Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-09
Łódź: Dostawa artykułów spożywczych i żywności dla zwierząt
Numer ogłoszenia: 13936 - 2013; data zamieszczenia: 09.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej , ul. Konstantynowska 8/10, 94-303 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6327579 w. 272, faks 42 632 92 90.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych i żywności dla zwierząt.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamóiwenia jest dostwa artykułów spożywczych i żywności dla zwierząt. Przedmiot zamówienia został podzielony na 20 części: - część 1 - Dostawa mięsa wołowego i podrobów - serc wołowych - część 2 - Dostawa królików mrożonych - część 3 - Dostawa gryzoni mrożonych - część 4 - Dostawa piskląt jednodniowych mrożonych - część 5 - Dostawa gruszek i jabłek - część 6 - Dostawa ryb morskich - część 7 - Dostawa ryb słodkowodnych - część 8 - Dostawa warzyw I - część 9 - Dostawa grochu, orzechów ziemnych, słonecznika niełuskanego, pestek dyni, ziarna siemienia lnianego, rodzynek, orzechów laskowych - część 10 - Dostawa owoców cytrusowych - część 11 - Dostawa (nabiału) sera białego twarogowego, serków homogenizowanych, jogurtu, mleka skondensowanego - część 12 - Dostawa kurzych jaj - część 13 - Dostawa otręb pszennych, płatków owsianych, płatków jęczmiennych - część 14 - Dostawa karmy granulowanej dla cieląt, karmy granulowanej dla jałówek - część 15 - Dostawa artykułów spożywczych - część 16 - Dostawa pokarmu dla rybek - część 17 - Dostawa warzyw II - część 18 - Dostawa karmy dla kotów i psów - część 19 - Dostawa ziaren zbóż - część 20 - Dostawa słomy belowanej i siana.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający, zgodnie z art. 45 u.p.z.p., żąda od Wykonawcy wniesienia wadium odpowiednio dla części zamówienia na którą Wykonawca składa ofertę w wysokości 300 zł dla każdej z części tj. od 1 do 20 części
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
9.3 Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Stosownie do treści rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający, od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: 10.4.1 jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 10.2.2 SIWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 10.4.1 SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z odpowiednim zachowaniem terminów ich wystawienia. Uwaga: numeracja podana powyżej zgodna z SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zzm.lodz.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Zieleni Miejskiej
ul. Konstantynowska 8/10
94 - 303 Łódź.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2013 godzina 10:30, miejsce: Zarząd Zieleni Miejskiej ul. Konstantynowska 8/10 94 - 303 Łódź sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiajacy nie przewiduje zwrotu kosztów udzialu w postępowaniu Każda z części zamówienia posiada szczegółowy termin realizacji i dostaw opisany w SIWZ.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mięsa wołowego w postaci ćwierci i podrobów - serc wołowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa wołowego w postaci ćwierci i podrobów - serc wołowych w ilości: 18 300 kg mięsa wołowego 2 036 kg serc wołowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.11.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa królików mrożonych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa królików mrożonych w ilości: 2 900 kg - króliki w całości ze skórą (z sercem i wątrobą) , pozbawione przewodu pokarmowego, o minimalnej wadze tuszki - 2,30 kg 2 400 kg- króliki w całości bez skóry (z sercem i wątrobą), pozbawione przewodu pokarmowego, o minimalnej wadze tuszki 1,70 kg,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.11.91.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa gryzoni mrożonych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa gryzoni mrożonych w ilości: 2 280 szt. - mysz 1 400 szt. - noworodki mysie 1 400 szt. - noworodki szczurze 3 500 szt. - szczurów,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa piskląt jednodniówek mrożonych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa piskląt jednodniówek mrożonych w ilości: 2 000 kg - piskląt jednodniówek mrożonych,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.11.90.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa gruszek i jabłek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa gruszek i jabłek w ilości: 1 200 kg - gruszek od lipca do października 40 000 kg - jabłek przez cały rok..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 03.22.23.21-9, 03.22.23.20-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: dostawa ryb morskich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa ryb morskich w ilości: 400 kg - Miruny 4 000 kg - Śledzia 3 000 kg - Szproty.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 52.20.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: dostawa ryb słodkowodnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa ryb słodkowodnych w ilości: 5 444 kg - różnorodno gatunkowo (preferowane gatunki: płoć, jaź, krąp, karaś, kiełb).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 03.31.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: dostawa warzyw.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw w ilości: 1 800 kg - pomidorów 1 700 kg - papryki czerwonej 1 600 szt. - brokuły 1 500 kg - kapusty pekińskiej 2 600 kg - ogórka zielonego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 03.22.10.00-6, 15.33.11.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: dostawa grochu, orzechów ziemnych, słonecznika niełuskanego, pestek dyni (łuskanych) suszonych, ziarna siemienia lnianego, rodzynek i orzechów laskowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa grochu, orzechów ziemnych, słonecznika niełuskanego, pestek dyni (łuskanych) suszonych, ziarna siemienia lnianego, rodzynek i orzechów laskowych w ilości: 80 kg - grochu 250 kg - orzechów ziemnych 600 kg - słonecznika niełuskanego 100 kg - pestki dyni (łuskane) suszone 500 kg - ziarna siemienia lnianego 160 kg - rodzynek 150 kg - orzechów laskowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 03.22.12.20-4, 03.11.12.00-4, 03.11.13.00-5, 03.22.21.15-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: dostawa owoców cytrusowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa owoców cytrusowych w ilości: 5 500 kg - bananów 3 700 kg - Pomarańczy 2 500 kg - Winogrona 1 500 kg - Kiwi 1 000 szt. - Melonów 120 szt. - Mango 2 500 kg - Arbuzów od lipca do września.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 03.22.21.10-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: dostawa produktów nabiałowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów nabiałowych w ilości: 1 730 kg - sera białego twarogowego 1 100 szt. - serków homogenizowanych 1 100 szt. - jogurtu 100 szt. - mleka skondensowanego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.54.21.00-0, 15.55.13.10-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: dostawa kurzych jaj.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kurzych jaj w ilości: 19 200 szt. - kurzych jaj.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 03.14.25.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów tj. otręb pszennych, płatków owsianych, płatków jęczmiennych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów w ilości: 3 500 kg - otręb pszennych 7 500 kg - płatków owsianych 7 500 kg - płatków jęczmiennych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.61.50.00-2, 15.61.33.80-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: dostawa karmy granulowanej dla cieląt i karmy granulowanej dla jałówek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa karmy granulowanej dla cieląt i karmy granulowanej dla jałówek w ilości: 2 600 kg - Karmy granulowanej - mieszanka uzupełniająca dla cieląt 1 300 kg - Karmy granulowanej - mieszanka paszowa uzupełniająca dla jałówek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.71.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów m.in tj. ciastek, syropu klonowego, owoców suszonych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów w ilości: 200 kg - ciastek 20 szt. opakowań 400g - syropu klonowego 300 kg - owoców suszonych w tym: daktyle bezpestkowe 75 kg ,figi w kartonach 75 kg, żurawina 75 kg, morele 75kg 50 kg - soli spożywczej jodowanej 60 szt. - kaszka bezmleczna ryżowo-owocowa dla niemowląt 120 szt. - chrupki kukurydziane naturalne 300 szt. opakowań 370g - miodu 400 szt. - syropu 400 szt. - dżemu 400 szt. - owoców w puszkach 3 800 kg - ryżu białego 70 kg - makaronu 20 kg - owoców morza mrożonych: krewetek i małże.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.82.00.00-2, 15.83.13.00-5, 15.33.24.10-1, 15.87.24.00-5, 15.89.31.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: dostawa pokarmu dla rybek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pokarmu dla rybek w ilości: 180 litrów - płatków dla ryb 73 kg - karma mrożona dla ryb akwariowych 17 kg - granulatu dla ryb 6 litrów - gamarus suszony 20 szt. - wapno kondycyjne dla żółwi 180 litrów - granulat pływający dla ryb stawowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.71.10.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: dostawa warzyw II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw II w ilości: 20 000 kg - ziemniaków 2 500 kg - pietruszki 2 800 kg - selera 3 500 szt. - selera młodego 10 500 kg - buraków ćwikłowych 4 000 pęcz. - buraków ćwikłowych młodych 26 800 kg - marchwi 18 000 pęcz. - marchwi młodej 600 kg - cebuli 18 000 kg - burków pastewnych 6 400 kg - kapusty 2 000 szt. -kapusty młodej 2 500 szt. - kalafiora 2 000 kg - Dyni.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 03.22.21.11-0, 03.22.21.10-0, 03.22.21.40-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: dostawa karmy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa karmy w ilości: 20 kg - Karma granulowana dla psa 20 kg - Karma granulowana dla kota 1 270 szt. - Karma mokra wysokiej jakości, pełnoporcjowa dla kotów dorosłych 70 szt. - Karma mokra wysokiej jakości, pełnoporcjowa dla psów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: dostawa ziaren zbóż.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa ziaren zbóż w ilości: 1 500 kg - ziaren pszenicy 16 000 kg - ziaren kukurydzy 32 000 kg - ziaren owsa 1 500 kg - ziaren jęczmienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 03.21.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: dostawa słomy belowanej i siana.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa słomy belowanej i siana w ilości: 31 000 kg - Słomy belowanej kostka 7 000 kg - Słomy belowanej prosta 81 000 kg - siana.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 03.11.40.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa kart podarunkowych w formie elektronicznych kart przedpłaconych do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Łodzi
- Usługa interwencyjnej likwidacji skutków zdarzeń losowych z pasa drogowego Drogi Wojewódzkiej Nr 488 (byłej DK91) na odcinku Łódź - Droga 8 (Węzeł Rzgów), ok. 7,6km, adm. przez ZDW w Łodzi w 2025 r.
- Usługa transportu próbek biologicznych na potrzeby realizacji niekomercyjnych badań klinicznych
- Obsługa prawna Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego, pn. "Zieleńsza Skrzywana I", w ramach Łódzkiego Budżetu Obywatelskiego 2024/2025
- Remont kompleksu placów spacerowych budynków OPA i OPB w Areszcie Śledczym w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mięsa, wędlin i drobiu
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Malinówka
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Orląt Lwowskich w Roźwienicy w roku 2025
- "Dostawa artykułów żywnościowych z podziałem na części dla ZSCKR w Okszowie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r."
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO NR 2 W WARSZAWIE
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych oraz wody mineralnej na potrzeby Politechniki Lubelskiej
więcej: Orzeszki ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.