Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-30
Luborzyca: REMONT DROGI KARNIÓW - PRZYMIARKI
Numer ogłoszenia: 139364 - 2012; data zamieszczenia: 30.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kocmyrzów-Luborzyca , Luborzyca 97, 32-010 Luborzyca, woj. małopolskie, tel. 12 3871410, faks 12 3871410.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kocmyrzow-luborzyca.ug.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT DROGI KARNIÓW - PRZYMIARKI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej w miejscowości Karniów - Przymiarki /od km 0+000,00 do km 1+057,00/. Roboty budowlane realizowane będą na trzech odcinkach: 1) odcinek /od km 0+000,00 do km 0+458,00/ obejmujący wykonanie: a) warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - bitumicznej grysowo - żwirowej, b) warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno - bitumicznej grysowo - żwirowej, 2) odcinek /od km 0+458,00 do km 0+839,00/ obejmujący wykonanie: a) warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - bitumicznej grysowo - żwirowej, b) warstwy wzmacniającej z kruszywa kamiennego, 3) odcinek /od km 0+839,00 do km 1+057,00/ obejmujący wykonanie: a) warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - bitumicznej grysowo - żwirowej, b) warstwy wzmacniającej z kruszywa kamiennego. Na całym odcinkuremontowanej drogi należy wykonać pobocza utwardzone kruszywem kamiennym - wraz z powierzchniowym utwardzeniem emulsją i grysami . W ramach zamówienia należy rowież wyremontować kruszywem kamiennym zjazdy do pól i gospodarstw. Bardziej szczegółowy opis realizacji przedmiotu zamówienia przedstawia projekt budowlano - wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz dodatkowo przedmiar robót /załączony do dokumentacji przetargowej - pomocniczo/. Niniejsze dokumenty stanowią odpowiednio załącznik nr 1, 2 i 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia Wykonawcy zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający przewiduje, że ewentualne zamówienia uzupełniające nie przekroczą więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegać one będą na powtórzeniu rodzajowym robót objętych przedmiotem niniejszego zamówienia. Ewentualna realizacja zamówień uzupełniających wiąże się z podpisaniem odrębnej umowy po przeprowadzonych negocjacjach w trybie - zamówienie z wolnej ręki.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje doświadczeniem zawodowym rozumianym jako wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert ( jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie) co najmniej 1 zamówienia o rodzaju, zakresie, stopniu złożoności odpowiadającym przedmiotowi zamówienia - tj. wykonanie zamówienia /wymóg dot. przynajmniej 1 zamówienia/ obejmującego : wykonanie lub wzmocnienie podbudowy drogi i położenie nawierzchni mineralno -bitumicznej, o wartości nie mniejszej niż 200 tys. zł. netto.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą uprawnioną do pełnienia funkcji kierownika robót w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków to zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W takiej sytuacji przedmiotowe pisemne zobowiązanie Wykonawca zobowiązany jest dodatkowo załączyć do oferty.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszelkie zmiany umowy muszą być zgodne z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający przewiduje, że w ramach umowy można zmienić: 1) osoby bezpośrednio sprawujące nadzór (kierownictwo robót, nadzór inwestorski), niebędące stroną umowy tzn. Wykonawcą, Zamawiającym. Wskazana zmiana może nastąpić w przypadku wystąpienia zaniedbań w zakresie nadzoru; zmian organizacyjnych w działalności stron umowy lub w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych, 2) termin realizacji zamówienia, w przypadku utrzymujących się trudnych warunków atmosferycznych lub w przypadku innych uzasadnionych okoliczności, niezależnych od Wykonawcy, 3) adres siedziby Wykonawcy, nr konta bankowego na który ma być dokonany przelew za realizację robót budowlanych. Wskazane zmiany mogą nastąpić w przypadku zmian organizacyjnych Wykonawcy. Niedopuszczalna jest zmiana strony umowy, tj. Wykonawcy wybranego w drodze postępowania przetargowego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kocmyrzow-Luborzyca.ug.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy. Kocmyrzów-Luborzyca, Luborzyca 97, 32-010 Luborzyca, pok. 36. Koszt dok papierowej -25 zł. Bezpłatnie kompletną dok. mozna również pobrać z w/w str. www Zamawiającego..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy. Kocmyrzów-Luborzyca, Luborzyca 97, 32-010 Luborzyca, pok. 36. Przesyłanie ofert drogą pocztową, kurierską stanowi ryzyko Wykonawcy..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest dofinansowane z budżetu Państwa w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budżet Obywatelski 2024 - W trosce o miasto i jego mieszkańców - cz. I, VI, IX
- Remont drogi wojewódzkiej nr 727 w km 34+100 do km 38+400, gmina Chlewiska, powiat szydłowiecki, województwo mazowieckie - nr postępowania 255/24
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 4001W Korzyce -Broniów Zaława - Chlewiska w m. Zaława
- Przebudowa DP 1386N na odcinku Bezledy - Głomno
- "Wykonanie remontów nawierzchni chodników, zjazdów i jezdni z kostki betonowej i kostki kamiennej oraz wymiany krawężników i obrzeży betonowych w ulicach miasta Skierniewice w 2025r".
- Remont cząstkowy nawierzchni dróg
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.