Ogłoszenie z dnia 2015-09-22
Kraków: Świadczenie usług w zakresie kompleksowego utrzymania czystości w Oddziale Regionalnym Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Krakowie oraz podległych Placówkach Terenowych KRUS
Numer ogłoszenia: 139357 - 2015; data zamieszczenia: 22.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, ul. Bratysławska 1a, 31-201 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6189400, faks 012 6336076.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie kompleksowego utrzymania czystości w Oddziale Regionalnym Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Krakowie oraz podległych Placówkach Terenowych KRUS.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie kompleksowego utrzymania czystości w OR KRUS w Krakowie oraz w podległych Placówkach Terenowych KRUS. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej na jedną lub więcej części zamówienia. Przedmiot zamówienia jest podzielny, Zamawiający podzielił zamówienie na trzy części. Część nr 1 - kompleksowe utrzymanie czystości w OR KRUS w Krakowie i Placówkach Terenowych w: Proszowicach, Myślenicach, Miechowie, Wolbromiu, Suchej Beskidzkiej, Oświęcimiu i Wadowicach. Część nr 2 - kompleksowe utrzymanie czystości w Placówkach Terenowych KRUS w: Tarnowie, Bochni, Brzesku, Dąbrowie Tarnowskiej i Tuchowie. Część nr 3 - kompleksowe utrzymanie czystości w Placówkach Terenowych KRUS w: Nowym Sączu, Nowym Targu, Gorlicach, Limanowej, Zakopane oraz pokoje gościnne Zakopane..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Świadczenie usług w zakresie kompleksowego utrzymanie czystości w OR KRUS w Krakowie i Placówkach Terenowych w: Proszowicach, Myślenicach, Miechowie, Wolbromiu, Suchej Beskidzkiej, Oświęcimiu i Wadowicach.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HEMAG H. Guziak Sp. j., ul. Konecznego 8, 31-216 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 142667,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 233966,25
Oferta z najniższą ceną: 233966,25 / Oferta z najwyższą ceną: 616426,17
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Świadczenie usług w zakresie kompleksowego utrzymania czystości w Placówkach Terenowych KRUS w: Tarnowie, Bochni, Brzesku, Dąbrowie Tarnowskiej i Tuchowie.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HEMAG H. Guziak Sp. j., ul. Konecznego 8, 31-216 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 98407,86 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 166146,75
Oferta z najniższą ceną: 166146,75 / Oferta z najwyższą ceną: 427731,58
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Świadczenie usług w zakresie kompleksowego utrzymania czystości w Placówkach Terenowych KRUS w: Nowym Sączu, Nowym Targu, Gorlicach, Limanowej, Zakopane oraz pokoje gościnne Zakopane.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EKOTRADE Sp. z o.o., ul. Melomanów 4, 00-712 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 172250,71 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 265703,36
Oferta z najniższą ceną: 265703,36 / Oferta z najwyższą ceną: 718784,84
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. 2013 r. poz. 907, z późn. zm.) usługa powszechnie dostępna o ustalonych standardach jakościowych, przy wartości zamówienia poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Usługa sprzątania jest powszechnie dostępna, ma ustalone standardy. W przypadku usług sprzątania obie te cechy występują łącznie. O powszechnej dostępności świadczy wielość podmiotów występujących na rynku i zajmujących się usługami spełniającymi określone wymogi.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POWIERZCHNI WEWNĘTRZNYCH NA 5 I 6 PIĘTRZE BUDYNKU PRZY UL. MŁYNARSKIEJ 42, NA POTRZEBY POLSKIEJ ORGANIZACJI TURYSTYCZNEJ
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa sprzątania nieruchomości stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ścieżek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2025
- "Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach w okresie styczeń - grudzień 2025 r."
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.