To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-05-08
Lubaczów: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia dla 150 osób bezrobotnych..
Numer ogłoszenia: 139368 - 2009; data zamieszczenia: 08.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 68240 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaczowie, ul. Tadeusza Kościuszki 141, Lubaczów, woj. podkarpackie, tel. 0-16 632-13-86, 632-08-51, faks 0-16 632-13-86 wew. 250.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia dla 150 osób bezrobotnych...
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia dla 150 osób bezrobotnych - beneficjentów projektu pn. Więcej szans w powiecie lubaczowskim, realizowanego w ramach POKL Działanie 6.1. poddziałanie 6.1.3. Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenia poziomu aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych, współfinansowanego ze środków EFS, na następujące kierunki szkoleń: - sprzedawca - z obsługą kas fiskalnych- 10 osób - CPV 80500000-9 (usługi szkoleniowe), magazynier - z obsługą wózków jezdniowych - 10 osób - CPV 80500000-9 (usługi szkoleniowe), bukieciarz - 10 osób - CPV 80500000-9 (usługi szkoleniowe), kucharz - 10 osób - CPV - 80500000-9 (usługi szkoleniowe), profesjonalny pracownik administracyjno - biurowy - 10 osób - CPV 80500000-9 (usługi szkoleniowe), monter instalacji wodno - kanalizacyjnych - 5 osób - CPV 80510000-2 (usługi szkolenia specjalistycznego), umiejętności interpersonalne - 30 osób - CPV 80570000-0 (usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego), spawacz: pachwinowych blach w metodzie MAG (135),pachwinowych blach w metodzie TIG (141), pachwinowych blach elektrodą otuloną (111), gazowy - spoin czołowych blach (311) - 10 osób - CPV 80510000-2 (usługi szkolenia specjalistycznego), technolog robót wykończeniowych w budownictwie - 10 osób - CPV 80510000-2 (usługi szkolenia specjalistycznego), kierowca operator wózków jezdniowych - 15 osób - CPV 80510000-2 (usługi szkolenia specjalistycznego), podstawy obsługi sprzętu komputerowego - 10 osób - CPV 80533000-9 (usługi zapoznania użytkownika z obsługą komputera i usługi szkoleniowe), podstawy księgowości - 10 osób - CPV - 80500000-9 (usługi szkoleniowe), operator koparki jednonaczyniowej kl. III - 10 osób CPV 80510000-2 (usługi szkolenia specjalistycznego). Opis części zamówienia Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na wybrane rodzaje szkoleń: Część I Sprzedawca - z obsługą kas fiskalnych - liczba uczestników szkolenia - 10 osób - termin wykonania zamówienia: od dnia 20.04.2009r. do dnia 01.06.2009r. Miejsce realizacji szkolenia: Lubaczów. Liczba godzin - 180 zegarowych (1 godz. = 45 minut zajęć edukacyjnych i 15 minut przerwa) Zajęcia winny odbywać się w dni robocze - 5 razy w tygodniu po 6-7 godz. dziennie. Część II Magazynier - z obsługą wózków jezdniowych - liczba uczestników szkolenia - 10 osób - termin wykonania zamówienia: od dnia 20.04.2009r. do dnia 25.05.2009r. Miejsce realizacji szkolenia: Lubaczów. Liczba godzin - 190 zegarowych(1 godz. = 45 minut zajęć edukacyjnych i 15 minut przerwa) Zajęcia winny odbywać się w dni robocze - 5 razy w tygodniu po 6-7 godz. dziennie. Część III Bukieciarz - liczba uczestników szkolenia - 10 osób - termin wykonania zamówienia: od dnia 20.04.2009r. do dnia 02.06.2009r. Miejsce realizacji szkolenia: Lubaczów. Liczba godzin - 160 zegarowych (1 godz. = 45 minut zajęć edukacyjnych i 15 minut przerwa). Zajęcia winny odbywać się w dni robocze - 5 razy w tygodniu po 6-7 godz. dziennie. Część IV Kucharz - liczba uczestników szkolenia - 10 osób - termin wykonania zamówienia: od dnia 27.04.2009r. do dnia 16.07.2009r. Miejsce realizacji szkolenia: Lubaczów. Liczba godzin - 250 zegarowych(1 godz. = 45 minut zajęć edukacyjnych i 15 minut przerwa). Zajęcia winny odbywać się w dni robocze - 5 razy w tygodniu po 6-7 godz. dziennie. Część V Profesjonalny pracownik administracyjno - biurowy - liczba uczestników szkolenia - 10 osób - termin wykonania zamówienia: od dnia 04.05.2009r. do dnia 08.06.2009r. Miejsce realizacji szkolenia: Lubaczów. Liczba godzin - 160 zegarowych(1 godz. = 45 minut zajęć edukacyjnych i 15 minut przerwa). Zajęcia winny odbywać się w dni robocze - 5 razy w tygodniu po 6 godz. dziennie. Część VI Monter instalacji wodno - kanalizacyjnych (zakres szkolenia: roboty instalacyjne wodociągowe i kanalizacyjne, wraz ze spawaniem gazowym - łączenie rur miedzianych) - liczba uczestników szkolenia - 5 osób - termin wykonania zamówienia: od dnia 18.05.2009r. do dnia 23.07.2009r. Miejsce realizacji szkolenia: Miejsce realizacji szkolenia: zajęcia teoretyczne: Lubaczów, zajęcia praktyczne: powiat lubaczowski. W przypadku gdy zajęcia praktyczne odbywać się będą poza miastem Lubaczów, Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć transport uczestników szkolenia z Lubaczowa na miejsce realizacji zajęć praktycznych. Koszty transportu stanowią koszty szkolenia. Liczba godzin - 300 zegarowych (1godz. = 45 minut zajęć edukacyjnych i 15 minut przerwa). Zajęcia winny odbywać się w dni robocze - 5 razy w tygodniu po 6-7 godz. dziennie. Część VII Umiejętności interpersonalne - 2 grupy szkoleniowe po 15 osób I grupa - liczba uczestników szkolenia - 15 osób - termin wykonania zamówienia: od dnia 15.06.2009r. do dnia 26.06.2009r. Miejsce realizacji szkolenia: Lubaczów. Liczba godzin - 60 zegarowych (1 godz. = 45 minut zajęć edukacyjnych i 15 minut przerwa). Zajęcia winny odbywać się w dni robocze - 5 razy w tygodniu po 6-7 godz. dziennie. II grupa - liczba uczestników szkolenia - 15 osób - termin wykonania zamówienia: od dnia 14.09.2009r. do dnia 25.09.2009r. Miejsce realizacji szkolenia: Lubaczów. Liczba godzin - 60 zegarowych (1 godz. = 45 minut zajęć edukacyjnych i 15 minut przerwa). Zajęcia winny odbywać się w dni robocze - 5 razy w tygodniu po 6-7 godz. dziennie. Część VIII Spawacz: pachwinowych blach w metodzie MAG (135) pachwinowych blach w metodzie TIG (141) pachwinowych blach elektrodą otuloną (111) gazowy - spoin czołowych blach (311) - liczba uczestników szkolenia - 10 osób - termin wykonania zamówienia: od dnia 22.06.2009r. do dnia 07.09.2009r. Miejsce realizacji szkolenia: Lubaczów. Liczba godzin - 380 zegarowych (1 godz. = 45 minut zajęć edukacyjnych i 15 minut przerwa). Zajęcia winny odbywać się w dni robocze - 5 razy w tygodniu po 6-7 godz. dziennie. Część IX Technolog robót wykończeniowych w budownictwie - liczba uczestników szkolenia - 10 osób - termin wykonania zamówienia: od dnia 29.06.2009r. do dnia 10.08.2009r. Miejsce realizacji szkolenia: zajęcia teoretyczne: Lubaczów, zajęcia praktyczne: powiat lubaczowski. W przypadku gdy zajęcia praktyczne odbywać się będą poza miastem Lubaczów, Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć transport uczestników szkolenia z Lubaczowa na miejsce realizacji zajęć praktycznych. Koszty transportu stanowią koszty szkolenia. Liczba godzin - 200 zegarowych (1 godz. = 45 minut zajęć edukacyjnych i 15 minut przerwa). Zajęcia winny odbywać się w dni robocze - 5 razy w tygodniu po 6-7 godz. dziennie. Część X Kierowca operator wózków jezdniowych - liczba uczestników szkolenia - 15 osób - termin wykonania zamówienia: od dnia 13.07.2009r. do dnia 27.07.2009r. Miejsce realizacji szkolenia: Lubaczów. Liczba godzin - 67 (1 godz. = 45 minut zajęć edukacyjnych i 15 minut przerwa). Zajęcia winny odbywać się w dni robocze - 5 razy w tygodniu po 6-7 godz. dziennie. Program winien być opracowany bądź zatwierdzony przez Ośrodek Doskonalenia Kadr w Mysłowicach nadzorowany przez Ministra właściwego ds. Gospodarki lub inny równoważny. Część XI Podstawy obsługi sprzętu komputerowego - liczba uczestników szkolenia - 10 osób - termin wykonania zamówienia: od dnia 17.08.2009r. do dnia 28.08.2009r. Miejsce realizacji szkolenia: Lubaczów. Liczba godzin - 60 zegarowych (1 godz. = 45 minut zajęć edukacyjnych i 15 minut przerwa). Zajęcia winny odbywać się w dni robocze - 5 razy w tygodniu po 6 godz. dziennie. Część XII Podstawy księgowości program szkolenia winien zawierać minimum następujące moduły: - podatek dochodowy od osób fizycznych, - podatek VAT, - podatkowa księga przychodów i rozchodów, - środki trwałe, - księgowe programy użytkowe. - liczba uczestników szkolenia - 10 osób - termin wykonania zamówienia: od dnia 21.09.2009r. do dnia 26.10.2009r. Miejsce realizacji szkolenia: Lubaczów. Liczba godzin - 160 zegarowych (1 godz. = 45 minut zajęć edukacyjnych i 15 minut przerwa). Zajęcia winny odbywać się w dni robocze - 5 razy w tygodniu po 6 godz. dziennie. Część XIII Operator koparki jednonaczyniowej kl.III - liczba uczestników szkolenia - 10 osób - termin wykonania zamówienia: od dnia 19.10.2009r. do dnia 20.11.2009r. Miejsce realizacji szkolenia: Lubaczów lub w innej miejscowości. Liczba godzin dydaktycznych - 202 zegarowych (1 godz. = 45 minut zajęć edukacyjnych i 15 minut przerwa). Zajęcia winny odbywać sie codziennie (od poniedziałku do piątku). Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zakwaterowanie oraz pełne wyżywienie w przypadku gdy szkolenie realizowane będzie w miejscowości pow. 50 km od Lubaczowa. Koszty zakwaterowania i wyżywienia należy uwzględnić jako składnik ceny oferty szkolenia. Ponadto Zamawiający żąda, by wszystkie szkolenia realizowane były w podanych wyżej terminach, by liczba godzin zgodna była ze wskazaną w SIWZ, plan nauczania obejmował przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu, zaś realizacja szkolenia odbywała się w miejscu wskazanym w SIWZ. Zamawiający wymaga, by kursy przeprowadzane były zgodnie z obowiązującymi przepisami, by ich absolwenci otrzymali stosowne zaświadczenia. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom ( innym instytucjom szkoleniowym)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 215470.50 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. Więcej szans w powiecie lubaczowskim, realizowany w ramach POKL Działanie 6.1. poddziałanie 6.1.3. Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenia poziomu aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych, współfinansowanego ze środków EFS..
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: sprzedawca - z obsługą kas fiskalnych
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- JWS JAGIELOŃCZYK, ul. Kamińskiego 12, 35-211 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 14400
- Oferta z najniższą ceną: 14400 oferta z najwyższą ceną: 29943.50
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: bukieciarz
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ELŻBIETA OLSZAK OŚRODEK SZKOLENIA KURSOWEGO I USTAWICZNEGO
jakie przetargi wygrała firma
ELŻBIETA OLSZAK OŚRODEK SZKOLENIA KURSOWEGO I USTAWICZNEGO
- Ośrodek Szkolenia Kursowego i Ustawicznego, ul. Bronowicka 73,, 30-091 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 24640
- Oferta z najniższą ceną: 14902 oferta z najwyższą ceną: 27337.80
- Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: kucharz
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZDZ Rzeszów Ośrodek Kształcenia Zawodowego, ul Rynek 25, 37-600 Lubaczów, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 13797.75
- Oferta z najniższą ceną: 13797.75 oferta z najwyższą ceną: 33395
- Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: profesjonalny pracownik administracyjno - biurowy
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EDUKACJA PLUS S.C. M. SŁOMSKI M. JÓŹWIK
jakie przetargi wygrała firma
EDUKACJA PLUS S.C. M. SŁOMSKI M. JÓŹWIK
- EDUKACJA PLUS S.C. M. Słomski, P. Zagrajek, M. Jóźwik, ul. Wertera 8, 20-713 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 13984
- Oferta z najniższą ceną: 13984 oferta z najwyższą ceną: 37300.80
- Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: monter instalacji wodno - kanalizacyjnych
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZDZ Rzeszów Ośrodek Kształcenia Zawodowego, ul. Rynek 25, 37-600 Lubaczów, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 22159.70
- Oferta z najniższą ceną: 22159.70 oferta z najwyższą ceną: 22159.70
- Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: umiejetności interpersonalne
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 17.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA ROZWOJU ROZTOCZA SP Z O O
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA ROZWOJU ROZTOCZA SP Z O O
- Agencja Rozwoju Roztocza Spółka z o.o., ul. Króla Zygmunta 2, 22-600 Tomaszów Lubelski, kraj/woj. lubelskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 8196.20
- Oferta z najniższą ceną: 8196.20 oferta z najwyższą ceną: 54556
- Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: spawacz: pachwinowych blach w metodzie MAG (135),pachwinowych blach w metodzie TIG (141) pachwinowych blach elektrodą otuloną (111), gazowy - spoin czołowych blach (311)
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZDZ Rzeszów Ośrodek Kształcenia Zawodowego, ul. Rynek 25, 37-600 Lubaczów, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 44940
- Oferta z najniższą ceną: 44940 oferta z najwyższą ceną: 44940
- Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: technolog robót wykończeniowych w budownictwie
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZDZ Rzeszów Ośrodek Kształcenia Zawodowego, ul. Rynek 25, 37-600 Lubaczów, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 22100.85
- Oferta z najniższą ceną: 22100.85 oferta z najwyższą ceną: 22100.85
- Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: podstawy obsługi sprzętu komputerowego
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KROPEK Magdalenia Łaszkiewicz, ul. Łazienna 5/21A, 22-500 Hrubieszów, kraj/woj. lubelskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 5382
- Oferta z najniższą ceną: 5382 oferta z najwyższą ceną: 11116
- Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: podstawy księgowości
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ELŻBIETA OLSZAK OŚRODEK SZKOLENIA KURSOWEGO I USTAWICZNEGO
jakie przetargi wygrała firma
ELŻBIETA OLSZAK OŚRODEK SZKOLENIA KURSOWEGO I USTAWICZNEGO
- Ośrodek Szkolenia Kursowego i Ustawicznego, ul. Bronowicka 73, 30-091 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 19030
- Oferta z najniższą ceną: 12082 oferta z najwyższą ceną: 23289.80
- Waluta: PLN.
Część NR: 13
Nazwa: operator koparki jednonaczyniowej kl. III
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Ośrodek Szkolenia Zawodowego mgr inż. Jerzy Czerwiński
jakie przetargi wygrała firma
Ośrodek Szkolenia Zawodowego mgr inż. Jerzy Czerwiński
- Ośrodek Szkolenia Zawodowego Jerzy Czerwiński, ul. Zawiszy Czarnego 16, 35-082 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 26840
- Oferta z najniższą ceną: 26840 oferta z najwyższą ceną: 26840
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBACZOWA
- Przebudowa Szkoły Podstawowej w Lisich Jamach - dostawa wyposażenia
- Opracowanie dok. proj. wraz z decyzją ZRID: "Przebudowa/rozbudowa dr. pow. nr 1634R Żuków - Ruda Różaniecka - gr. woj. w km 0+000 - 13+557 przez budowę ścieżki rowerowej z możliwością ruchu pieszych"
więcej: przetargi w Lubaczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla 7 osób bezrobotnych w zakresie "ABC przedsiębiorczości".
- "Przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych dla pracowników i kandydatów na pracowników centrum usług społecznych"
- Świadczenie usług grupowej i indywidualnej nauki pływania na terenie obiektów MOSiR Sosnowiec
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Przeprowadzenie szkoleń i warsztatów dla kadry jednostek organizacyjnych pracujących w obszarze pieczy zastępczej oraz osób sprawujących pieczę zastępczą.
- Świadczenie usług szkoleniowych na potrzeby projektu pt. Poprawa jakości szkolnictwa zawodowego w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.