To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-05-17
Bielsko-Biała: Obsługa ratownicza Pływalni Panorama ul. M. Konopnickiej 5 w Bielsku-Białej oraz Pływalni Start ul. Startowa 36 w Bielsku-Białej
Numer ogłoszenia: 139403 - 2011; data zamieszczenia: 17.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 113293 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. M. Konopnickiej 5, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 33 8221875, faks 33 8221875.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa ratownicza Pływalni Panorama ul. M. Konopnickiej 5 w Bielsku-Białej oraz Pływalni Start ul. Startowa 36 w Bielsku-Białej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie ratownictwa wodnego, które muszą być świadczone zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresach określonych Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 6.05.1997r. W sprawie określenia warunków bezpieczeństwa osób przebywających w górach, pływających, kąpiących się i uprawiających sporty wodne (Dz. U. z 1997, nr 57, poz. 358 z póź. zm.) 1) Wykonawca starający się o realizację zamówienia Obsługa ratownicza Pływalni Panorama i Pływalni Start musi spełniać następujące wymagania: a) Dysponować odpowiednim potencjałem technicznym i osobowym tj. odpowiednią ilością osób, posiadających aktualne kwalifikacje ratownicze oraz wiedzę i doświadczenie umożliwiające wykonanie zamówienia. Osoby zatrudniane przez wykonawcę muszą posiadać aktualne (zweryfikowane) uprawnienia do pracy w charakterze ratownika WOPR, aktualne badania lekarskie potwierdzające zdolność do wykonywania pracy na stanowisku ratownika WOPR oraz będą przeszkolone w zakresie przepisów BHP i p.poż. b) Wziąć pełną odpowiedzialność za zatrudnienie odpowiedniej ilości ratowników WOPR w czasie godzin otwarcia pływalni oraz posiadania przez nich niezbędnych kwalifikacji do pracy, a także za zabezpieczenie pływalni w sytuacji absencji zatrudnianych ratowników bez względu na przyczynę ich absencji. c) Ponosić pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo osób przebywających na terenie pływalni ze szczególnym uwzględnieniem strefy mokrej w czasie pełnienia obowiązków ratowniczych, organizując we właściwy sposób pracę załogi ratowniczej. d) Ponosi pełną odpowiedzialność za pracę ratowników, którym powierzy wykonanie usługi. e) Odpowiada za całość zagadnień organizacyjnych, finansowo-księgowych oraz kadrowych związanych z zatrudnieniem ratowników. f) Ratownicy wykonujący zamówienie nie będą podejmować żadnej dodatkowej działalności gospodarczej w miejscu świadczenia usług wynikających z niniejszej umowy. 2) Do zakresu obowiązków ratowników WOPR należeć będzie : a) Do obowiązków ratowników podległych Wykonawcy należy ponadto zapobieganie wszelkim szkodom materialnym wyrządzonym w obrębie niecek basenowych przez użytkowników odkrytej pływalni. W sytuacji zaistnienia takich szkód, fakt ten musi byś natychmiast zgłoszony do zarządcy. b) Samodzielne prowadzenie stosownej dokumentacji tj. dziennika pracy ratowników z wpisami dotyczącymi przebiegu pracy na każdej zmianie. c) Planowanie pracy przez zatrudnionych ratowników WOPR poprzez przygotowywanie grafików zmian. d) Imienne wytypowanie Starszych Ratowników (kierowników zmiany) nadzorujących wypełnianie przepisów obowiązujących służby ratownicze na pływalniach. e) Sprawdzenie przed otwarciem pływalni stanu technicznego urządzeń, zjeżdżalni i sprzętu ratowniczego będącego na wyposażeniu obiektu, a w przypadku zauważonych nieprawidłowości lub uszkodzeń, zgłoszenie kierownikowi/gospodarzowi obiektu lub pełniącemu zmianę konserwatorowi z wpisem do dziennika pracy. f) Noszenie odpowiedniego stroju tj. koszulki z napisem Ratownik WOPR oraz spodenek kąpielowych w aktualnie obowiązującym kolorze. g) Stałe usuwanie zanieczyszczeń (liście, śmieci, itp.) z lustra wody oraz z urządzeń rekreacyjnych znajdujących się w nieckach basenowych każdego dnia przed otwarciem pływalni oraz w ciągu dnia w trakcie wykonywania ochrony ratowniczej. h) Zapewnienie warunków bezpieczeństwa osób kapiących się i korzystających z atrakcji wodnych. i) Stała obserwacja lustra wody, strefy mokrej oraz reagowanie na każdy sygnał wzywania pomocy. j) Ratowanie osób, które uległy wypadkowi lub są narażone na niebezpieczeństwo utraty życia lub zdrowia. k) Udzielanie pierwszej pomocy przedlekarskiej w każdym zgłoszonym wypadku z odnotowaniem w dzienniku pracy, a w razie konieczności wezwanie pogotowia ratunkowego i sporządzenie protokołu powypadkowego. l) Obsługa i bieżące monitorowanie stanu urządzeń rekreacyjnych (masaże, gejzery, armatki wodne, sztuczna rzeka itp.) oraz zjeżdżalni. m) Zorganizowanie stałego punktu zdobywania kart pływackich. n) Kontrola i uzupełnianie stanu apteczek pierwszej pomocy. o) Pomoc w organizacji imprez sportowych, rekreacyjnych oraz zawodów. p) Udzielanie klientom informacji na temat regulaminu pływalni i regulaminów korzystania ze zjeżdżalni oraz atrakcji wodnych. q) Nadzór nad przestrzeganiem regulaminów oraz stosowanie odpowiednich procedur w przypadku ich łamania. r) Dopilnowanie opuszczenia niecek basenowych przez wszystkich kąpiących się po godzinach otwarcia basenu oraz sprawdzenie stanu i kompletności sprzętu ratowniczego. s) Dbanie o dobre imię Bielsko-Bialskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Bielsku - Białej oraz wykonawcy. t) Ratownicy przed rozpoczęciem pracy na obiekcie mają obowiązek zapoznać się z Regulaminem Pływalni, Instrukcją Bezpieczeństwa Pożarowego oraz Instrukcja Alarmową potwierdzając to własnoręcznym podpisem. 4. Inne uwarunkowania a) W czasie otwarcia Pływalni Panorama i Pływalni Start musi pracować odpowiednia ilość ratowników określona Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 6.05.1997r. W sprawie określenia warunków bezpieczeństwa osób przebywających w górach, pływających, kąpiących się i uprawiających sporty wodne /Dz. U. nr 57 z dnia 7.06.1997r. wraz z późniejszymi zmianami/. b) Pływalnia Panorama dysponuje dwoma nieckami: - jedna niecka 50 x 25 m - druga niecka 50x30 m c) Pływalnia Start dysponuje dwoma nieckami: - jedna niecka 50x20 m - druga niecka 59x33 m oraz brodzikiem dla dzieci. 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przystąpił do wykonania Zamówienia w terminach: a) Pływalnia Panorama od poniedziałku do niedzieli w godzinach: - od dnia 01.06.2011r. do dnia 30.06.2011r. w godz. od 8:30 do 19:30 - od dnia 01.07.2011r. do dnia 15.08.2011r. w godz. od 8:30 do 20:30 - od dnia 16.08.2011r. do dnia 31.08.2011r. w godz. od 8:30 do 19:30 b) Pływalnia Start od poniedziałku do niedzieli w godzinach: - od dnia 27.05.2011r. do dnia 30.06.2011r. w godz. od 8:30 do 19:30 - od dnia 01.07.2011r. do dnia 15.08.2011r. w godz. od 8:30 do 20:30 - od dnia 16.08.2011r. do dnia 30.09.2011r. w godz. od 8:30 do 19:30.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.62.00.00 - Usługi w zakresie sportu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BESKIDZKIE WODNE OCHOTNICZE POGOTOWIE RATUNKOWE
jakie przetargi wygrała firma
BESKIDZKIE WODNE OCHOTNICZE POGOTOWIE RATUNKOWE
- Beskidzkie Wodne Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe, ul. 1 Maja 47, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 150060,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 193350,00
Oferta z najniższą ceną: 193350,00 / Oferta z najwyższą ceną: 193350,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w trakcie realizacji zadania pn.: "Rozbudowa Inteligentnego Systemu Transportowego w Bielsku-Białej - ETAP III"
- Świadczenie usług medycznych na potrzeby Ośrodka Przeciwdziałania Problemom Alkoholowym w Bielsku-Białej w 2025 roku
- Zakup ambulansu z wyposażeniem dla Bielskiego Pogotowia Ratunkowego
- Dostawa mebli dla Bielskiego Centrum Psychiatrii-Olszówka w Bielsku-Białej
- Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego w Bielsku-Białej w latach 2025 - 2026
- Sprzątanie filii Książnicy Beskidzkiej w roku 2025.
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja lodowiska sezonowego wraz z jego obsługą
- Usługa prowadzenia treningów sekcji MOSM - hokeja na lodzie oraz opieki podczas meczów wyjazdowych w 2025 r.
- Kompleksowa obsługa w zakresie ratownictwa wodnego Krytej Pływalni w Niepołomicach
- Świadczenie usług ratownictwa wodnego i pierwszej pomocy przedlekarskiej w zespole obiektów basenowych Kryta Pływalnia Akwarium oraz Kryta Pływalnia Wodna Nuta w Opolu
więcej: Usługi w zakresie sportu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.