To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-09-01
Jaroszowiec: Dostawa produktów leczniczych sprowadzanych w ramach importu docelowego.
Numer ogłoszenia: 139356 - 2016; data zamieszczenia: 01.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 155043 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Chorób Płuc i Rehabilitacji, ul. Kolejowa 1a, 32-310 Jaroszowiec, woj. małopolskie, tel. 32 6428090, 32 6428031, faks 32 6428100.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów leczniczych sprowadzanych w ramach importu docelowego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych sprowadzanych w ramach importu docelowego do Działu Farmacji Szpitalnej, mieszczącego się w siedzibie Wojewódzkiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji przy ul. Kolejowej nr 1 a, 32-310 Jaroszowiec częściami, stosownie do potrzeb Zamawiającego. 2) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety określone w załączniku nr 2 . Zamawiający podzielił produkty lecznicze stanowiące przedmiot zamówienia na 3 pakiety tak, aby każdy produkt stanowił osobny pakiet. Rozpatrywane będą tylko oferty kompletne w odniesieniu do poszczególnych pakietów. 3) Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych w oparciu o art. 29 ust. 3 ustawy. Pod pojęciem oferty równoważnej rozumie się ofertę złożoną na preparat w postaci i dawce, a także w opakowaniu, o wielkości i rodzaju, wskazanym przez Zamawiającego. 4) Szczegółowy wykaz produktów leczniczych będących przedmiotem zamówienia określa załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1) Przez termin realizacji zamówienia rozumie się dostawę przedmiotu zamówienia oraz dostarczenie faktury, 2) Wykonawca zobowiązuje się dostarczać produkty lecznicze będące przedmiotem zamówienia sukcesywnie według zamówień składanych przez pracownika Działu Farmacji Szpitalnej począwszy od daty podpisania umowy do dnia 30.11.2016 r. lub do wyczerpania wartości umowy, 3) Realizacja dostaw odbywać się będzie zgodnie z potrzebami Szpitala w terminie nie dłuższym niż 21 dni od chwili złożenia zamówienia. 4) Wymagany minimalny termin ważności oferowanych produktów leczniczych wynosić będzie co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy. 5) Wielkość każdej części Przedmiotu dostawy wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego wyrażonych na piśmie, faxem, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie. Zamawiający, najpóźniej następnego dnia roboczego po złożeniu dyspozycji telefonicznie, zobowiązany jest potwierdzić ją na piśmie, faxem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. 6) Dostawa Przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. Wykonawca dostarczać będzie Przedmiot zamówienia zgodnie z warunkami niniejszej SIWZ i projektu umowy oraz poniesie pełne ryzyko związane z niebezpieczeństwem jego przypadkowej utraty albo uszkodzenia do chwili dokonania jego odbioru przez przedstawiciela Zamawiającego. 7) Wykonawca gwarantuje dostarczenie Przedmiotu dostawy w opakowaniach zabezpieczonych w sposób uniemożliwiający jego de kompletację oraz chroniący go przed uszkodzeniem. 8) Wykonawca gwarantuje iż, zaoferowane w ofercie produkty lecznicze spełniają wymogi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie przedmiotu zamówienia oraz, że dostarczony przedmiot zamówienia będzie odpowiednio oznaczony tzn. na jednostkowym opakowaniu zawierać będzie co najmniej :datę produkcji, termin ważności, numer serii (jeśli dotyczy) oraz nazwę producenta a jego jakość będzie odpowiadać powszechnie obowiązującym standardom i normom przyjętym dla tego rodzaju dostaw.Zamawiający nie przewiduje zamówienia uzupełniającego, o których mowa w art. 67 ust. 1pkt 6..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.67.30.00 - Produkty lecznicze przeciwko przewlekłym chorobom przenoszonym drogą kropelkową .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: PAKIET NR 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- UNIMEDIC PHARMA AB Stockholm, SWEDEN, Sundbybergsvagen 1, SE -171 73 Solna, Box 6216, Stockholm, kraj/woj. Szwecja.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36864,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 40878,00
Oferta z najniższą ceną: 40878,00 / Oferta z najwyższą ceną: 48580,56
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: PAKIET nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PROFARM PS Sp. z o.o, ul. Słoneczna 96, 05-500 STARA IWICZNA, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8142,72 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9007,20
Oferta z najniższą ceną: 9007,20 / Oferta z najwyższą ceną: 33204,00
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: PAKIET nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- UNIMEDIC PHARMA AB, Sundbybergsvagen 1, SE -171 73 Solna, Box 6216, Stockholm, kraj/woj. Szwecja.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2721,36 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2451,00
Oferta z najniższą ceną: 2451,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2451,00
Waluta: PLN .
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.