reklamowej na tablicach 504 x 238 cm oraz powierzchni na tablicach 269 x 169 cm (bilbordy, metrobordy) znajdujące się w dyspozycji Stroer Media, druku odpowiednich formatów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STRÖER MEDIA Sp. z o. o. Spółka Komandytowa, Belwederska 6A, 00-762 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12832,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15783,36

  • Oferta z najniższą ceną: 15783,36 / Oferta z najwyższą ceną: 15783,36

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Podstawę prawną stanowi art. 67 ust. 1 pkt 1 lit a) p.z.p. Organizowana przez zamawiającego impreza Wyłącz system vol. 3 zostanie poprzedzona kampanią reklamową zewnętrzną. Zamawiający w celu skutecznego dotarcia do jak najszerszej liczby mieszkańców Warszawy zdecydował, że reklama zostanie umieszczona m.in. na bilborach (atrakcyjne lokalizacje w przestrzeni miejskiej) i metrobordach (w metrze warszawskim). Z przeprowadzonej analizy rynku usług reklamowych wynika, że firma Stroer Media posiada wyłączne prawo do metrobordach na wskazanym obszarze. Ekspozycję reklamy na wskazanym nośniku w podanym miejscu może zrealizować wyłącznie firma Stroer Media, gdyż tylko ona posiada prawo do dysponowania ww. nośnikami reklam w podanym miejscu. Przedmiotowe usługi nie są dostępne u żadnego innego podmiotu. Zastosowanie innych nośników reklamy lub ekspozycja w innych miejscach nie spełni swojej funkcji, ponieważ reklama w ww. postaci jest najskuteczniejsza dla osiągnięcia celu, jakim jest wprowadzenie nowego festiwalu do świadomości odbiorcy i ugruntowania jego pozycji na mapie kulturalnej stolicy W przypadku bilbordów kryterium wyboru była atrakcyjna lokalizacja nośnika, która dysponowała, w planowanym przez nas terminie przeprowadzenia kampanii reklamowej, atrakcyjnymi lokalizacjami billboardów na mieście. Przez atrakcyjną lokalizację rozumiemy taką, w której znajduje się duża ilość odbiorców, w tym nowych odbiorców. Przy wyborze lokalizacji kierowaliśmy się następującymi kryterium: ekspozycja w miejscu widocznym, odsłoniętym, umożliwiającym dotarcie do rożnych grup odbiorców 1) przy osiedlach mieszkaniowych poza Centrum (Żoliborz, ul. Krasińskiego; Wola, ul. Leszno i Twarda; Moktów, Al. Niepodległości) 2) na trasach komunikacji publicznej (Aleja Waszyngtona, linia tramwajowa; Chałubińskiego, linia tramwajowa i autobusowa; ul. Wioślarska i Czerniakowska, kierowcy samochodów) 3) w pobliżu uczelni wyższych (Wydział Psychologii, Biblioteka Uniwersytecka), 4) w pobliżu ważnych instytucji państwowych (ul. Rakowiecka, MZW; ul. Górnośląska, Sejm RP).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.