Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-09
Nysa: Zarządzanie systemem Digital Signage, obsługę techniczną infrastruktury multimedialnej oraz produkcje materiałów audiowizualnych dla Nyskiego Domu Kultury
Numer ogłoszenia: 139378 - 2013; data zamieszczenia: 09.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nyski Dom Kultury im. Wandy Pawlik w Nysie , ul. Wałowa 7, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. 77 433 33 37, faks 77 433 44 75.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ndk.nysa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzanie systemem Digital Signage, obsługę techniczną infrastruktury multimedialnej oraz produkcje materiałów audiowizualnych dla Nyskiego Domu Kultury.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowe zarządzanie systemem Digital Signage, obejmujące bieżącą obsługę nośników informacji wizualnej Zamawiającego pod względem prezentowanych treści, obsługi technicznej zgodnie ze specyfikacją systemu i monitorowania poprawności działania urządzeń. Prezentowanie aktualnych treści informacyjnych o działalności NDK. Obsługa streamingu podczas imprez Zamawiającego realizowanych na scenie NDK do odtwarzaczy Zamawiającego. Realizację dziennikarskich relacji audiowizualnych z wydarzeń kulturalnych w Nyskim Domu Kultury Sprzęt jaki zamawiający udostępnia wykonawcy na warunkach zawartych we wzorze umowy z SIWZ: Serwer plików 16TB 1 szt, Serwer plików do streamingu 1 szt, Stacja robocza komputer z monitorami 1 szt., program nieliniowej edycji wideo na platformę PC 2 szt., Blackmagic Design Intensity PRO 1 szt., kamera HD 3 szt, Kran kamerowy ze sterowana głowicą obrotową zestaw 1 szt., LANC REMOTE 3 szt,, mikrofon shotgun 1 szt, Statyw olejowy 3 szt., Monitor podglądowy 2 szt., Tło greenscreen 1 szt., System zawieszenia tła 1 szt., zestaw bezprzewodowy audio 4 szt, 4 kanałowy przenośny mikser 1 szt., Filtry 5 szt., tyczka mikrofonowa z kapsułą i futrzakiem 1 szt., Magic Arm 8,3 ramię przegubowe gwint 1,4 3 szt., Lampa nakamerowa 2 szt, OŚWIETLENIE CIĄGŁE 6x55W R barwa 5400°K lub 3000°K płynna regulacja mocy z uchwytem ramowym 2 szt, Quantuum 150D Lampa studyjna światła ciągłego 6 szt., Quantuum QL 1000 Lampa studyjna 4 szt., Zestaw: wrota, filtry, plaster miodu uniw. Metalowe 4 szt., BEAUTY DISH 42cm + DYFUZOR + PLASTER MIODU BOWENS 4 szt, Quantuum SOFTBOX OKTAGONALNY OKTA 180 cm Bowens 2 szt., Foto ivy Quantuum Grid SoftBox oktagonalny 180 cm 2 szt., softbox 100 x 80 2 szt., STATYW OŚWIETLENIOWY F&V BOOM 4,5 METRA 2 szt, Statyw aluminiowy 280cm fotograficzny z trzpieniem 16 mm do lamp wyładowczych, 3 sekcyjne, wysokość 280 295 10 Szt., Blenda okrągła 107 cm DWUSTRONNA 2 szt, UCHWYT do mocowania BLEND PROFESJONALNY 3D 173cm 2 szt., Walizka na kamerę 3 szt., AKUMULATOR kamerowy 16 szt., ŁADOWARKA do akulatorów 3 szt., ochraniacze na kamery przeciwdeszczowe do kamery 3 szt., Okablowanie:, 5 kabli HD SDI po 5m, 5 kabli XLR F XLR M 5m, Elastyczny kabel koncentryczny HD SDI na zwijaku 100m 3 szt., Teleprompter 1 szt., mikrofon pojemnościowy nagłowny 4 szt., switch gigabitowy 8 portów 1 szt..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.21.25.20 - Usługi opracowywania oprogramowania multimedialnego 32.32.13.00 - Materiały audiowizualne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 5000 PLN
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca ma wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, z podaniem rodzaju i daty wykonania wykonał i przedstawił do oceny merytorycznej Zamawiającego co najmniej 2 godziny materiałów audiowizualnych łącznie (winien załączyć do oferty materiał na płycie DVD - zbiór materiałów o łącznej długości minimum 2 godzin). Charakter materiałów audiowizualnych ma obejmować co następuje: relacje typu news lub publicystyka zawierające udział dziennikarza prowadzącego wywiady (osoba dziennikarza może występować w kadrze lub nie), nagranie-komentarz lektorski, montaż. b) Wykonawca ma wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania, wykonał usługi polegające na produkcji materiałów dziennikarskich newsowych lub publicystycznych na łączną kwotę co najmniej 150 000 zł brutto. (dokumenty dopuszczalne: kopie faktur, kopie umów lub referencje z informacja o wartości wykonanych prac - jeżeli kopie faktur i umów stanowią tajemnice przedsiębiorstwa należy je umieścić w dodatkowej kopercie wewnątrz oferty opisanej jako tajemnica przedsiębiorstwa) W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie łączne doświadczenie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym: Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o ocenę materiałów audiowizualnych dołączonych do oferty. Warunek będzie spełniony jeśli przedstawione materiały będą materiałami wytworzonymi przez wykonawcę do których ma lub miał (w przypadku gdy doszło do ich odsprzedaży) prawa autorskie. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał i łączne kwalifikacje.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
materiały audiowizualne zgodnie z wykazem - co najmniej 2 godziny materiałów audiowizualnych łącznie i załączyć do oferty materiał na płycie DVD (zbiór materiałów o łącznej długości minimum 2 godzin). Charakter materiałów audiowizualnych ma obejmować co następuje: relacje typu news lub publicystyka zawierające udział dziennikarza prowadzącego wywiady z uczestnikami wydarzeń (osoba dziennikarza może występować w kadrze lub nie), nagranie-komentarz lektorski, montaż., kosztorys ofertowy, potwierdzenie wniesienia wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 50
- 2 - ocena scenariusza (forma narracji 5% oraz wybór fragmentów wypowiedzi bohaterów materiału 5%) - 10
- 3 - ocena tekstu (off - czytany przez lektora, poprawność jezykowa, styl) - 10
- 4 - ocena zdjęć - 10
- 5 - ocena jakości montażu - 5
- 6 - ocena czytelności dźwiekowej przekazu słownego, obóbka audio - 10
- 7 - ocena jakości głosu lektorskiego - (dykcja, intonacja, emisja) - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania nieistotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zamawiający, przewiduje również następujące możliwości dokonania zmiany zawartej umowy oraz określa warunki takiej zmiany w przypadku 1 ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), wówczas zmienione zostanie wynagrodzenie Wykonawcy o procent wzrostu podatku VAT, 2 terminu realizacji zadania, który może ulec zmianie w przypadkach, na które Zamawiający bądź Wykonawca nie mógł mieć wpływu w przypadku wystąpienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację w wyznaczonym terminie przedmiotu zamówienia, bez możliwości usunięcia lub likwidacji powyższych okoliczności lub zdarzeń. Warunkiem zmiany terminu umownego realizacji przedmiotu zamówienia jest stwierdzenie przez Zamawiającego, na wniosek Wykonawcy, konieczności zmiany terminu umownego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ndk.nysa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nyski Dom Kultury, 48-300 Nysa ul.Wałowa 7 sekretariat II piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2013 godzina 12:00, miejsce: Nyski Dom Kultury, 48-300 Nysa ul.Wałowa 7 sekretariat II piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z NYSY
więcej: przetargi w Nysie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.