Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-24
Złoty Potok: Roboty budowlane w zakresie remontu Osady Leśnej Suliszowice
Numer ogłoszenia: 139374 - 2008; data zamieszczenia: 24.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Złoty Potok, Kościuszki 2, 42-253 Złoty Potok, woj. śląskie, tel. 0-34 3278040, fax 0-34 3278058.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/zloty_potok
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jedonstka publiczna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane w zakresie remontu Osady Leśnej Suliszowice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane w zakresie budynków
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości: 1000,00 zł ( jeden tysiąc zł 00/100).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający uzna warunki za spełnione jeżeli: a)z oświadczenia wykonawcy będzie wynikało, że spełnia on wszystkie warunki określone przez zamawiającego - wzór dokumentu załączony do SIWZ, b)w dokumencie rejestrowym firmy będzie określony przedmiot jej działalności oraz uprawnienia odpowiadające przedmiotowi zamówienia oraz będzie wynikało z tego dokumentu, że w stosunku do wykonawcy nie wszczęto postępowania upadłościowego, ani nie ogłoszono likwidacji. c)z informacji Krajowego Rejestru Karnego będzie wynikało , ze wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 d)z zaświadczeń właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego będzie wynikało odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub zostało wstrzymane w całości wykonanie decyzji właściwego organu, e)z polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia będzie wynikało, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, a termin ważności polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia jest nie krótszy niż oferowany termin zakończenia robot, f)z dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, będzie wynikała wymagana kwota, wniesiona na zasadach określonych w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, którego oferta została wybrana, ma obowiązek skontaktować się z zamawiającym w terminie 3 dni od daty powiadomienia go o wyborze oferty, celem uzgodnienia formy i terminu wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, a także uzgodnienia innych kwestii koniecznych do sprawnego zawarcia umowy. 2. Zamawiający podpisze umowę w sprawie zamówienia publicznego w swojej siedzibie, w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą. A ponadto jak na stronie internetowej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.katowice.lasy.gov.pl/zloty_potok
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.katowice.lasy.gov.pl/zloty_potok.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2008 godzina 10:30, miejsce: 1.Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego przy ul. Kościuszki nr 2 w Złotym Potoku w pokoju nr 13..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Leśniczówki "Flisy"
- Poprawa efektywności energetycznej kompleksu budynków Ośrodka Zdrowia, Urzędu Gminy Kraszewice i Posterunku Policji
- Budowa nowego budynku przeznaczonego dla opieki dzieci do lat3,wraz z niezbędną infrastrukturą-w ram.RFPŁ w ram.zad.pn.Utworzenie22nowych miej.op.dla dz.w wieku do lat3w ram.nowej inst.w gm.Kaliska
- Modernizacja wybranej infrastruktury społecznej Gminy Kurów
- Budowa budynku pojedynczej, wolnostojącej kancelarii leśnictwa Pleśna zlokalizowany na działce nr 1000/1 i 1000/2 w miejscowości Szczepanowice postępowanie III
- Budowa i modernizacja infrastruktury społecznej w Barcianach, Drogoszach i Skierkach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.