eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa artykułów spożywczych i żywności dla zwierząt

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-09

Łódź: Dostawa artykułów spożywczych i żywności dla zwierząt
Numer ogłoszenia: 13936 - 2013; data zamieszczenia: 09.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej , ul. Konstantynowska 8/10, 94-303 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6327579 w. 272, faks 42 632 92 90.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych i żywności dla zwierząt.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamóiwenia jest dostwa artykułów spożywczych i żywności dla zwierząt. Przedmiot zamówienia został podzielony na 20 części: - część 1 - Dostawa mięsa wołowego i podrobów - serc wołowych - część 2 - Dostawa królików mrożonych - część 3 - Dostawa gryzoni mrożonych - część 4 - Dostawa piskląt jednodniowych mrożonych - część 5 - Dostawa gruszek i jabłek - część 6 - Dostawa ryb morskich - część 7 - Dostawa ryb słodkowodnych - część 8 - Dostawa warzyw I - część 9 - Dostawa grochu, orzechów ziemnych, słonecznika niełuskanego, pestek dyni, ziarna siemienia lnianego, rodzynek, orzechów laskowych - część 10 - Dostawa owoców cytrusowych - część 11 - Dostawa (nabiału) sera białego twarogowego, serków homogenizowanych, jogurtu, mleka skondensowanego - część 12 - Dostawa kurzych jaj - część 13 - Dostawa otręb pszennych, płatków owsianych, płatków jęczmiennych - część 14 - Dostawa karmy granulowanej dla cieląt, karmy granulowanej dla jałówek - część 15 - Dostawa artykułów spożywczych - część 16 - Dostawa pokarmu dla rybek - część 17 - Dostawa warzyw II - część 18 - Dostawa karmy dla kotów i psów - część 19 - Dostawa ziaren zbóż - część 20 - Dostawa słomy belowanej i siana.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający, zgodnie z art. 45 u.p.z.p., żąda od Wykonawcy wniesienia wadium odpowiednio dla części zamówienia na którą Wykonawca składa ofertę w wysokości 300 zł dla każdej z części tj. od 1 do 20 części

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

9.3 Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Stosownie do treści rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający, od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: 10.4.1 jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 10.2.2 SIWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 10.4.1 SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z odpowiednim zachowaniem terminów ich wystawienia. Uwaga: numeracja podana powyżej zgodna z SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zzm.lodz.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Zieleni Miejskiej ul. Konstantynowska 8/10 94 - 303 Łódź.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2013 godzina 10:30, miejsce: Zarząd Zieleni Miejskiej ul. Konstantynowska 8/10 94 - 303 Łódź sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiajacy nie przewiduje zwrotu kosztów udzialu w postępowaniu Każda z części zamówienia posiada szczegółowy termin realizacji i dostaw opisany w SIWZ.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mięsa wołowego w postaci ćwierci i podrobów - serc wołowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa wołowego w postaci ćwierci i podrobów - serc wołowych w ilości: 18 300 kg mięsa wołowego 2 036 kg serc wołowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.11.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa królików mrożonych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa królików mrożonych w ilości: 2 900 kg - króliki w całości ze skórą (z sercem i wątrobą) , pozbawione przewodu pokarmowego, o minimalnej wadze tuszki - 2,30 kg 2 400 kg- króliki w całości bez skóry (z sercem i wątrobą), pozbawione przewodu pokarmowego, o minimalnej wadze tuszki 1,70 kg,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.11.91.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa gryzoni mrożonych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa gryzoni mrożonych w ilości: 2 280 szt. - mysz 1 400 szt. - noworodki mysie 1 400 szt. - noworodki szczurze 3 500 szt. - szczurów,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa piskląt jednodniówek mrożonych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa piskląt jednodniówek mrożonych w ilości: 2 000 kg - piskląt jednodniówek mrożonych,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.11.90.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa gruszek i jabłek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa gruszek i jabłek w ilości: 1 200 kg - gruszek od lipca do października 40 000 kg - jabłek przez cały rok..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 03.22.23.21-9, 03.22.23.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: dostawa ryb morskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa ryb morskich w ilości: 400 kg - Miruny 4 000 kg - Śledzia 3 000 kg - Szproty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 52.20.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: dostawa ryb słodkowodnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa ryb słodkowodnych w ilości: 5 444 kg - różnorodno gatunkowo (preferowane gatunki: płoć, jaź, krąp, karaś, kiełb).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 03.31.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: dostawa warzyw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw w ilości: 1 800 kg - pomidorów 1 700 kg - papryki czerwonej 1 600 szt. - brokuły 1 500 kg - kapusty pekińskiej 2 600 kg - ogórka zielonego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 03.22.10.00-6, 15.33.11.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: dostawa grochu, orzechów ziemnych, słonecznika niełuskanego, pestek dyni (łuskanych) suszonych, ziarna siemienia lnianego, rodzynek i orzechów laskowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa grochu, orzechów ziemnych, słonecznika niełuskanego, pestek dyni (łuskanych) suszonych, ziarna siemienia lnianego, rodzynek i orzechów laskowych w ilości: 80 kg - grochu 250 kg - orzechów ziemnych 600 kg - słonecznika niełuskanego 100 kg - pestki dyni (łuskane) suszone 500 kg - ziarna siemienia lnianego 160 kg - rodzynek 150 kg - orzechów laskowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 03.22.12.20-4, 03.11.12.00-4, 03.11.13.00-5, 03.22.21.15-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: dostawa owoców cytrusowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa owoców cytrusowych w ilości: 5 500 kg - bananów 3 700 kg - Pomarańczy 2 500 kg - Winogrona 1 500 kg - Kiwi 1 000 szt. - Melonów 120 szt. - Mango 2 500 kg - Arbuzów od lipca do września.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 03.22.21.10-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: dostawa produktów nabiałowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów nabiałowych w ilości: 1 730 kg - sera białego twarogowego 1 100 szt. - serków homogenizowanych 1 100 szt. - jogurtu 100 szt. - mleka skondensowanego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.54.21.00-0, 15.55.13.10-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: dostawa kurzych jaj.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kurzych jaj w ilości: 19 200 szt. - kurzych jaj.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 03.14.25.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów tj. otręb pszennych, płatków owsianych, płatków jęczmiennych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów w ilości: 3 500 kg - otręb pszennych 7 500 kg - płatków owsianych 7 500 kg - płatków jęczmiennych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.61.50.00-2, 15.61.33.80-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: dostawa karmy granulowanej dla cieląt i karmy granulowanej dla jałówek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa karmy granulowanej dla cieląt i karmy granulowanej dla jałówek w ilości: 2 600 kg - Karmy granulowanej - mieszanka uzupełniająca dla cieląt 1 300 kg - Karmy granulowanej - mieszanka paszowa uzupełniająca dla jałówek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.71.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów m.in tj. ciastek, syropu klonowego, owoców suszonych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów w ilości: 200 kg - ciastek 20 szt. opakowań 400g - syropu klonowego 300 kg - owoców suszonych w tym: daktyle bezpestkowe 75 kg ,figi w kartonach 75 kg, żurawina 75 kg, morele 75kg 50 kg - soli spożywczej jodowanej 60 szt. - kaszka bezmleczna ryżowo-owocowa dla niemowląt 120 szt. - chrupki kukurydziane naturalne 300 szt. opakowań 370g - miodu 400 szt. - syropu 400 szt. - dżemu 400 szt. - owoców w puszkach 3 800 kg - ryżu białego 70 kg - makaronu 20 kg - owoców morza mrożonych: krewetek i małże.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.82.00.00-2, 15.83.13.00-5, 15.33.24.10-1, 15.87.24.00-5, 15.89.31.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: dostawa pokarmu dla rybek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pokarmu dla rybek w ilości: 180 litrów - płatków dla ryb 73 kg - karma mrożona dla ryb akwariowych 17 kg - granulatu dla ryb 6 litrów - gamarus suszony 20 szt. - wapno kondycyjne dla żółwi 180 litrów - granulat pływający dla ryb stawowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.71.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: dostawa warzyw II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw II w ilości: 20 000 kg - ziemniaków 2 500 kg - pietruszki 2 800 kg - selera 3 500 szt. - selera młodego 10 500 kg - buraków ćwikłowych 4 000 pęcz. - buraków ćwikłowych młodych 26 800 kg - marchwi 18 000 pęcz. - marchwi młodej 600 kg - cebuli 18 000 kg - burków pastewnych 6 400 kg - kapusty 2 000 szt. -kapusty młodej 2 500 szt. - kalafiora 2 000 kg - Dyni.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 03.22.21.11-0, 03.22.21.10-0, 03.22.21.40-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: dostawa karmy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa karmy w ilości: 20 kg - Karma granulowana dla psa 20 kg - Karma granulowana dla kota 1 270 szt. - Karma mokra wysokiej jakości, pełnoporcjowa dla kotów dorosłych 70 szt. - Karma mokra wysokiej jakości, pełnoporcjowa dla psów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: dostawa ziaren zbóż.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa ziaren zbóż w ilości: 1 500 kg - ziaren pszenicy 16 000 kg - ziaren kukurydzy 32 000 kg - ziaren owsa 1 500 kg - ziaren jęczmienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 03.21.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: dostawa słomy belowanej i siana.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa słomy belowanej i siana w ilości: 31 000 kg - Słomy belowanej kostka 7 000 kg - Słomy belowanej prosta 81 000 kg - siana.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 03.11.40.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.