Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-10
Świątki: Budowa sieci wodociągowej Komalwy-Żardeniki
Numer ogłoszenia: 139382 - 2007; data zamieszczenia: 10.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Świątkach, Świątki 87, 11-008 Świątki, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6169883, 6169890 w. 109, fax 089 6169822.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiatki.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej Komalwy-Żardeniki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.2 Zakres prac obejmuje: a)sieć wodociągowa - roboty ziemne: b) siec wodociagowa-roboty montażowe c) przejścia pod rowami d) przejścia pod drogami e) przyłącza wodociągowe - roboty ziemne f) Przyłącza wodociągowe - roboty montażowe g) instalacje wewnętrzne h) uzyskanie wszelkich niezbędnych zezwoleń na zajęcie pasa drogowego oraz uiszczenie opłat; h) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wykonanego wodociągu z przyłączami; i) wykonanie badań jakości wody pod względem przydatności do spożycia z nowowybudowanego wodociągu; 3.2.1. Szczegółowy opis zamówienia został określony w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej, stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji 3.2.2. Wyłącza się z zakresu robót objętych niniejszym zamówieniem odcinek wodociągu oznaczony w projekcie budowlanym od W-2 poprzez Z-19,Z-20,Z-21,Z-22,Z-23 do Z-24 3.2.3. Na podstawie § 4 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 wrzesnia 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej , specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.z 2004 roku Nr 202 , poz. 2072 z p.zm.) Zamawiający odstąpił od udostępniania przedmiaru robót. 3.3. Roboty określone w ust.2 powinny być wykonane zgodnie z posiadaną dokumentacją techniczną, , specyfikacją techniczną, przepisami prawa budowlanego, normami polskimi i sztuką budowlaną
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium przetargowe w wysokości 5.000 zł słownie pięć tysięcy złotych Wykonawca powinien wnieść najpóźniej do dnia 03 września 2007r. do godz. 900 Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach a- w pieniądzu: przelewem na konto Urzędu Gminy Świątki w Warmińskim Banku Spółdzielczym w Jonkowie oddz.Świątki na rachunek nr 63 8857 1025 3001 0000 0101 0004 z dopiskiem wadium przetargowe - sprawa ZP 341-5 -07 za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zamawiający przyjmuje termin wpłynięcia środków pieniężnych na rachunek zamawiającego. b) w poręczeniach bankowych c) w gwarancjach bankowych d) w gwarancjach ubezpieczeniowych e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 ust.3 pkt.4 lit. B ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z pózn. zmianami Wadium wnoszone w formie ustalonej w pkt. 13.2 lit. b ÷ e SIWZ musi być zdeponowane w oryginale w kasie Zamawiającego przed terminem składania ofert , a kserokopie z adnotacja i podpisem kasjera o przyjęciu wadium oraz potwierdzona za zgodnośćz oryginałem przez wykonawcę należy dołączyć jako załącznik do oferty. W przypadku składania oferty droga pocztowa do oferty należy włączyć kserokopię gwarancji wadialnej potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę oraz dołączyć osobno oryginał gwarancji wadialnej, który po otwarciu ofert zostanie przekazany Skarbnikowi Gminy a jego ksero z adnotacja i podpisem Skarbnika Gminy o przyjęciu wadium zostanie przesłane wykonawcy pocztą. Oferta, która nie będzie zabezpieczona wadium będzie uznana za odrzuconą zgodnie z art.24 ust. 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zwrot wadium przetargowego nastąpi zgodnie z treścią art.46 ust. 1 i ust.2 Ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium w przypadkach określonych w art.46 ust. 5 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy , którzy spełniają warunki udziału w postepowaniu określone w art.22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków , z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 pzp. Do przetargu zostaną zakwalifikowani wykonawcy, którzy - spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - złoża ofertę kompletną w rozumieniu niniejszej specyfikacji - dysponują kierownikiem budowy, który w ciągu ostatnich 2 lat wykonał co najmniej dwie podobne budowy - zapewnią 36 miesięczny okres rękojmi na wykonane roboty - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wyklucza się z ubiegania się o udzielenie przedmiotowego zamówienia podmioty gospodarcze określone w art. 24 ust.1, ust.2 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 wykonawcy winni załączyć dokumenty lub potwierdzone kserokopie dokumentów wszystkie dokumenty złożone w formie kserokopii musza być opatrzone klauzula za zgodność z oryginałem i podpisane przez osobę upoważniona oraz opieczętowane pieczątką imienną osoby podpisującej oraz pieczątka firmowa 9.1 Wypełniony formularz oferty wraz z oświadczeniami według załącznika nr 1 do specyfikacji 9.2 Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.22 ust.1 i art.24 Ustawy Prawo zamówień publicznych wzór załącznik nr 2 do specyfikacji w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot] 9.3 Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty musza być złożone przez każdy podmiot 9.4 Umowę regulującą współprace podmiotów występujących wspólnie jeśli dotyczy. 9.5 Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień kierownika budowy branża sanitarna do wykonania zamówienia wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów. 9.6 Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub oświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenia musza być złożone przez każdy podmiot] 9.7 Zaakceptowany projekt umowy projekt umowy stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji. 9.8 Wykaz zrealizowanych w ostatnich pięciu latach zamówień odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. wzór załącznik nr 4 do specyfikacji 9.9 Referencje potwierdzające, że roboty, o których mowa w pkt. 9.8 zostały wykonane z należyta starannością 9.10 Wykaz osób, które będą wykonywały zamówienie wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. wzór załącznik nr 5 do specyfikacji Ponadto do ofert należy dołączyć: 9.11 Rękojmia za wady wzór załącznik nr 1 do umowy 9.13 Wykaz podwykonawców wzór załącznik nr 3 do umowy 9.14 Dowód wniesienia wadium. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. Ksero pełnomocnictwa musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.swiatki.nowoczesnagmina.pl/?c=178
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Świątki 11-008 Świątki 87.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Świątki 11-008 Świątki 87 Sekretariat pokój nr 17.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI ŚWIĄTKI
- Wybór Operatora infrastruktury Kotłowni w Świątkach oraz dostawy ciepła oraz ciepłej wody do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Świątkach, Żłobka oraz pozostałych odbiorców od 01-01-2025 do 31-12-2027
- Wybór Operatora infrastruktury Kotłowni w Świątkach oraz dostawy ciepła oraz ciepłej wody do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Świątkach, Żłobka oraz pozostałych odbiorców od 01-01-2025 do 31-12-2027
więcej: przetargi ŚWIĄTKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej oraz zastosowanie retencji na terenie Gminy Sulików" w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa ul. Jana Skrzetuskiego i Onufrego Zagłoby w Lesznie
- BUDOWA CHODNIKA W UL. BOBROWNICKIEJ W POZNANIU, NA ODCINKU OD UL. SZCZEPANKOWO DO UL. MICHAŁOWO - ODCINEK I OD UL. SZCZEPANKOWO DO CIEKU ŁĘŻYNKA
- Budowa remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Paniówkach
- Rewitalizacja Parku Międzyosiedlowego na Os. XXX-lecia w Chełmie w ramach przedsięwzięcia "Chełm dla Klimatu - Rewitalizacja Parku Międzyosiedlowego na Os. XXX-lecia w Chełmie"
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.